Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

14o1ufc.jpg

Need I say more?

Overraskende at ingen har nevnt Graham Chronofighter ennå?
Bildet snakker for seg selv... ;)

grøss og gru. det der må være det styggeste jeg har sett i dag. men nå blir det noen timer foran internettet i kveld, tipper jeg finner noe som overgår chronofighteren. syns Graham i det hele tatt lager ganske grimme klokker, men den der tok kaka.

Jeg... ah.. jeg liker virkelig ikke å være fyllesyk.

Jeg liker ikke prisen på de fineste klokkene som jeg har mest lyst på.

Jeg liker ikke å vente i kø på en bensinstasjon når jeg må fryktelig tisse.

Jeg liker ikke når noen kommenterer en klokke jeg har med; Kul klokke, men du skulle hatt sånn her da! Og viser sin nixon mer keramikk.

Jeg liker ikke lyden av klokke mot hardt underlag.

Chronofighteren ser ut som ein håndgranat, kanskje det er inspirasjonen?:|

Bund-straps bør nemnast som ein uting.

Jeg liker ikke når noen kommenterer en klokke jeg har med; Kul klokke, men du skulle hatt sånn her da! Og viser sin nixon mer keramikk..

Husker jeg fikk kommentar på Paneraien en gang, hvorpå jeg fortale litt om urverket og merket. Jeg tapte dog litt ansikt og ble en smule skuffet da han spurte om min mening om hans kjempe store jalla Nike-klokke. Den var vist ganske dyr og han hadde fått mange kommentarer om at den var tøff, fin osv osv osv. ZzZzzz

Jeg liker ikke:

- Audemars RO Offshore
- De aller fleste Breitlings (hederlig unntak er vintage Navitimer)
- Ball, Hublot, annet tilsvarende ræl
- at naboen klipper hekken for langt ned
- Audi - alle modeller (håpløst kjedelig, stort sett håpløse eiere, inklusive naboen)
- Klokker over 42 mm
- At alle klokkene jeg har lyst på lett koster over 50k brukt
- stort sett alle Ferrari etter F355
- at Maserati ikke gjorde et eget design for sin GranCabrio

Mye bra lesing her altså. Men må si sykkelister i veien er verste, like før jeg blir drapsmann hver gang :p

Så må jeg bare banne i kirken litt å si NATO-reima, grusomt. Ha f.eks en Rolex til ørte og førti tusen, og smekke på en tøybit av en reim, nei fysj :p

Klokker i helgull, syntes det er harry harry harry. MEN, rosègull er også det råeste jeg vet om :)

Alle som kjører BMW (utenom meg selv) Egentlig stort sett alle andre bilister når jeg tenker meg om.

Og on-topic: gull og SS kombinert. Skal det være gull så må det være gull!

Alle som kjører BMW (utenom meg selv) Egentlig stort sett alle andre bilister når jeg tenker meg om.

Og on-topic: gull og SS kombinert. Skal det være gull så må det være gull!

Egentlig enig i 99% av tilfellene, men en two tone Datejust er helt nydelig.

Her kommer det mye ut av skapet. Herrligt !

En annen ting jeg misliker er AR-coatingen som Sinn påfører sine glass på utsiden. Maken til fleskemagnet. Gjorde jo ikke noe annet enn å buffe klokken den gang jeg hadde U1.

Det er mye jeg ikke liker....

Rolex med lær/gator reim, Asiatiske klokker, Breitling, replica klokker, Omegas pin/link system på mange lenker... Er mye mye mye mer.. tro meg....!

WTF? nr 4

Det er mye jeg ikke liker....

Rolex med lær/gator reim, Asiatiske klokker, Breitling, replica klokker, Omegas pin/link system på mange lenker... Er mye mye mye mer.. tro meg....!

P9181546.jpg
????????????

EDIT: Glemte en liten :twisted:

Det er sikkert som å banne i kjerka, men jeg liker faktisk ikke vintage stål Rolex med plast glass og matte triste og deprimerte skiver.

I tillegg er det lenker og urkasser som mest minner meg om gamle slitte fiskebolle bokser! Herregud tenk å måtte kikke på det på håndleddet hele dagen ;)

AW:)