Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Fytti F hvor irriterende det er at man har begynt å mure igjen busslommene i Oslo. Nå står bussene elegant og sperrer for trafikken bak!

Dette gjøres bevisst og det brukes penger på å hindre trafikkflyt.

8
 
Rulleski. Nå lo syklisten godt. De er verre. Som syklist sliter jeg med hunder med for slapt bånd. Når de i tillegg er så flinke at de bruker en sort pose for å plukke opp hundebaisen. For deretter å kaste posen på et "usynlig" sted på bakken.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
At jeg først nå oppdager at kveldens bursdagsselskap er en kostymefest. Vet dog ikke hva jeg liker minst, det å finne ut av ting sent, eller kostymefester med døve temaer (les. alle temaer). Og ja, temaet falt selvsagt på "eventyr og moderne eventyr som anime". Gud gi meg styrke.


I feel your pain bro....
 
Er litt på gammel grinebiter om dagen, hvor vanskelig er det å få justert en lenke :( Enten vil de ikke gjøre det, eller så fomles det, så jeg står med hjerte i halsen og ser for meg både stygge riper og hele uret suser ned på gulvet........
 
Er litt på gammel grinebiter om dagen, hvor vanskelig er det å få justert en lenke :( Enten vil de ikke gjøre det, eller så fomles det, så jeg står med hjerte i halsen og ser for meg både stygge riper og hele uret suser ned på gulvet........
Selvgjort er velgjort ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: daghoi
Er litt på gammel grinebiter om dagen, hvor vanskelig er det å få justert en lenke :( Enten vil de ikke gjøre det, eller så fomles det, så jeg står med hjerte i halsen og ser for meg både stygge riper og hele uret suser ned på gulvet........

Hvis lenken er for lang kan du starte dagen med en kopp varm smult på fastende hjerte. Det hjelper etter noen måneder!

8
 
Solgt Daytona...... vet ikke helt hva jeg føler om det.

Jeg vet hva jeg føler etter salg av Daytona: Savn:(

Jeg liker virkelig ikke å ikke ha penger nok til å bli tvunget til tøffe klokkeprioriteringer:(

Jeg liker ikke at disse prioriteringene snart tvinger meg til å selge en del av klokkesjela mi: 14060m:(

:(
 
Jeg vet hva jeg føler etter salg av Daytona: Savn:(

Jeg liker virkelig ikke å ikke ha penger nok til å bli tvunget til tøffe klokkeprioriteringer:(

Jeg liker ikke at disse prioriteringene snart tvinger meg til å selge en del av klokkesjela mi: 14060m:(

:(

Jeg kurerer problemet mitt. Har nå kjøpt og bestilt en Daytona med hvit skive igjen.
 
  • Liker
Reaksjoner: Genta
Liker ikke at vekteren i sikkerhetskontrollen på Gardermoen krever at jeg tar av meg Sub'en på andre siden av grinda, for så å ta den i hånda og miste den i gulvet....:mad::mad::mad: HELDIGVIS for ham var det en gummimatte der som tok av for fallet og forhindret full hjertekollaps hos meg og saftig erstatningsansvar for ham.
 
Liker ikke at vekteren i sikkerhetskontrollen på Gardermoen krever at jeg tar av meg Sub'en på andre siden av grinda, for så å ta den i hånda og miste den i gulvet....:mad::mad::mad: HELDIGVIS for ham var det en gummimatte der som tok av for fallet og forhindret full hjertekollaps hos meg og saftig erstatningsansvar for ham.
Jeg hadde instinktivt slått lavt og i det han seg sammen, fulgt opp med et påfølgende høyt plassert spark.
Så hadde jeg rolig stått å pusset på uret i påvente av pågripelsen.
 
Jeg hadde instinktivt slått lavt og i det han seg sammen, fulgt opp med et påfølgende høyt plassert spark.
Så hadde jeg rolig stått å pusset på uret i påvente av pågripelsen.

Jeg var helt skjelven og fullstendig i sjokk etterpå...Husker at jeg sa - "DET DER kunne blitt jævlig dyrt for deg"...hvorpå han stammet frem et tynt -"jeg vet"...før han vek med blikket og stotret seg inn bak rullebåndet igjen. I min sjokktilstand så falt det meg ikke inn å sjekke at alt var eksakt som det skulle før jeg var inne i TaxFree butikken heller...Heldigvis så lever den i beste velgående og jeg tar ALDRI av meg klokken i security kontroll igjen.