Callahan
Støttemedlem
Tidsklemme...to som skal ha leksehjelp, på kamp og trening (er trener) ++ og en liten som må ha hjelp til alt. Det er for så vidt selvvalgt, så jeg skal ikke klage så høyt.. Uæææ
Da er det rutinene i bilen du må ta tak i.
I vår bil er det null spising, og til nød drikking. Eldstemann får ikke lov å gå ut og inn av bilen selv, og tar av skoene og plasserer de i bagasjerommet om de er gravskitten.
Alle WTB annonsene som kommer opp i salgstråden.. Hvor vanskelig kan det være
Haha, jeg liker at det har blitt et begrep! Å bli helt 'Atle Antonsen'!Godt det ikkje berre er meg som blir heilt Atle Antonsen av det!
Prøver så godt jeg kan
20 år?? Du er vel ferdig med småunger etter så lang tid? Eller har du begynt på igjen? @petterhg
For det første er jeg av den oppfatning at alt negativt som skjer i livet mitt utelukkende skyldes eksterne forhold, som da gir meg rett til å sutre og klage, for eksempel i denne tråden.
For det andre blir jeg irritert over OCD-perfeksjonister som alltid skal ha det så forbannet rent og ryddig hele tiden. Det må da gå an å ta ting litt lett fra tid til annen? Bedre med litt støv i krokene enn et rent helvete, sier jeg!
Eksempler på avslappet holdning til bilrengjøring:
Innsiden av dører:
Dashbord:
Undersiden av sidespeil:
Motorrom:
Hjul:
@Skovdahl @Loevhagen
Fikk nettopp en tlf fra sikkerhetsavd. i Nordea. De hadde sperret Mastercardet mitt pga 2 transaksjoner i Kina nå i ettermiddag. Det ene beløpet var på ca kr 7700,- og det andre på kr 125,-. Kortet har jeg brukt med jevne mellomrom de siste 2 årene til kjøp av reiser og noe netthandel, så aner ikke hvor de har stjålet informasjonen fra. Bra banken følger med!
Blir vel en papirmølle uten like den neste uken da jeg fikk tilsendt en haug med skjemaer jeg må fylle ut.
Tror jeg går tilbake til cash fra nå...