Gratulerer med en utsøkt chronograf fra PP Flott merke, modell og ikke minst design! Også er jo chronoen på en sub-dial herlig
Jeg takker - og må bare ile innom med en supplering på chronograph-løsningen, som virkelig er superb. Det er så elegant med èn subdial for hele chrono-funksjonen.
Skal fange detaljene opp med supplerende bilder etterhvert som tiden tillater det.
+1
Stor grattis!
Gratulerer. Du skuffer aldri.
Gratulerer!
Litt overraskende siden du solgte 5712/1A men på den annen side må du jo ha en Nautilus i en slik fantastisk samling som du har opparbeidet! Gratulerer igjen!
En stund siden jeg leste din første post her i tråden men du har jo allerede oppdatert den med utførlig beskrivelse av din nyankomne der! På meg virker det som om du har oppdatert bilder og beskrivelser på alle dine dine kjære. Helt fantastisk lesning!
En stor, stor takk for alt arbeidet du har lagt ned for oss andre å forlyste oss over!
Takk for veldig hyggelige ord, Arild!
Kjekt at tekst og bilder faller i smak. For meg er både historikk, bilder og techs&specs like viktig kunnskap når man først har valgt denne gale, gale, gale vakre hobbyen.
Helt fantastisk!! Gratulerer så mye, nydelig var det.
Absolutt en nydelig klokke. Pene linjer og en harmoni som man sjelden ser! Grattis
Gratulerer så mye Moore! For et mesterverk av ei klokke!
Gratulerer med et nydelig ur! Nå skal det sies at jeg liker den du byttet ut med like godt, men de er fantastiske begge to, og forandring fryder. En eller annen dag skal jeg ha en Nautilus selv, men det blir nok grunnmodellen med kun dato. Og jeg synes bildene var bra nok jeg
Gratulerer med et fantastisk ur.
Som vanlig lever du opp til (de skyhøye) forventningene våre, og leverer en velskrevet innlegg og flotte bilder av et nydelig ur.
Takk for at du deler.
Gratulerer
Absolutt den peneste i Nautilus serien. Det finnes ikke adjektiver som er generøse nok for denne klokken.
Stor takk, alle sammen!
Veldig hyggelig med slik tilbakemelding.