En herlig grande finale, Moore...sikle sikle
Må nesten takke deg for alle bidrag, som virkelig har lyst opp dagene mine. Klokkene dine er alle kjempeflotte, med rette komplikasjoner, og jeg kan ikke annet enn å tro og håpe at jeg en dag i alle fall besitter et par av disse (PP, AP og IWC 7 days) - litt avhengig av hvor snill Norsk Tipping er med meg en lørdagskveld
Du må gjerne sende meg oppskriften på en slik klokkesamling. Eventuelt om du ikke skulle ha noen etterkommere kan mitt navn gjerne få prege ditt testament.
Uansett en helt fantastisk samling, jeg er sikker på at dette er den fineste samligen i Norge. Ikke bare er klokkene fine, men du skriver også meget godt om alle klokkene. Takk
Dette var en verdig avslutning på makrobildeserien din! Nydelige bilder av en nydelig klokke. Du har både talent for å ta bilder og å formulere ditt intrykk av klokkene
Himmel og hav.
Min søknad til Norsk Tipping har dessverre ikke ført frem enda .
Fantastisk tråd Takker for titten.
Det du finner frustrerende finner jeg betryggende Moore! Det betyr bare at det alltid vil komme nye skjønnheter vi kan sikle på her!
Bildene dine har omvendt mitt syn på Nautilusen.. Har nå tatt til fornuften og konkludert med at det er et vakkert ur! Har virkelig lyst til å se det i virkeligheten en dag.. Tror jeg må ta meg en tur til AD i Oslo..
Letefasen er for meg noe av det viktigste med denne hobbyen! Gjerne derfor jeg begynner å planlegge neste før nyinnkjøpet er på hånden.. Gleder meg til å se hva som kommer til deg neste gang, nekter å tro at jeg skulle bli skuffet.
Ja.. Tror jeg må ta meg en tur østover.. Er bare redd jeg må begynne å spille lotto om jeg får prøvet denne på hånden...
Og der kom den endelig, Moore!
Kanskje verdens beste og vakreste ur.
Utrolig kult at du har fått med deg PP's eget kvalitetssegl på bildene.
Forøvrig en opplevelse å se bildene dine.
Har nå tatt meg tid til å gå igjennom alle "episodene".
Som sagt; en opplevelse!
Imponerende ur. Imponerende fotografering. Imponerende at du tar deg tid til dette for å dele med oss andre!
Hiver meg på den - fantastisk samling, bilder og meget god lesning Perfekt!
En ren nytelse å lese denne tråden! TAkk for at du deler! Moore please!!
Nå blir det dog pokker så vanskelig å være noe mer "kreativ" på bildefronten fremover. Da er vel eneste løsning å få inn noe "nytt" og starte produksjon av Episode 11...
J
Nå blir det dog pokker så vanskelig å være noe mer "kreativ" på bildefronten fremover. Da er vel eneste løsning å få inn noe "nytt" og starte produksjon av Episode 11...
Hør hør!
Det synes jeg absolutt at du burde gjøre. Er det ikke på tide med en A. Lange & Söhne?
Eller hva med noe lekkert fra Mike Wood...
http://www.theoldwatchshop.com/