Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Sannsynligvis et lite kjent irritasjons moment i dette mannsdominerte forum, men like fullt et forståelig problem.
Belte eller bukseseler er kanskje ikke en gangbar løsning.....?

Strømpebukse med bukseseler...Syns jeg ser det :p hoho
 
  • Liker
Reaksjoner: Mitah
Strømpebukser som siger..

Dette er vel det som (enkelte kretser) blant den mannlige befolkning kaller "sagging". Dårlig med kvinnelige sægggere...

Du kan prøve deg å være moderne å kalle det det... (Eller å løse problemet på en annen måte... Jeg ville valgt det siste...)

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Mitah
Når en annonseoverskrift på KS får blodet til å bruse og en klikker seg umiddelbart inn med ene hånden mens en stabler kontanter med den andre hånden før en innser at det er en WTB.
Kjent sak her og.

Dog, ser nesten ikkje poenget med desse WTB.
Som @Gin påpeikar over her. Dei som har ute WTB er som regel ikkje intr i å betale markedspris. Har svart eingong, og gav då ein veldig OK pris for å "hjelpe" vedkommande. Fekk prutings i trynet, la ut klokke på K/S og den var solgt ila 10min.

Eg har heller "aldri" fått respons på nokon WTB. Kan jo vere eg er ute etter for sære klokker dog...
 
  • Liker
Reaksjoner: Tetragrammaton
Kjent sak her og.

Dog, ser nesten ikkje poenget med desse WTB.
Som @Gin påpeikar over her. Dei som har ute WTB er som regel ikkje intr i å betale markedspris. Har svart eingong, og gav då ein veldig OK pris for å "hjelpe" vedkommande. Fekk prutings i trynet, la ut klokke på K/S og den var solgt ila 10min.

Eg har heller "aldri" fått respons på nokon WTB. Kan jo vere eg er ute etter for sære klokker dog...

Veldig glad for at den S-en jeg leste ikke stod der :eek:
 
Kjent sak her og.

Dog, ser nesten ikkje poenget med desse WTB.
Som @Gin påpeikar over her. Dei som har ute WTB er som regel ikkje intr i å betale markedspris. Har svart eingong, og gav då ein veldig OK pris for å "hjelpe" vedkommande. Fekk prutings i trynet, la ut klokke på K/S og den var solgt ila 10min.

Eg har heller "aldri" fått respons på nokon WTB. Kan jo vere eg er ute etter for sære klokker dog...
Jeg har solgt i alle fall to klokker til WTB-annonsører. Fikk akkurat det jeg ville ha og uten fuzz. Så det er vel som med vanlige annonser, iblant treffer man og iblant(oftest) ikke. :)
 
Eiendomsmeglere som bruker facebook til promotering av objekter.

"Velkommen til visning..."

"Solgt før visning.."

Spar meg.
 
J**ela tommegjenger.

Driver å restaurerer motorsykkel.

Alt byttes i rustfrie skruer.m/låsemutter Metrisk selvsagt.

Men da man må innom 3 forskjellige hydraulikk/slange-verksteder for å få tak i riktig banjoskrue til tanken skal det ikke være lett.

Unf og unc opp i r*va
 
@crown guard it's a sign ... du skulle beholdt Pelagos. Nei da.

Skille

Kan ikke like at skjorta jeg tok fra klæsskapet i nattens mørke når jeg listet meg ut av soverommet ikke var helt ren.
Skipper lunsj idag for å ikke bli hengt ut som møkkasabb. Hjelper for all del til på Beach2016 :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen
Det er da ikke noe galt med tommegjenger, @crown guard!
Dette lærer du deg fort! Sørg bare for å ha ordentlig verktøy, så tar du dette på øyemål etter en stund!

Edit: Artig med motorsykkel-mekking! Bilder?

8
 
Urmakere som bare vil justere lenke til merkene de selger. Stakk innom en urmaker ikke langt fra Rådhuset i Oslo. Spør hva han tar for å justere lenke. 'Kommer an på, tar bare i Tissot/Certina...' , da var det bare å snu på hælen å komme seg ut.

Blir en tur til Bjølsen neste uke.
 
Jeg kan ikke like at en person som sannsynligvis har en slags tarmråtesykdom og i tillegg har et overdrevent inntak av kål, overmodne egg og kjøtt som antakelig er plukket opp i veikanten etter å ha godgjort seg i solen noen dager, tydeligvis ikke liker, eller får lov til, å bruke toalettet hjemme hos seg selv, og derfor velger å gjøre fra seg på toalettet på treningssenteret istedet. Det samme treningssenteret som jeg bruker, og på samme dager og til samme tidspunkt jeg pleier være der. Resultatet er at mine treninger begynner og slutter i en garderobe som lukter så hinsides ille at kloakken i New Dehli er en eng av fioler i forhold. Det svir i øynene, klærne falmer, malingen flasser av og det er såvidt hjernen klarer å huske koden på hengelåsen i stanken som slår mot meg når jeg går inn i garderoben. Den eneste fordelen er at jeg stadig setter ny rekord i hurtigskifting, og nå snart kan holde pusten i tre minutter. Ikke kan jeg si noe heller, selv om jeg skulle finne ut hvem den skyldige er, for alle de mistenkte tilhører en gjeng bolebuksekledde proteinpadder som pleier komme et kvarter før meg. De har overarmer som konfirmerte vågehvaler og kommuniserer utelukkende ved hjelp av grynt og muskelfleksing, og jeg er ikke flink til noen av delene. Sukk. Jeg får begynne å skifte i bilen på parkeringsplassen.
 
Jeg kan ikke like at en person som sannsynligvis har en slags tarmråtesykdom og i tillegg har et overdrevent inntak av kål, overmodne egg og kjøtt som antakelig er plukket opp i veikanten etter å ha godgjort seg i solen noen dager, tydeligvis ikke liker, eller får lov til, å bruke toalettet hjemme hos seg selv, og derfor velger å gjøre fra seg på toalettet på treningssenteret istedet. Det samme treningssenteret som jeg bruker, og på samme dager og til samme tidspunkt jeg pleier være der. Resultatet er at mine treninger begynner og slutter i en garderobe som lukter så hinsides ille at kloakken i New Dehli er en eng av fioler i forhold. Det svir i øynene, klærne falmer, malingen flasser av og det er såvidt hjernen klarer å huske koden på hengelåsen i stanken som slår mot meg når jeg går inn i garderoben. Den eneste fordelen er at jeg stadig setter ny rekord i hurtigskifting, og nå snart kan holde pusten i tre minutter. Ikke kan jeg si noe heller, selv om jeg skulle finne ut hvem den skyldige er, for alle de mistenkte tilhører en gjeng bolebuksekledde proteinpadder som pleier komme et kvarter før meg. De har overarmer som konfirmerte vågehvaler og kommuniserer utelukkende ved hjelp av grynt og muskelfleksing, og jeg er ikke flink til noen av delene. Sukk. Jeg får begynne å skifte i bilen på parkeringsplassen.

Hahah, fantastisk bra!

giphy.gif
 
  • Liker
Reaksjoner: Hopalong