Nei det kan jeg ikke like – KLOKKE edition

Longines
Certina, Eterna, Kontirna, Mortana, Gortina
Lær/gator på dykkerklokker (unntaket er Panerai Luminor)
Unøyaktighet
Dårlig lume på toolwatches
Planet Ocean
Salgsannonser som ikke har bilder av den aktuelle klokka
Overpriset klokker
Arroganse hos forhandlere
Norsk MVA og tollavgifter
Saldo på klokkekontoen
"Swiss Made"

Say what? Kan ikke like mesh? dra meg balengs inn i fuglekassen...

269679_10150295157895733_663175732_9499398_910599_n.jpg

Utrolig at ingen har nevnt Breitling by Bentley - eller var det Bentley by Breitling:cool:

Ellers så liker jeg rett og slett ikke Rolex....seriene er jo klin like : Submariner=GMT=Explore II osv...synes dog Milgauss skiller seg positivt ut. I tillegg så er Rolex "bestefar" for meg ..... skjønner absolutt ikke fasinasjonen hvis man er under 50 år.

.....jepp, da venter jeg på høyrøstede kommentarer. Vennligst ikke send for mange sure PM:D

Utrolig at ingen har nevnt Breitling by Bentley - eller var det Bentley by Breitling:cool:

Ellers så liker jeg rett og slett ikke Rolex....seriene er jo klin like : Submariner=GMT=Explore II osv...synes dog Milgauss skiller seg positivt ut. I tillegg så er Rolex "bestefar" for meg ..... skjønner absolutt ikke fasinasjonen hvis man er under 50 år.

.....jepp, da venter jeg på høyrøstede kommentarer. Vennligst ikke send for mange sure PM:D

Det var brannfakkelen sin det der;) Get your flamesuit on!

Breitling er nevnt av flere :)

Ang. Rolex så kan jeg forstå deg. Nå vet jeg ikke om du er fersk eller erfaren, men når jeg ser på post counten din så tar jeg en råsjangs ved å anta at du er fersk. Når jeg var fersk så hadde jeg samme syn som deg. Rolex var for pensjonister og/eller for de som brukte Rolex som statussymbol.

Jeg tar en ny råsjangs å antar at du kommer til å endre syn etter hvert ;)

Du er herved dynket i tjære og rullet i fjær;)

Er relativ ny på forumet - kan jo hende at jeg skifter mening en gang....kanskje når jeg er 50?

Det største problemet med Rolex er dog at det heter "Rolex". Med all respekt for det tekniske og kvalitetsmessige aspektet med en Rolex, så er det i mitt hode fortsatt en abnorm stor jålefaktor med Rolex. For meg er Rolex personifiseringen av en fremdastormende meglere (og ja, jeg jobber med MANGE i dette miljøet) hvor av det å bli sett er det viktigste.

...kanskje rett og slett Aker Brygge har ødelagt mitt forhold til Rolex?:confused:

Skjelettvisere er nei-nei, men bølger på skiven er det da ikke noe galt med..Hva hadde EB vært uten bølgene? :)

IMG_0291.jpg

Og mesh? Går vel ikke an å ikke like dette? ;)

DSC_0059.jpg

Ting jeg ikke liker:

Arrogante selgere.
Royal Oak
Tykkelsen på nye PO chrono, som hadde vært en must-have for meg hvis den hadde vært bare LITT tynnere enn Mein Kampf, slik den er nå! PloProf blir jo slank i forhold.. :D
Corum...grøss!
Nixon!