Moore's samling

Gratulerer. Du skuffer aldri.:D
imagesCAOT41AH.jpg
 
Gratulerer!

Litt overraskende siden du solgte 5712/1A men på den annen side må du jo ha en Nautilus i en slik fantastisk samling som du har opparbeidet! Gratulerer igjen!

En stund siden jeg leste din første post her i tråden men du har jo allerede oppdatert den med utførlig beskrivelse av din nyankomne der! På meg virker det som om du har oppdatert bilder og beskrivelser på alle dine dine kjære. Helt fantastisk lesning!

En stor, stor takk for alt arbeidet du har lagt ned for oss andre å forlyste oss over!
 
Gratulerer med et nydelig ur! Nå skal det sies at jeg liker den du byttet ut med like godt, men de er fantastiske begge to, og forandring fryder. En eller annen dag skal jeg ha en Nautilus selv, men det blir nok grunnmodellen med kun dato. Og jeg synes bildene var bra nok jeg :)
 
Gratulerer med et fantastisk ur.:D
Som vanlig lever du opp til (de skyhøye) forventningene våre, og leverer en velskrevet innlegg og flotte bilder av et nydelig ur.
Takk for at du deler.

bow.jpg
 
Gratulerer :)

Absolutt den peneste i Nautilus serien. Det finnes ikke adjektiver som er generøse nok for denne klokken.
 
Gratulerer! Den er....nydelig! Fantastisk design. Blåfargen på skiven ser virkelig bra ut på bildene dine, men jeg kan tenke meg at den er fantastisk i levende live! Også takk for lærerikt og velskrevet presentasjon.
 
Gratulerer med et flott ur og takk for at du legger så mye i presentasjonen! Virkelig spennende å følge denne tråden:)
 
Gratulerer!

Litt overraskende siden du solgte 5712/1A men på den annen side må du jo ha en Nautilus i en slik fantastisk samling som du har opparbeidet! Gratulerer igjen!

En stund siden jeg leste din første post her i tråden men du har jo allerede oppdatert den med utførlig beskrivelse av din nyankomne der! På meg virker det som om du har oppdatert bilder og beskrivelser på alle dine dine kjære. Helt fantastisk lesning!

En stor, stor takk for alt arbeidet du har lagt ned for oss andre å forlyste oss over!

+1.
Gratulerer så mye med ikonisk og ultralekker Nautilus!
 
Gratulerer med et flott ur og takk for at du legger så mye i presentasjonen! Virkelig spennende å følge denne tråden:)

+1, dette oppsummerer mine tanker helt greit. Du drar ikke bare flotte klokker opp av hatten/posen, Moore, du gjør deg langt over snittet flid med å gi dem den presentasjonen de fortjener. Tusen takk

Der ryker muligheten for flere wrist shots fra Moore ;)

La meg si det sånn, så lenge vi slipper relaterte "wrist shots" fra Arthur er jeg fornøyd :)
 
Det finnes noen få, som er så anvendelig at de passer omtrent enhver anledning. Nautilus er den flotteste av disse. 5980 er den vakreste Nautilusen. Må være deilig å være på toppen Moore! :) Gratulerer så mye!