Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg kan ikke like at en person som sannsynligvis har en slags tarmråtesykdom og i tillegg har et overdrevent inntak av kål, overmodne egg og kjøtt som antakelig er plukket opp i veikanten etter å ha godgjort seg i solen noen dager, tydeligvis ikke liker, eller får lov til, å bruke toalettet hjemme hos seg selv, og derfor velger å gjøre fra seg på toalettet på treningssenteret istedet. Det samme treningssenteret som jeg bruker, og på samme dager og til samme tidspunkt jeg pleier være der. Resultatet er at mine treninger begynner og slutter i en garderobe som lukter så hinsides ille at kloakken i New Dehli er en eng av fioler i forhold. Det svir i øynene, klærne falmer, malingen flasser av og det er såvidt hjernen klarer å huske koden på hengelåsen i stanken som slår mot meg når jeg går inn i garderoben. Den eneste fordelen er at jeg stadig setter ny rekord i hurtigskifting, og nå snart kan holde pusten i tre minutter. Ikke kan jeg si noe heller, selv om jeg skulle finne ut hvem den skyldige er, for alle de mistenkte tilhører en gjeng bolebuksekledde proteinpadder som pleier komme et kvarter før meg. De har overarmer som konfirmerte vågehvaler og kommuniserer utelukkende ved hjelp av grynt og muskelfleksing, og jeg er ikke flink til noen av delene. Sukk. Jeg får begynne å skifte i bilen på parkeringsplassen.
Hva med å bytte treningssenter?
 
  • Liker
Reaksjoner: reim
Hva med å bytte treningssenter?
Eller mindre drastisk - endre treningstidspunkt :)

Min taktikk er for øvrig (dessverre) å aldri møte opp på treningssenteret som avkrever meg penger hver måned. Til gjengjeld løper jeg, og utsettes således bare for mine egne odører.

Edit: Ingen skal beskylde meg for manglende økonomisk sans, jeg er støttemedlem på et av Norges rimeligere treningssentre.
 
Det er da ikke noe galt med tommegjenger, @crown guard!
Dette lærer du deg fort! Sørg bare for å ha ordentlig verktøy, så tar du dette på øyemål etter en stund!

Edit: Artig med motorsykkel-mekking! Bilder?

8

Får slenge med noen bilder. Og pelagosen angrer jeg ikke på forsvant.
http://i.imgur.com/54rfPl3.jpg
http://i.imgur.com/bA2b2HB.jpg
http://i.imgur.com/25oqlb8.jpg
http://i.imgur.com/wZ6HY07.jpg
http://i.imgur.com/FWrIIcU.jpg

Alt gjort av undertegnede. Inkludert lakk
 
Redigert:
Kan ikke like at jeg er syk! Ikke litt syk. Mer sånn, håper-dette-går-bra-syk. Har hørt de kaller det influensa, men regner med at dette er en særdeles utviklet og nærmest bolet type av det kjente viruset.
Som katten pleier jeg å trekke meg unna når jeg blir syk, og heller møte djevelens demoner på egenhånd.
Ikke dermed sagt at jeg ikke tar imot litt omtanke og sympati fra mine nærmeste dersom de skulle tilby.
Ikke denne gang.. Den kvinnelige delen av ekteskapet ser på meg med det jeg vil karakterisere som et hånlig flir, før hun med påtatt barnestemme sier: "Stakkar, har du fått mannesyken du da?"
Og alt jeg kan gjøre er å klamre meg fast til tilværelsen med fingertuppene, mens febertoktene river og sliter, svetten spruter, kroppen rister og mannen med ljåen står og stirrer på meg fra skyggen i hjørnet.
Stakkars, stakkars meg;)
 
@Newbie bare å henge opp skiltet:
man_flu.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Guest571 og Newbie
Dette er kjpe saker!
Her sitter jeg med to billetter for mye til Brit Floyd på mandag. Så kommer en ny TS'er med 0-innlegg og vil ha dem! Han kommer derfor med adressen og jeg sender kontonummer.... Deretter aldri noe mer info fra han... Til tross for at jeg purrer pent på svar!

Vel, for å gjøre en lang historie kort:
- Jeg har to billetter til Brit Folyd sin 50-årsmarkering av Pink Floyd. Konserten er i Oslo Konserthus mandag 12.
Selges rimelig til ærlig TS'er!

8
 
Elendig timing ved salg av Bull x3 papir i NHY :mad:
Hvorfor i all verden kunne jeg ikke ventet til i dag med å selge? Sånn går det når man leker daytrader :cool:
Trøsten får være at jeg tross alt gikk i pluss.
 
Russere på Kypros. Makan til høytsnakkende, brautende, køsnikende folk skal man lete lenge etter. Og, toppen av alt: Nabohuset hadde besøk av en dansende splitt naken russer kl. 02 i natt - i annen etasjen der tre barn ble vekket og begynte å skrike. Russeren selv trakk på skuldrene og sto riktig så fornøyd og trippet utenfor sitt eget hus i dag morges.
 
Stresset til Colosseum med fruen for å rekke Klovn 2. Kom til billettluken 2 min før filmen begynte...kun for å få vite at det var ingen ledige parplasser. Blir ikke helt det samme å sitte på kino i hver sin ende. Ble ingen film, men fikk tips om at det visstnok går an å forhåndsbestille billetter.
 
Russere på Kypros. Makan til høytsnakkende, brautende, køsnikende folk skal man lete lenge etter. Og, toppen av alt: Nabohuset hadde besøk av en dansende splitt naken russer kl. 02 i natt - i annen etasjen der tre barn ble vekket og begynte å skrike. Russeren selv trakk på skuldrene og sto riktig så fornøyd og trippet utenfor sitt eget hus i dag morges.

Har gjort samme observasjonen. Er noe eget med disse russerne!
 
Russere på Kypros. Makan til høytsnakkende, brautende, køsnikende folk skal man lete lenge etter. Og, toppen av alt: Nabohuset hadde besøk av en dansende splitt naken russer kl. 02 i natt - i annen etasjen der tre barn ble vekket og begynte å skrike. Russeren selv trakk på skuldrene og sto riktig så fornøyd og trippet utenfor sitt eget hus i dag morges.

Kypros?
Jeg har en misstanke om at denne rasen også har vært observert andre steder i verden...

8- D
 
Russere på Kypros. Makan til høytsnakkende, brautende, køsnikende folk skal man lete lenge etter. Og, toppen av alt: Nabohuset hadde besøk av en dansende splitt naken russer kl. 02 i natt - i annen etasjen der tre barn ble vekket og begynte å skrike. Russeren selv trakk på skuldrene og sto riktig så fornøyd og trippet utenfor sitt eget hus i dag morges.
Spør hva ukrainerne synes ;)
 
Øyeblikket med panikk når jeg har trodd fristen for innlevering av masteroppgave var torsdag 15/10 - og finner ut det er mandag 12/10.... Men "alt" er under kontroll - glad jeg fant ut at jeg skulle sjekke det :)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Todda