Moore's samling

Du slutter aldri å overraske! Rett og slett fantastisk, og ikke minst, forbanna kul :cool:

Du fortjener en Ryan Gosling for denne unboxingen!
ryan-gosling-5.gif
 
Redigert:
Gratulerer med nydelig ur! Rakk ikke lese posten din nå, men tar det senere i dag. Liker i alle fall JLC-sporet du er inne på. Må rett og slett fordøye dette uret en stund. Sterke visuelle inntrykk å ta stilling til ;)
 
Dette var en gledelig overraskelse, med hovedvekt på overraskelse.
Jeg har jo hatt mine tanker, og skal røpe at jeg var sikker på at presisjon var i fokus. Jeg trodde imidlertid at du ville gå i retning breguet, grunnet deres spennende nye patenter. For å være helt spesifikk trodde jeg du ville ende opp med et ur med "magnetic pivot".
Jeg takker for en igjen strålende presentasjon, det skinner klart igjennom at dette virkelig er noe du opplever stor iver rundt (flere skrivefeil enn vanlig, uten å si at du har for vane å ha skrivefeil)
Ønsker deg en strålende uke med denne, kan uken bli en "tour de billion" Mon tro;)
 
Gratulerer med et fantastisk ur. "Like" knappen føltes alt alt alt for puslete i denne sammenhengen:D
 
Woah, ord blir fattige! Dette er noe av det råeste... Rett og slett fantastisk nydelig, for et ur! Måtte bare gni meg i øynene da jeg så bildene, hehe. Velskrevet og informativ presentasjon som vanlig, takk for det!

Gratulerer masse @Moore! :D

thj3F.gif
 
Redigert av en moderator:
Vel-vel, Moore, you did it again!

Jeg har for lengst sluttet å la meg overraske over dine utsøkte unboxinger her på TS, men jeg har langt fra sluttet å la meg imponere - noe jeg til fulle fikk føle på nå.

Var datoen for selve unboxingen en del av ditt clue i tidligere poster? Det eneste jeg var rimelig sikker på var at det kom til å bli noe i RG - ref "rød" tråd i tidligere innlegg, men jeg mener at du også hintet om noe som hadde med den 17. å gjøre. Har ikke gått tilbake og lest postene, så det er mulig jeg henger meg litt opp i noe som foregikk pluss/minus 17. mai.

Du skriver noe om at klokken har 24 timers visning og am/pm-indikator. Her trenger jeg litt mer inngående forklaring. Jeg ser at subdialen kl 12 går til 24, men am/pm-indikator får jeg ikke helt med meg - om du da ikke mente at dette var en og samme funksjon. Litt klønete formulert, men du får ha meg unnskyldt.

Ellers må jeg bare få lov til å overøse deg med gratulasjoner og lykkeønskninger i forbindelse med ditt nye tilskudd til en allerede utsøkt samling av horologiske mesterverk.
 
@Minuteman jeg tror am/pm indikasjonen gis basert på "solstrålene" og stripene. Blikkstille vann om natten, yrende liv om dagen? Bare gjetter her altså.
 
Redigert av en moderator:
Aouil.gif


Jeg hadde høye forventninger, Moore, men allikevel klarte du å gruse dem. Jeg begynte nærmest å hyperventilere her jeg satt. For et usedvanlig vakkert ur. Måtte det gi deg mye glede!

Gratulerer!
 
Wow! :eek:

Sliter litt med å finne passende ord, men du store tid! Gratulerer så mye et utrolig ur:eek:
Dette må være den peneste klokken med tourbillion jeg har sett. Rett og slett magisk.. Du overgår alle forventinger nok en gang! :D

Det er også en fryd å lese. Lærerikt og underholdende. Takk! :D
 
Grattis med et nydelig ur! "Første Tourbillon på TS" er ingen tittel å kimse av ;)
 
Redigert av en moderator: