Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Her i killybegs får man vår,sommer,høst og vinter vær på en gang, kan fra strålende sol til snø, snludd og haggel bare på et par min.
 
Tidligere vært stor motstander av gate 19, gate 2 er ikke så mye bedre gitt.
 
At fastlegen ikke ville skjære ut glasskåret jeg har i foten. Han mente det ville være vanskelig å finne uten røntgen og bedøvelsen var svinevond. Diakonhjemmet neste om syv uker:mad:
Som jeg gleder meg til bedøvelsen...
 
Jeg synes det brer om seg en trend med at folk legger ting ut til salgs på Finn, men de svarer ikke når jeg henvender meg. Har kjøpt og solgt ting på Finn i mange år, og jeg synes dette skjer oftere enn før.

Obs! Dette gjelder ikke klokkeselgere, men andre gjenstander. I klokkerelaterte handler har dialogen vært upåklagelig - så langt.
 
At fastlegen ikke ville skjære ut glasskåret jeg har i foten. Han mente det ville være vanskelig å finne uten røntgen og bedøvelsen var svinevond. Diakonhjemmet neste om syv uker:mad:
Som jeg gleder meg til bedøvelsen...

Jeg vet ikke helt hvordan det ser ut hos deg, men jeg har ofte "skåret litt selv i slike situasjoner".... Ta en skarp kniv og grav litt...(?)
Det er flere ganger jeg har vært "heldig" og fått ut slike saker...

(ref Prima Vera "Å fjerne brukne ribben"; "... operer litt for deg selv, er så enkelt at det hele læres på en kveld....")

:cool:
 
1.) Slike nye "miljøvennelige" håndtørkere på offentlige toalett som strengt talt ikke tørker mer en Fredric hauges tårer da han bevitner naboen starte M5'en sin. Må da være mulig å lage noe som griller og tørker i ett??

2.)Reklame før kino... Hva fanden er greia? Her har jeg betalt for å se en film, men NEEEEIDA skal proppe meg full av lavbudgetsreklamer for en og annen trakfikkskole eller den lokale blomsterhandleren. Jeg mener nå at av prinsipp; betalt=null reklame.

3.) Han jeg leier bolig av her i stavanger... ikke bare buser vi rett in som det passer seg, men synet av noen poser chips og en uvasket steikepanne er nok til å få typen komme med en halvspydig "jeg syntes det er litt rotete her"... er jo faaaanden ikke han som bor her?
 
Folk som ikke blinker når de skal til høyre i rundkjøring :mad: Så står jeg som et nek og venter på han som kommer i rakettfart....
 
Folk som ikke blinker når de skal til høyre i rundkjøring :mad: Så står jeg som et nek og venter på han som kommer i rakettfart....

Min eldste datter fikk lappen for noen uker siden. Det betyr at vi har lært mye om rundkjøringer siste tiden. Her har det kommet mange (det betyr fryktelig mange) nye regler siden jeg tok lappen. Den gang hadde noen kloke hoder, noen år før, funnet ut at det det kunne være behov for regler for rundkjøringer, at dette kanskje var årsaken til at slike virket så fint i England. Det har blitt mange nye regler siden den gang, så det viktigste bud når du kommer inn i en rundkjøring er å ikke stole på de andre som kommer inn, eller er der. Blinker de, så er det relativt sikkert at de vet hvor de skal, blinker de ikke; så kan alt skje!

:cool:
 
Tenker på de gangene jeg venter på å komme inn i rundkjøringen og det kommer en fra venstre i hundre og helvete. Jeg kan naturligvis stå på krava og bli den første inn i rundkjøringen, men jeg lar han nå få ture frem For å unngå drama. At han da ikke blinker til høyre når han skal dit blir provoserende. Det må vel være basiskunnskap å blinke i denne situasjonen....
 
Han har ikke under noen omstendighet lov til å gå inn der uten å ha dette avklart med deg på forhånd. Og da kun av riktige årsaker, vedlikehold og andre tydelig viktige ting.
Så da hadde han fått beskjed om å dra seg til hel@&%# ut av leiligheten fortere enn svint, særlig om han atpåtil kommenterte hvordan ting så ut der inne!! Makan til stut..:mad:

Ey, ingenting som den gangen jeg ligger i å tar meg en post-school lur og typen går in på rommet med glimt i øyet og sier han bare skal hente noe på loftet for så å dra ned loftsluka som om ingenting har skjedd.

ikke får jeg lov til å bytte lyspærer heller. Jeg kan vist skade spotte-elektronikken som han så pent sier det... må gudene vite hvor han har fått for seg at han selv er reine elektroingenøren i forhold til meg.
ser man på resten av hans "handywork" om her i huset burde mannen vært umyndiggjort på grunnlag av " vet ikke sitt eget beste " :mrgreen:
 
Denne natta. Sjuke ungar som byttar på å vakne og skrike gjennom natta. Kone som spyr. Trudde det roa seg i 2 tida, men då fann den satans røykvarslaren som heng rett utanfor soverommet ut at den hadde bittelitt lavt batteri - og valte å gi beskjed om dette med jamne mellomrom. Så var knotten og knøttet i gang att. Dette i kombinasjon med å ha "slutta" å snuse på lørdag - Nei det kan jeg ikke like.