Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

2.)Reklame før kino... Hva fanden er greia? Her har jeg betalt for å se en film, men NEEEEIDA skal proppe meg full av lavbudgetsreklamer for en og annen trakfikkskole eller den lokale blomsterhandleren. Jeg mener nå at av prinsipp; betalt=null reklame.

@crown guard ... denne men på DVD'er - når jeg slår på Alvin & Gjengen 3, ærlig kjøpt for å få meg litt fred og ro lørdagsmorgener, så må Far fanker'n meg se en hel haug med antipirat-skrap og fire klikk for å komme inn i selve filmen. ETA 6 minutter.
Tilsvarende objekt lastet ned går kun på "Press play on tape" og så har vi det gående.

(Skjønner at dette er en 2005-problemstilling og at erfarne småbarnsfedre ... for det er sjeldent mødre ... bruker Netflix)
 
Redigert av en moderator:
Haste utsendt for å nøste opp i andres oppgraderings problemer. Etter en lang dag med feilsøking, sitte igjen med booting av serverne ....til midnatt. Blir mange overtidstimer og litt på klokkekontoen (etter at futen har tatt sitt).
 
Folk som driter på jobben etter 1-3 dager på grisefylla og/eller med ubalanse i tarmsystemets bakterieflora slik at en etter endt toalettbesøk får lyst til å kjøre ublandet Plumbo i nese, munn, svelg og lunger.
 
Folk som driter på jobben etter 1-3 dager på grisefylla og/eller med ubalanse i tarmsystemets bakterieflora slik at en etter endt toalettbesøk får lyst til å kjøre ublandet Plumbo i nese, munn, svelg og lunger.

Luktesans og smakssansen er direkte tilkoblet sammen: Lukk munnen når du skal på dass etter djevelen:mrgreen:
 
Redigert av en moderator:
Poster mest i denne tråden om dagen. Kona nede med alvorlig tilfelle av influensa, kjenner det klør i luftveiene, 2. gangs intervju på mandag venter.... Dårlig tegn. Håper jeg slipper å ringe 2 timer før å be om ny tid :(
 
@crown guard ... denne men på DVD'er - når jeg slår på Alvin & Gjengen 3, ærlig kjøpt for å få meg litt fred og ro lørdagsmorgener, så må Far fanker'n meg se en hel haug med antipirat-skrap og fire klikk for å komme inn i selve filmen. ETA 6 minutter.
Tilsvarende objekt lastet ned går kun på "Press play on tape" og så har vi det gående.

(Skjønner at dette er en 2005-problemstilling og at erfarne småbarnsfedre ... for det er sjeldent mødre ... bruker Netflix)


AntiPirat-reklame på ærlig kjøpt DVD filmer?
Det er nesten for ille å si at dette kan omgås ved å laste ned nettopp de piratkopierte filmene. Selv har jeg flere ganger irritert meg over å være så ærlig at jeg kjøper filmene! Fordi jeg er ærlig (og betaler) så må jeg til stadighet bli minnet på at jeg er en potensiell kjeltring, fordi jeg har kjøpt filmen. Hadde jeg vært en kjeltring så hadde jeg ikke merket noe. Da ville jeg bare gått rett til "se film".


Apropos ordet kjeltring; Jeg har aldri hørt noe om at dette ordet skal forbys for å verne om navnet "Kjell"....

:cool:
 
Redigert av en moderator:
At bilder forsvinner fra photobucket uten at jeg har slettet de! :mad:
Noen som plages med det samme eller?
 
At bilder forsvinner fra photobucket uten at jeg har slettet de! :mad:
Noen som plages med det samme eller?

Jeg liker ikke å si det, men det er altså årsaken til at bilder i dine innlegg var borte!

Det er triste greier!!!

8-(
 
At Valve/Gearbox fant ut at de måtte kjøre en oppdatering til Homeworld Remake mens jeg satt og spilte det.. Slik at jeg uten forvarsel ble kastet ut av spillet. FLOTT.
 
At bilder forsvinner fra photobucket uten at jeg har slettet de! :mad:
Noen som plages med det samme eller?

Jeg liker ikke å si det, men det er altså årsaken til at bilder i dine innlegg var borte!

Det er triste greier!!!

8-(
Ja det er årsaken, men skjønner ikke hvorfor. Har verken flyttet eller slettet de.. :confused::(
Kjedelig når i tillegg jeg sletta de fra iphone så det er ikke mulig å trylle de tilbake.
 
Ja det er årsaken, men skjønner ikke hvorfor. Har verken flyttet eller slettet de.. :confused::(
Kjedelig når i tillegg jeg sletta de fra iphone så det er ikke mulig å trylle de tilbake.

Kan det være en automatisk kobling mellom telefonen sitt bildearkiv og din Photobucket? Slik at det du sletter på telefonen også følger med til H i Photobucket?

:cool:
 
Kan det være en automatisk kobling mellom telefonen sitt bildearkiv og din Photobucket? Slik at det du sletter på telefonen også følger med til H i Photobucket?

:cool:

@petterhg Tja godt spørsmål, kan være.
Samtidig så er de fleste bildene slettet fra telefon, men bare noen forsvunnet fra photobucket..
Kanskje jeg som somla med noe, skal følge med så flere ikke forsvinnner! :)
 
Redigert av en moderator:
@petterhg Tja godt spørsmål, kan være.
Samtidig så er de fleste bildene slettet fra telefon, men bare noen forsvunnet fra photobucket..
Kanskje jeg som somla med noe, skal følge med så flere ikke forsvinnner! :)

Det samme skjedde med meg for noen dager siden, da hadde jeg kommet borti privacy-knappen (avbildet som en lås) hvor alt hadde blitt private... Jeg bare endret til public, så fungerte det :)
 
Redigert av en moderator: