Moore's samling

En utpakking og presentasjon av uret som det står respekt av!

Et for meg litt uventet trekk, men veloverveid og valgt på øverste hylle som forventet. Må si at samlingen din er en nytelse, svinger jevnlig innom for litt bildefråtsing. Takk for at du deler!
 
Du skuffer ikke Moore. Bra du valgte å ha en Patek i samlingen din. Det hadde blitt et tomrom hvis ikke.

Nyt den, den er nydelig :)
 
Jeg nevnte denne som min grail til deg, Hehe, vi har åpenbart lik smak. GRATULERER med hele mitt hjerte, jeg er ikke misunnelig Det er klokka si det. Du må herved på neste GTG så jeg kan få klå litt. You lucky sonofabitch!
 
Gratulerer med en fantastisk klokke og en velskreven presentasjon - som alltid! Dette er forøvrig min ultimate grail, så takker for at jeg kan nyte den gjennom dine flotte bilder og ord mens jeg stabler mine skarve kronestykker;)
 
Gratulerer med (nok et) fantastisk ur. 5712/1A er selvsagt en ubegripelig flott klokke, men jeg synes faktisk denne med sin roligere skive er hakket penere. Formgivningen av kronograftrykkerne alene fortjener en hel salmebok av lovsanger, og løsningen med en enkelt skive for alle tellerne må vel være det mest elegante som er laget. Nydelig :)
 
Gratulerer!

Dette er helt klart Nautilusen som har gjort mest ut av seg på min hånd, det var utrolig vanskelig å ta den av da jeg prøvde den hos Bjerke. Siden den gang har den allerede stive prisen økt til det helt umulige for min lommebok, så jeg får leve gjennom deg, Moore. Kos deg masse med den nye klokken!
 
Gratulerer med ny og lekker PP! Hadde mine mistanker om at denne kom til å dukke opp. Nyt den!

Jeg takker!
Det aner meg tanken nok streifet deg, Mathfjeld!
Forøvrig var jeg fristet til å kommentere innspillet ditt i SP, men fant det best å forholde meg taus....;)

Nok en gang er det bare å bøye seg i støvet for kunnskap og et nydelig ur! Gratulerer med fantastisk tilvekst.

Gratulerer! Og ikke minst; velkommen i klubben:D

Dette var verdt å vente på! Supert og veldreid valg. Jeg kan ikke annet enn å gratulere i fleng! Nyt den!

Helt fantastisk Moore, kan ikke si nok hvor vakkert dette uret er. Dette stod så absolutt til forventningene og mere til. Liker at du legger til litt historie, startet å lese fra toppen og kunne nesten ikke holde meg fra å scrolle rett ned til bildene :)

Det ene overgår det andre! Gratulerer!

Den var nydelig! Gratulerer:)

Worth waiting for!
Grattis med ikon

Tusen takk, alle!
Veldig hyggelig å registrere ord og bilder faller i smak.