Vaksinemotstandere i media og kommentarfelt. At nærmest hele gjengen fører opp "livets harde skole" som utdanning og viser til sider for alternativ medisin som kilder kommer jo ikke som en overraskelse. Det burde være kvotejakt på hele gjengen.
Livets harde skole, ja... Dette er riktig nok sikkert et selvoppkonstruert irritasjonsmoment, men jeg vil hevde at det ikke bare er de uten utdannelse som kan skilte med dette diplomet...
Så svar til deg blir; Jeg er helt enig med deg, men også isolert sett opphengt i dette med å liste opp livets harde skole i mangel av noe annet. Men det gjelder sikkert ikke alle det heller.
Større egoister enn foreldre som ikke vaksinerer barna sine, skal man lete lenge etter. Barna deres kan gå klar uten å få noe som helst, men foreldrene kan få det, uten allverdens symptomer, og spre det til f.eks. spedbarn under vaksinealder med de resultater det fører med seg.
Man kan si hva man vil om det amerikanske rettsvesen, men å kunne saksøke slike sammen med at de blir holdt strafferettslig ansvarlig -
Hverdagsmatte: Finn X. Her er X.
Ny brødkniv + "jeg skal bare skjære av en skive til av den brødskalken for å ha den til suppa" = X
X = "$%$###$%, Plaaaaaster!"
Ble det kjøttsuppe?
8-D