Moore's samling

Blir moro i morgen Moore! Gleder meg, er spennende å endelig få se hva du har landet på! :D

Spørsmål: i og med at du selger ALSen og Sea-Dwelleren, skal det to ur inn ILA dette året? Mulig du har besvart dette før i tråden, skal lese litt bakover nå... :)
 
Nå gleder jeg meg også!
Blir jo helt hauset opp av disse gutta her. ;)

Sannelig er det trykk er her nå.
Men, men... som man reder ligger man....;)

Now Moore, more please ;)

Når på dagen regner du med den kommer? Må passe på å være på kontoret i det tidsrommet..

Den er klar i løpet av dagen, men jeg har en travel dag i dag, og tror nok ukke det blir mulig å gjøre mye sprell her ute på TS før i ettermiddag. Skulle det mot formodning være muligheter, så blir det en liten kikk før det.

Nå zovner jeg her i godzzztolen....zzzzz

Man bør være utstyrt med mobil med tapatalk når Moore melder unboxing.
Q: Hur mår ni?
A: Jag Moore bra!

Bra ordspill, reim.
Mo(o)re to come.....;)
 
Blir moro i morgen Moore! Gleder meg, er spennende å endelig få se hva du har landet på! :D

Spørsmål: i og med at du selger ALSen og Sea-Dwelleren, skal det to ur inn ILA dette året? Mulig du har besvart dette før i tråden, skal lese litt bakover nå... :)

Dette skal bli fint, Kohe321!
Uret har modnet og vokst over tid, og nå var tiden inne. Den blir veldig riktig. For meg.

Ja, det skal inn to. Jeg antydet vel det litt tidligere, og i forbindelse med salg av Patek Philippe og A. Lange & Söhne.
Rolex´en ser det ut som jeg beholder en stund til.
Optimal timing ville vært å få to inn samtidig, men den ambisjonen ryker. Jeg er (dessverre) ikke herre over 3. part.
Tar derfor den ene i dag.:cool:
 
Regner med det er flere enn meg som oppdaterer Tidssonen en ekstra gang eller ti i løpet av denne dagen pga deg Moore. Gleder meg til å se hva vi har i ventet, kan ikke akkurat si at forventningene er lave når du pakker ut en klokke ;)
 
Dette er stedet å henge i dag skjønner jeg :D

Regner med det er flere enn meg som oppdaterer Tidssonen en ekstra gang eller ti i løpet av denne dagen pga deg Moore. Gleder meg til å se hva vi har i ventet, kan ikke akkurat si at forventningene er lave når du pakker ut en klokke ;)

Bare innom for å sjekke........

+1 .... eller ja +3 er jeg vel på nå :)


Jeg er målløs....

Vel, jeg var innom og hentet en liten "bag".
Har dessverre ikke rukket å åpne, så jeg vet ikke helt hva som er i den.
Det må nesten vente til jeg er kommet utenfor "office", og inntatt en roligere setting som muliggjør både åpning og fotografering.
:p

Bjerke180412.jpg
 
Nå har jeg rigget meg til med en kopp te, og er klar for hva enn som måtte komme ut av posen fra Bjerke! Må vel nesten være en ny PP dette:p
 
Det var da voldsomt til mas......;)

Jeg er ute av office i møter et par tre timer til, og estimerer å presentere noe rundt kl 1930.
Stay tuned!
 
Det er nå han unboxer en Bvlgari :D

Neida, jeg regner med du opprettholder standarden, Moore ;)

Haha ja, sitter her og ler selv av tanken på hvordan folk hadde reagert om han bare hadde skaffet en Bjerke pose og kjøpt deg noe billig quartzræl fra et mote/klesmerke (mener dog ikke at Bvlgari = quartzræl).

Ser for meg hvordan ansiktene til alle og enhver her inne hadde sett ut når de begynner å lese unboxingen, som er gjort i kjent stil med gode bilder, grundig forklaring av den horologiske bakgrunnshistorien til merket og grunnen til at nettopp denne ble møysommelig valgt ut. :D