Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Klipsch RF-63.

Et monster og el-cheapo i utførelse, men gud som de spilte med "varm" forsterker.
Steike, det var eit overraskande svar for ein som har prøvd så mykje som deg.
Har aldri eigd Klipsch, og høyrt lite av det så....
Edit: Bladde fort gjennom arkivet her: Har visst eigd rb61(stativsak)..
Dette var i ein ekstrem testingperiode så må ha vore over kort tid...

Lykke til i jakta, om du jakter rf63:)
 
Folk som legger ut WTB annonser og som ikke er villige til å betale gjeldende markedspris for det uret de ønsker seg!
Jævla DUSTER som tror at de er de smarteste på sonen og skal prøve å tjene penger på andres uvitenhet.
Skulle ønske slike amøber kunne holde seg på Finn:mad:.
 
Folk som legger ut WTB annonser og som ikke er villige til å betale gjeldende markedspris for det uret de ønsker seg!
Jævla DUSTER som tror at de er de smarteste på sonen og skal prøve å tjene penger på andres uvitenhet.
Skulle ønske slike amøber kunne holde seg på Finn:mad:.
Forstår godt og mener ikke å le av din frustrasjon Gin. Men dagen startet noget frustrerende for meg også, så jeg klikket meg inn på Sonen for en rask "time out" og tar meg plutselig i å flire høyt av din komentar. Mulig det er koblingen mellom komentar og bilde/avatar som gjør det. Litt sånn Harad Rex på Twitter om du skjønner?
Uansett, takk for humørendringen! Håper din dag tar seg opp også:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Gin
Personer som i jobbsammenheng kommuniserer utelukkende med store bokstaver, utropstegn, unødvendig krasse formuleringer og en tendens til å sende alle klager som gruppemeldinger. Når man i tillegg merkbart kan se positive utviklinger i prestasjon når de er på ferie burde noen ta affære.. Enkelte småkonger der ute fortjener kupp og "væpna revolusjon".
 
Utenlandske restaurant ansatte!:mad:
Lær deg Norsk for f... om du skal jobbe her!

Dette gjelder enten du er en "innholdsløs", glatt og overfladisk party-Svenske, eller du er en stakkar fra Øst eller Syd Europa.

Verst er likevel Engelskmenn og Amerikanere, som f... meg tror at de er kule??? Og at alle Nordmenn synes det er stas å snakke med de på deres eget språk - JA når vi er i deres land så gjør vi det!:mad:

(Nå må snart noen få fikset kaffemaskinen på kontoret, 2 innlegg i denne tråden på under en time tyder på begynnende galskap;))
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Tek
Utenlandske restaurant ansatte!:mad:
Lær deg Norsk for f... om du skal jobbe her!

Dette gjelder enten du er en "innholdsløs", glatt og overfladisk party-Svenske, eller du er en stakkar fra Øst eller Syd Europa.

Verst er likevel Engelskmenn og Amerikanere, som f... meg tror at de er kule??? Og at alle Nordmenn synes det er stas å snakke med de på deres eget språk - JA når vi er i deres land så gjør vi det!:mad:

(Nå må snart noen få fikset kaffemaskinen på kontoret, 2 innlegg i denne tråden på under en time tyder på begynnende galskap;))

Du får kjøpe deg lapskaus fra fjordland da vet du, dersom du ikke forstår svensk eller engelsk....












(spøk ;) )
 
Du får kjøpe deg lapskaus fra fjordland da vet du, dersom du ikke forstår svensk eller engelsk....
(spøk ;) )

Språket er ikke problemet mitt her, det er den f... nonchalante holdningen deres til at vi skal tilpasse oss til dem, slik at de kan få anledning til å jobbe her.:mad: (Hadde en dårlig erfaring med en Svensk kelner i går..)
@lobwedge ... nei kaffemaskinen er dessverre fremdeles nede:( Takk - du forstår meg;)
 
  • Liker
Reaksjoner: MrMstone
Du burde kanskje sjekket at kaffemaskinen var oppe og gikk igjen før du dro en spøk;)
Spøker ikke med folk i kaffeabstinens.....

Spottet @Gin for et par minutter siden:D

111102-KUNGAJAKT10.jpg
 
Språket er ikke problemet mitt her, det er den f... nonchalante holdningen deres til at vi skal tilpasse oss til dem, slik at de kan få anledning til å jobbe her.:mad: (Hadde en dårlig erfaring med en Svensk kelner i går..)
@lobwedge ... nei kaffemaskinen er dessverre fremdeles nede:( Takk - du forstår meg;)

Men usch då. Var det en svensk som inte var snæll mot dig. Ja, då får jag væl ta och be om ursækt å hela det svenska folkets vægnar. Hoppas det hjælper :)
 
  • Liker
Reaksjoner: aek
En form for Deja-vu...

Var på fårikål-lag igår. Der dukket det opp en tro kopi av gammel kjærlighet. Stemmen,kroppsspråk, ansikts-mimikk, vinklinger av temaer, i det hele tatt forbausende lik. Tok meg i å prate litt for mye med henne, godt kona ikke var med.... Lykkelig gift idag, allikevel dukket det opp noen minner langt bak der....
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Oddemann
Kan overhodet ikke like folk som ikke dukker opp på jobb, uten å skaffe en erstatning, når vedkommendes eneste arbeidsoppgave er å låse opp inngangsdøren til et treningssenter. En irriterende søndag for oss fire som sto klar for trening på utsiden av en låst dør.
 
  • Liker
Reaksjoner: Oddemann og Grendel