Moore's samling

Rimelig smålei ventingen, men nå er ihvertfall èn beslutning gjort.....
Akkurat det føles her og nå særdeles godt.

More to come!
:cool:

Coming_Soon____by_LuisUrquiola-1.jpg
 
Spennende:D
....men, hvor lang ventetid snakker vi?

Ber om at du varsler oss minst en dag i forkant slik at jeg får kjøpt inn øl og popcorn:D
 
Spennende:D
....men, hvor lang ventetid snakker vi?
Ber om at du varsler oss minst en dag i forkant slik at jeg får kjøpt inn øl og popcorn:D

Den ankommer onsdag.
Denne uken.
;)

Dette blir spennende!
Årets happening her på sonen! Tidenes happening? Listen er lagt høyt...

Oioioi...., her var det åpenbare antydninger til store forventninger.
For meg representerer det et meget hyggelig tilskudd til samlingen. Og det er - må jeg få mene - en "kvalifisert" erstatning for en som nettopp er solgt.

Stay tuned....:cool:
 
Like spennende hver gang du skal unboxe Moore, onsdagen blir litt mer actionsfylt nå kjenner jeg :cool:

Personlig håper jeg du har slått deg på gullbølgen, og gjerne Rolex :)
 
Like spennende hver gang du skal unboxe Moore, onsdagen blir litt mer actionsfylt nå kjenner jeg :cool:

Personlig håper jeg du har slått deg på gullbølgen, og gjerne Rolex :)

Nice, rkjersem!
"Gullbølgen" har jeg vært på - og har to i den kategorien. Både min IWC PPC og ALS GL1 er "der". Hvitt gull, riktignok.
Jeg tenker du mener gult/rose gull.

Anyways; - det er ikke Rolex. (Synes det er nok Rolex på TS for tiden......;))
 
Nice, rkjersem!
"Gullbølgen" har jeg vært på - og har to i den kategorien. Både min IWC PPC og ALS GL1 er "der". Hvitt gull, riktignok.
Jeg tenker du mener gult/rose gull.

Anyways; - det er ikke Rolex. (Synes det er nok Rolex på TS for tiden......;))

Tenkte gult gull ja, du har jo vært og snust på den nye Daytonaen som sommerklokke, derfor jeg tenkte :) men ja, du har rett er en del Rolex for tiden:)

Uansett, gleder meg til å se hva som skal tilføres en allerede nydelig samling. :)
 
Da er puff og drikkebeholder bestilt! Onsdag blir en tilbakelent og gledesfylt dag! :D

Onsdag er dagen internettet skal gå varmt ja.:)

Jeg har kjøpt inn øl. Dæven er jo mer spent på klokkene dine enn mine egne!

Gleder meg til i morgen! :D :cool: :p :mrgreen:

+1 :D:D:D:D

Gleder meg!

The plot thickens! Nå ventes det i spenning!

Tenkte gult gull ja, du har jo vært og snust på den nye Daytonaen som sommerklokke, derfor jeg tenkte :) men ja, du har rett er en del Rolex for tiden:)

Uansett, gleder meg til å se hva som skal tilføres en allerede nydelig samling. :)

Djeeeesss.....
Her var det sannelig forventninger å spore.....
Håper ikke dere blir altfor skuffet når jeg avdekker min nye DKNY Limited Edition. :cool:
 
153355d1231047604-ugly-watch-thread-ugly-seiko.jpg

Hvis det først skal inn på gult gull som var tippet tidligere her, får jeg inderlig håpe at du går for den nye ubehandlede looken, gjerne så rett fra gullgruven som mulig! :D
 
Når på dagen regner du med den kommer? Må passe på å være på kontoret i det tidsrommet..