Callahan
Støttemedlem
Spennende å få vite hvilke høytalere dette er?Å få dilla på stereo igjen - og så finne ut at de beste høyttaleren jeg har hatt ever (ikke de dyreste) - ikke er mulig å få tak i lenger - ei heller via ordinære kanaler på bruktmarkedet. Aargh.
Kort sagt: FAEN!
Her har vi åpenbart ulempen med at Finn tilbyr "foreslå kategori" eller hva det nå erNår finn.no-søket som er satt opp til å rapportere på Omega kommer opp med Omega 3 kosttilskudd...
http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=63995008&searchclickthrough=true&searchQuery=omega
Det kan bli mye havvind, marihuana fremover, og lite ny E18...Valg 2015.
Må si jeg virkelig ikke liker at posten har klart å rote bort forlovelsesringen som skulle vært her for en stund siden. Og det beste av alt er jo at norgespakken som den sendes med er forsikret til hele 10k... får håpe posten og butikken den er kjøpt ifra ordner dette på en god måte.
@Loevhagen Hvilke ht snakker vi om.?Å få dilla på stereo igjen - og så finne ut at de beste høyttaleren jeg har hatt ever (ikke de dyreste) - ikke er mulig å få tak i lenger - ei heller via ordinære kanaler på bruktmarkedet. Aargh.
Kort sagt: FAEN!