Ha! Trodde du ja. Niks kompis! Riktig nok, det hjalp noe, men på langt nær nok.Alumblokk Problem løst!
Ha! Trodde du ja. Niks kompis! Riktig nok, det hjalp noe, men på langt nær nok.Alumblokk Problem løst!
Vinterlyd 2016. Lang ventetid før utekonsert i kulden, en og en halv time med diverse rølpeartister inkl Staysman &Lass med knallhits som "FUCK YOU" og uforglemmelige klassikere som "Jeg danser best når jeg er full" ( Paperboys og Julie Bergan var tross alt hederlige unntak) før alle barns favoritter Markus og Martinus opptrer. Et tips til P4& CO - Ikke hils byen med "SATAN, her var det fader meg liv" - i en by der kun kirkene skiller bedehusene fra hverandre. Det handler om folkeskikk. Tross alt til inntekt for en god sak, men hallo?
Du er ikke alene om den oppfatningen:
http://www.aftenposten.no/nyheter/i...Kreftforeningens-stottekonserter-8379669.html
Du er ikke alene om den oppfatningen:
http://www.aftenposten.no/nyheter/i...Kreftforeningens-stottekonserter-8379669.html
Jeg for min del skjønner ikke hvordan disse 'artistene' klarer å slå igjennom med slikt vrøvl? Staysmann og Lass, Karpe Diem, Linni Meister etc. er jo bare politisk oppgulp og ihopkok av elendige tekster fremført av fetladne østlendinger, pupper på bein eller ellers ubrukelige folk.Helt enig.
Var selv på denne konserten, og gikk derifra med bilder i hodet av meg selv som dasker inn hodet på disse talentløse og bleikfeite rapperne med en spade. Hvem i all verden fikk den dårlige ideen om å avskaffe tvangssterilisering?
Jeg for min del skjønner ikke hvordan disse 'artistene' klarer å slå igjennom med slikt vrøvl? Staysmann og Lass, Karpe Diem, Linni Meister etc. er jo bare politisk oppgulp og ihopkok av elendige tekster fremført av fetladne østlendinger, pupper på bein eller ellers ubrukelige folk.
Kjenner jeg får aldeles nok når jeg hører dette atpåtil er A-listet på ymse norske radiokanaler, og således spilles til man har lyst til å utføre akutt harakiri.
Hallo i luken. Karpe Diem i samme setning som Linni Meister? Karpe er jo faktisk tidvis underholdende. Linni Meister er jo bare beviset på at Janteloven trenger en rennesanse.
Feil. Det finnes ingenting underholdende med de. Så jo @Lemen, jeg setter de i samme bås som Linni musikalsk.Eneste som er underholdende med Karpe er deres "hip-hop" med talefeil.
Kunne ikke vært mer enig.Jeg synes synd på ungdommen som vokser opp til dette de kaller hip-hop og rap i dag.
Det er søndag i dag. Så du har nok bare sovet lenger enn kraftreservenVåkner opp og er glad er fredag. Helt frem til jeg ser ned på håndleddet og at klokken har stoppet. Merkelig.
Rister i gang. Sekundviseren går i 2-3 sekunder, stopper og går igjen etter en 4-5 sekunder. Litt lugging der altså. Tidvis står det bom stille frem til jeg rister på uret. Drar fort ut kronen så jeg ikke skal forårsake mer skade.
Faen. Håpet jeg skulle slippe service på et såpass nytt ur - men alle verk kan vel være uheldige.
Det er søndag i dag. Så du har nok bare sovet lenger enn kraftreserven
Ønske til nettavisene: Bare en eneste uke, eller i det minste et par dager, uten en Sophie Elise-artikkel. Vær så snill!
Eneste som er underholdende med Karpe er deres "hip-hop" med talefeil. Jeg synes synd på ungdommen som vokser opp til dette de kaller hip-hop og rap i dag.
Når noen legger ØK-annonser i til-salgs-delen. Når noen legger ØK-annonser i til-salgs-delen. Når noen legger ØK-annonser i til-salgs-delen.