Moore's samling

Noen suppleringer av min PAM270 i anledning ny rem.


P1290016-1.jpg


P1290020-1.jpg


P1290024-2.jpg


P1290025-1.jpg


P1290021.jpg
 
Nydelig Moore :)

Panerai er tøft, og stilrent på en gang...

Samlingen din generelt bærer stort preg av stil og variasjon:D
 
Nydelig Moore :)

Panerai er tøft, og stilrent på en gang...

Samlingen din generelt bærer stort preg av stil og variasjon:D

Stor takk, rkjersem!
Panerai satt "litt inne" og tok sin modningstid med meg, spesielt på grunn av størrelsen, men utover det har jeg aldri vært i tvil om å ha en PAM i samlingen. Rett og slett som du sier; - det er både tøft og kult ur.

Samlingen forøvrig har sin jevnlige justering, men jeg er relativt "tro" mot innretningen. Så vil det vel dukke opp en eller annen supplering etterhvert.
Det ligger et-par-tre på venteliste...
;)
 
Utrolig flotte bilder, Moore.
Jeg har en liten Paneristi i maven.
Men den kommer ikke helt ut enda.
Ble litt fristet her og nå, men vet at jeg fort blir litt "mett" av designet.
Og så selger jeg, for så å angre...

Uansett, veldig delikat ur!:cool:
 
Utrolig flotte bilder, Moore.
Jeg har en liten Paneristi i maven.
Men den kommer ikke helt ut enda.
Ble litt fristet her og nå, men vet at jeg fort blir litt "mett" av designet.
Og så selger jeg, for så å angre...

Uansett, veldig delikat ur!:cool:

Thanks, Frodo!
Må ty til reservekamera en stund nå, så bildekvalitet er ikke helt på toppnivå. ;)

Det er vel slik det gjerne er og blir her ute; - plutselig ser man noe pent og så rykker det ekstra i kjøpemusklene. "Lessons learnt" får være at man kjøper og beholder!
Når det er sagt; - stiller meg litt tvilende til min egen evne til å "lære", - akkurat her....
:)
 
Nydelige ur Moore...det er alltid spennende å se på dine poster. Utrolig flotte bilder som virkelig gir urene det de fortjerne :D
 
UTROLIG kul samling og nydelige bilder :eek::eek: eg blir helt satt ut :eek::eek::D Dette er for å si det mildt - INSPIRERENDE !!! ;)
 
Nydelige ur Moore...det er alltid spennende å se på dine poster. Utrolig flotte bilder som virkelig gir urene det de fortjerne :D

Griselekkert :D


Takker så mye!
Et lite supplement i en relativt "hvilende" galleri-tråd med et par tre fire wrist-shots kan jo være greit å ta inn en mandags formiddag.

Har ikke vært spesielt aktiv på fotofronten i det siste, men det forklares med at det faste "klokkekameraet" fikk et relativt ublidt møte med et relativt hardt gulv i en relativt hyggelig restaurant i Marrakech for ikke lenge siden. Tatt i betraktning magedanserinnens nærvær tillater jeg meg å si det var verdt det.....
;)
 
Godbiter alle sammen! :D

Stål og svart urskive i fire nyanser !
Bærre lækkert ja :cool:

UTROLIG kul samling og nydelige bilder :eek::eek: eg blir helt satt ut :eek::eek::D Dette er for å si det mildt - INSPIRERENDE !!! ;)


Stor takk, karer!

Akkurat disse urene har fulgt meg spesielt tett den siste tiden, og da i større grad enn de andre i samlingen. Må nok si jeg føler disse variantene både har sine vakre særegenheter, særpreg - og visse likheter. De er jo på en måte litt i kategorien "variasjoner over ett tema", som du er inne på, Tag Heuer...
;)

Hyggelig om urene kan gi litt inspirasjon, MR.E!
Akkurat "der" vil jeg mene vi alle er - nærmest til enhver tid - når vi står midt i denne smått/stort fascinerende hobbyen.
;)
 
"Moore's samling" feirer 1 år....

Det slår meg - i dag;
- det er 1-årsdagen for opprettelsen av denne tråden.
Sådan "jubilè" må markeres på anstendig og respektabelt vis....;)

I beundring av det estetiske og den utsøkte finmekanikk (også) urene har, legges ut et - etter min mening - representativt bilde i anledningen. Oppfatninger om eventuell løssluppenhet i billedbruken lar vi oss ikke hefte ved.
Analogien er naturlig.
Dette er jo lidenskap.
Og jeg har jo med et ur på bildet....
;)


Ralph_Lauren_Romance_Campaign_Ads_For_Fashion_With_Beautiful_Models-1.jpg



Og det slår meg ytterligere;
- muligens kunne et dagsferskt bilde av hele samlingen være på sin plass, men da utlendighet har påkallet meg, er det disse to ovennevnte/nedennevnte som får stå for representasjonen i dag (to sider av samme sak)...
;)


190211-1.jpg



Ja, og så et stykke relevant lesestoff, da.
Den faglig oppdaterte leser ser vel muligens med enkelhet hvilket magasin, og hvilket sidenummer urene hviler på...
 
Sikkert ikke bare jeg som er ekstremt spent på hva som foregår i klokkeboksen din om dagen med alle godbitene du har lagt ut for salg, håper det er snakk om noe nytt og særs spennende som skal inn og ikke krav fra deres lokale finnansminister om besøk til nærmeste HTH forhandler ;).

Uansett tilfelle er denne tråden spekk full av nydelige bilder og meget interessant lesning. God motivasjon for litt overtid på jobb :D.