Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Vel, @olem, det ser ut til at det ikke er bulker på dørene. Det vil bety at du slipper oppretting av dørene. Derimot; litt avhengig av hva du ønsker, tipper jeg, så kan det være nødvendig at nedre halvdel av dørene bør lakkeres for å jevne ut farveforskjeller på dørene og den nylakkerte kanalen.

Du verden for en smell å få.... Trist på en så ny bil...

8
 
  • Liker
Reaksjoner: olem
Vel, @olem, det ser ut til at det ikke er bulker på dørene. Det vil bety at du slipper oppretting av dørene. Derimot; litt avhengig av hva du ønsker, tipper jeg, så kan det være nødvendig at nedre halvdel av dørene bør lakkeres for å jevne ut farveforskjeller på dørene og den nylakkerte kanalen.

Du verden for en smell å få.... Trist på en så ny bil...

8
Jepp, utrolig kjipt på en så ny bil. Dørene virker å ha gått klar, men spørs om ikke de må lakke hele siden, er usikker på om de retter kanalen eller om de rett og slett skjærer den ut. Er spent på å høre hva takstmann sier, spes hva som omhandler bakstilling, det er jo 4 hjulstrekk, så ting kan kan forplantet seg innover. Som kona sa selv, det ristet helt forferdelig når jeg kjørte opp på verkstedet, og hjulet stod helt skeivt, hehe. Selv hadde jeg foretrukket å bli hentet av naf når hjulstillinga er helt på jordet, felgen sprekt og en stor "svulst" på dekket;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Bytt ut "kvinnfolket" med "ungene" så kan jeg si +1. Hvordan i all verden klarte hun det?
Vi har et av disse dusjhodene hvor du kan velge mellom fire forskjellige stråler. Så hadde hun skullet velge en annen stråle da hu la merke til at det var en liten plastknapp i midten av dusjhodet som så "løs" ut. Så hun dyttet den ordentlig på plass. Det som da skejdde var at det begynte å renne/sprute vann ut av sidene på dusjhodet.. Den plastknappen er ikke mulig å få ut igjen - antakeligvis fordi det aldri har vært meninga at den skal dyttes "på plass". Nytt dusjhode anskaffes i dag.

Ikke så lett å forklare, så jeg har lagt ved denne mesterlig utførte illustrasjonen:
j4aVTl0.png
 
Jepp, utrolig kjipt på en så ny bil. Dørene virker å ha gått klar, men spørs om ikke de må lakke hele siden, er usikker på om de retter kanalen eller om de rett og slett skjærer den ut. Er spent på å høre hva takstmann sier, spes hva som omhandler bakstilling, det er jo 4 hjulstrekk, så ting kan kan forplantet seg innover. Som kona sa selv, det ristet helt forferdelig når jeg kjørte opp på verkstedet, og hjulet stod helt skeivt, hehe. Selv hadde jeg foretrukket å bli hentet av naf når hjulstillinga er helt på jordet, felgen sprekt og en stor "svulst" på dekket;)
Ring forsikringen og få et skadenummer. Ta kontakt meg ditt nærmeste verksted, eller evt meg, så går det nok bra. Min vurdering utfra bildene er at bakre del av kanalen må skiftes. Er fargen tricky, ryker det fort med lakkering av dører også ja. Bruk merkeverksted, ikke godta noe annet om forsikringen prøver å sende det til "grøfta auto". Stor forskjell på selskapene her, men man får som regel det man betaler for, på godt og vondt. Good luck:)
 
  • Liker
Reaksjoner: olem
Benytter merkeverksted ja, der jeg handlet bilen. De er nøye, erfaring fra forrige gang konemor var ute å kjørte;)
Er selv gammel oppretter, så jeg godtar ikke noe mindre enn perfekt arbeid! Satser på at det ordner seg, og jeg blir fornøyd med arbeidet. Eneste som er kjedelig er at vi skal på hytta i påsken, og leiebilen har hverken firhjulstrekk eller skiboks. Men det løser seg!
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Thomas84
Måtte den dumme røya som vinglekjørte som en fyllik foran meg i køen med trynet godt ned i en mobilskjerm få et kraftig tilfelle av Blue Waffles.:mad:

Få de dumme kuøynene dine på veien før du forårsaker en ulykke.:confused:
 
Når madammen sier "Å, den nye Daytona var jo peeeen".

WTF.

Men for snabla-jensen; "Elskling, du liker jo egentlig ikke klokker . vel, gjør du?"

"Neida - men den hvite var kul!"

* sukk *

Satan. Skal jeg likzom stå i kø etter en 116500LN?

Ikke søren smette. :)

"Elskling!"

"Ja?"

"Se her - synes du den nye Explorer 1 er fine?"

"Hm. Joa. Men er den egentlig ny?"

* sukk *
 
Redigert:
At jeg i et lyst øyeblikk i januar bestemte at vi skulle avvente med å booke flybilletter til sommerferien, og kun bestille hotell. Vente, og se om prisene ble litt lavere var argumentet for denne geniale avgjørelsen. Gikk ikke helt sånn....:(
 
Redigert:
Sikkert en klassiker her, men annonser på KS som slettes etter salg...

Personlig liker jeg å se på gamle KS annonser som prisantydninger og fine bilder. Jeg er enig med deg, @bjorngb at det er kjedelig når slikt blir borte. På Finn.no har jeg hatt for vane å slette annonsen, men der er jeg ikke blant likesinnede.

8
 
  • Liker
Reaksjoner: bjorngb