Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

0fUZpjT.jpg


Når kid'n våkner fem på morgenen. Mye vits med lørdag...
 
MGP - fy f... for noe dritt !
Han dusten Karlsen med et alt for langt slips, som det ser ut som han har runka på ... Jeezes.... :mad::mad::(:confused::mad:
 
Redigert:
Det som er så fantastisk med MGP er følgende:
- Norge hadde med Nocturne. Dette var noe helt uvanlig. Totalt utenom "normale" MGP-melodier. Norge vant!
- Finnene kom med disse tungrockerne Lordi.
Dette var noe helt uvanlig. Totalt utenom "normale" MGP-melodier. Finland vant!
- Norge hadde med Alexander Rybak.
Dette var noe helt uvanlig. Totalt utenom "normale" MGP-melodier. Norge vant!

Har noen lært av dette?
NEI. Det er fortsatt den samme grøten av dårlig og intetsigende musikk! Helpolert, ufarlig, alment tyggelig, intetsigende popmusikk. Sett fra det ståsted er det er jo egentlig utrolig at det går ann! Man lærer aldri!!!

8
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen og Jone
Snaue seks timer på en stinn legevakt er virkelig stas altså..de gjorde det stort når de la ned Barneklinikken på Haukeland, og slo den sammen med sentrumslegevakten..NOT!
Dommen ble - kraftig virusinfeksjon med høy feber, sammen med ørebetennelse.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og gulenissen
MGP var kult på 90-tallet. Nå virker det som ingen land ønsker å vinne da begivenheten koster 1 milliard å arrangere. Samtidig er det et rotterace for å unngå å se ut som de ikke prøver. Altså de fleste sender semi-ok artister som kun gjør en grei figur, men aldri vinner. Av og til prøver de litt for hardt (babushka-episoden)- og alt bare blir ei smørje, mens andre ganger glipper det i et eller annets land kulturdepartement og en bra musiker blir ved en feiltagelse registrert og vinner MGP.

Det som er så fantastisk med MGP er følgende:
- Norge hadde med Nocturne. Dette var noe helt uvanlig. Totalt utenom "normale" MGP-melodier. Norge vant!
- Finnene kom med disse tungrockerne Lordi.
Dette var noe helt uvanlig. Totalt utenom "normale" MGP-melodier. Finland vant!
- Norge hadde med Alexander Rybak.
Dette var noe helt uvanlig. Totalt utenom "normale" MGP-melodier. Norge vant!

Har noen lært av dette?
NEI. Det er fortsatt den samme grøten av dårlig og intetsigende musikk! Helpolert, ufarlig, alment tyggelig, intetsigende popmusikk. Sett fra det ståsted er det er jo egentlig utrolig at det går ann! Man lærer aldri!!!

8
 
Det der er nok mer rett enn mange vil innse, @ErikR!

Det har blitt et OL-profil over MGP, og vi vet hvordan det har gått med OL... Det er nå kun "tvilsomme og lurvete land som har penger til å arrangere"....

Det siste var en påstand som dere nok forstår retningen av...

8
 
Sitter en danske og en normann bak meg på toget som på særdeles dårlig engelsk diskuterer om det er Norge eller Danmark som har flest MGP seiere...

Men jeg har headsett :) God mandag folkens
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Tommen
Vinterlyd 2016. Lang ventetid før utekonsert i kulden, en og en halv time med diverse rølpeartister inkl Staysman &Lass med knallhits som "FUCK YOU" og uforglemmelige klassikere som "Jeg danser best når jeg er full" ( Paperboys og Julie Bergan var tross alt hederlige unntak) før alle barns favoritter Markus og Martinus opptrer. Et tips til P4& CO - Ikke hils byen med "SATAN, her var det fader meg liv" - i en by der kun kirkene skiller bedehusene fra hverandre. Det handler om folkeskikk. Tross alt til inntekt for en god sak, men hallo?
 
Halsen, dagen etter man 'bare skulle kante skjegget(som ikke har sett den skarpe enden av en høvel på 6 mnd)i full fart før man løper ut døren'...razorburn utav ville hel***e!!