Eller så blir det min versjon; Kjøre Lillestrøm-Trondheim-Lillestrøm så fort som overhode mulig, før @TomB rakk å ombestemme seg
Så 12 timer tur/retur da? Inkludert tanking, obligatorisk gpp ved overlevering, og evt. pitstop?Eller så blir det min versjon; Kjøre Lillestrøm-Trondheim-Lillestrøm så fort som overhode mulig, før @TomB rakk å ombestemme seg
Ja, sånn ca. Hyggelig prat var det ogsåSå 12 timer tur/retur da? Inkludert tanking, obligatorisk gpp ved overlevering, og evt. pitstop?
Ja, sånn ca. Hyggelig prat var det også
Og om vi finner tid til det @TomB kan vi godt ta en liten GTG i Trondheim. Skal en tur opp i midten av mai. Regner med at det skjer litt i disse dagene, for alle parter, men hyggelig hadde det vært
Så 12 timer tur/retur da? Inkludert tanking, obligatorisk gpp ved overlevering, og evt. pitstop?
Det er ikke langt i fra. Kjøper har undersøkelsesplikt like mye som selger har opplysningsplikt, og om selger skriver 'Selges som den er', og kjøper i etterkant oppdager feil som han likegodt kunne ha oppdaget ved besiktigelse/prøvekjøring, er det kjøpers skjegg i uglen.
Og hva pakker angår; så lenge sender har sørget for å pakke skikkelig(inner- og ytteremballasje, m/fyllmasse og evt. fuktsperre), så er faktisk ansvaret for sendingen kjøpers.
Nå er ikke jeg jurist, men såvidt jeg har forstått eksisterer det ingen undersøkelsesplikt for kjøper. Jf. http://www.tangedal.no/blog1.php/2010/10/20/myten-om-kjopers-undersokelsesplikt
Heimevernet... .....