Batshit crazy og upassende nysgjerrig nabo som vandrer rundt i andres hager med øyne klint opp mot vinduene
Noen som vet hvor de selger rustne bjørnefeller?
http://www.amazon.com/16-Grizzly-Bear-Trap/dp/B00021UX6I
Batshit crazy og upassende nysgjerrig nabo som vandrer rundt i andres hager med øyne klint opp mot vinduene
Du får ta hageslange nestegangBatshit crazy og upassende nysgjerrig nabo som vandrer rundt i andres hager med øyne klint opp mot vinduene
At bilen nok en gang må inn til opprydding etter smellen i fjor høst.
Hadde de bare kondemnert den...
Stavekontroll er for de som er født etter '95, så det er nok en heller dårlig formulert setning. Beklager det.Opprydding, eller en overivrig stavekontroll?
Jeg ser for meg bilen som kommer inn i huset og finner litt deler her og der. En forskjerm under sofaen, et panser under stuebordet, reservehjul inne i komfyren etc... Jo, dette er plagsomt... (begge deler!)
8
Dekkmafia. Fått dekk på bilen som gjør at den kjører som Svampebob. Helt ubrukelig. Må kjøpe andre dekk.
Er dessverre slik diktatur fungerer, eller hva @ztalin ?Å bli kalt rasshøl, for så å bli bannet fra Klokkeriet da jeg konfronterte en admin med åpenbar mva-unndragelse på sin siste unboxing.
Kan varmt anbefale Federal 595EVO @Loevhagen. De sporer overraskende lite selv i relativt bred utførelse, og er enormt god på vanndrenering.Falken...
Falken regnes i nederste 1/3 av dekkprodusenter sammen med Nankang, etc. Continental er f.eks. gjennomgående i øverste 1/3. Over tid.Jeg trodde Falken var ganske greie dekk, @Loevhagen! Det kan være du har fått noen pirat-kopier?
Dekk er jeg heller forsiktig med!
Først Bowie så Prince. Axl Rose blir sanger i AC/DC - et trist år.Prince er død. 2016 tegner til å bli året hvor musikken legger inn årene. Hva skal det bli av musikken nå?
Er dessverre slik diktatur fungerer, eller hva @ztalin ?
Prince er død. 2016 tegner til å bli året hvor musikken legger inn årene. Hva skal det bli av musikken nå?
Først Bowie så Prince. Axl Rose blir sanger i AC/DC - et trist år.