Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Å få dilla på stereo igjen - og så finne ut at de beste høyttaleren jeg har hatt ever (ikke de dyreste) - ikke er mulig å få tak i lenger - ei heller via ordinære kanaler på bruktmarkedet. Aargh. :mad:

Kort sagt: FAEN!

Å få dilla på stereo igjen - og så finne ut at de beste høyttaleren jeg har hatt ever (ikke de dyreste) - ikke er mulig å få tak i lenger - ei heller via ordinære kanaler på bruktmarkedet. Aargh. :mad:

Spennende å få vite hvilke høytalere dette er?

Når spring bar bøyes og glipper, og klokka flyr bortover mot grusen og du ikke kan gjøre en dritt med det og bare må se på den lande og skli bortover :(

Godt på overtid med å få bilen på etterkontroll, min egen feil selvsagt. Latskapen lenge leve.
På vei ned til verkstedet for å høre om å få etterkontroll, 300 meter før verkstedet... Der stod det noen hyggelige karer i gule vester og gule biler å vinka til meg.. Jeg har et kult skiltnummer på bilen, som jeg tror de likte også, for de tok med seg skiltene mine :(

Starter dagen med defekt vindusheis på bilen, med vinduet nede. 25 km i 9 grader med vinduet nede? Nei takk!

Må si jeg virkelig ikke liker at posten har klart å rote bort forlovelsesringen som skulle vært her for en stund siden. Og det beste av alt er jo at norgespakken som den sendes med er forsikret til hele 10k... får håpe posten og butikken den er kjøpt ifra ordner dette på en god måte.

Må si jeg virkelig ikke liker at posten har klart å rote bort forlovelsesringen som skulle vært her for en stund siden. Og det beste av alt er jo at norgespakken som den sendes med er forsikret til hele 10k... får håpe posten og butikken den er kjøpt ifra ordner dette på en god måte.

Risikoen for produktet ligger hos selger helt til det er utlevert til kjøper, og derfor skal ikke du bli økonomisk skadelidende grunnet dette. Dette blir en sak mellom forhandler og befrakter, siden forhandler har kjøpt en tjeneste som, pun intended, ikke har levert.
Derimot kan det være surt om det er snakk om en spesiell ring som enten er unik eller vanskelig å få tak i. Får håpe det ordner seg for deg på et vis.

Har bilen på etterkontroll og liker ikke å vente på dommen..

• Liker
Reaksjoner: Tutto

@Loevhagen Hvilke ht snakker vi om.?
Mine favoritter solgte eg til en kamerat(billig, men likevel verdt det sidan de kun er en liten telefon og gåtur unna).

Å sitte med lekser når en blir invitert på fisketur i marka. Syklet i Nordmarka i går og det vakte masse...