Vel-vel, Moore, you did it again!
Jeg har for lengst sluttet å la meg overraske over dine utsøkte unboxinger her på TS, men jeg har langt fra sluttet å la meg imponere - noe jeg til fulle fikk føle på nå.
Var datoen for selve unboxingen en del av ditt clue i tidligere poster? Det eneste jeg var rimelig sikker på var at det kom til å bli noe i RG - ref "rød" tråd i tidligere innlegg, men jeg mener at du også hintet om noe som hadde med den 17. å gjøre. Har ikke gått tilbake og lest postene, så det er mulig jeg henger meg litt opp i noe som foregikk pluss/minus 17. mai.
Du skriver noe om at klokken har 24 timers visning og am/pm-indikator. Her trenger jeg litt mer inngående forklaring. Jeg ser at subdialen kl 12 går til 24, men am/pm-indikator får jeg ikke helt med meg - om du da ikke mente at dette var en og samme funksjon. Litt klønete formulert, men du får ha meg unnskyldt.
Ellers må jeg bare få lov til å overøse deg med gratulasjoner og lykkeønskninger i forbindelse med ditt nye tilskudd til en allerede utsøkt samling av horologiske mesterverk.