Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Men hva er det som skal være så vanskelig med å gjøre nøyaktige skjær som gjør at del A passer med del B???? IKEA: Screw you!!

Hæhæ. Og det er........ nåh du oppdager at du har montert skapet liggende men har for liten takhøyde til å reise det opp :D
 
Ikke snakk engang! God nok takhøyde her... I mamma sin leilighet, neppe. Men, basert på øvelsen hjemme tok det bare tre timer med pax-skap der da... Hvis jeg trekker fra tiden det tok å ta fra hverandre ene skapet og dra på IKEA for å bytte et skap som var knekt:/
 
Hæhæ. Og det er........ nåh du oppdager at du har montert skapet liggende men har for liten takhøyde til å reise det opp :D

HOHOHO!!! Been there!!! Hysterisk! Jeg monterte et skap for en kompis en gang, og fant ut at takhøyden var for lav- prøvde å snu og vende, men nei! Ikke pokker! Det endte med at vi pakket bilen og dro på hytta. Fin hyttetur forresten :eek:
 
Redigert:
At foreleseren min i matte er kongen av digresjoner!!!:(
Jeg er der for å lære, ikke høre røverhistorier og historier om sin egen skolegang, helt ubrukelig. Kan han ikke bare snakke om matte? Han er jo så flink i det:)
 
At foreleseren min i matte er kongen av digresjoner!!!:(
Jeg er der for å lære, ikke høre røverhistorier og historier om sin egen skolegang, helt ubrukelig. Kan han ikke bare snakke om matte? Han er jo så flink i det:)

Høres ut som vi har samme foreleser,jeg syntes digresjonene er fine innslag i en ellers hard time..
 
Høres ut som vi har samme foreleser,jeg syntes digresjonene er fine innslag i en ellers hard time..

Snakker vi om Lauritzen? I så fall er det BIs beste foreleser;) Husker mer av historiene hans, enn av faget dessverre:(
 
Snakker vi om Lauritzen? I så fall er det BIs beste foreleser;) Husker mer av historiene hans, enn av faget dessverre:(
BIs beste historieforteller da kanskje? Jeg har ingenting imot forelesere som går litt off topic for å lette timene litt, men når det blir mer historier enn undervisning så syns jeg det er respektløst ovenfor de som har stilt opp for å lære noe.

Vi hadde en lærer som er sterkt inne i politikken et stykke ute på høyresiden. 80% av timen var fortellinger om alt annet enn det vi skulle snakke om. Trivelig og morsom type, men som lærer har han et stykke igjen å gå. Heldigvis ikke de mest krevende fagene.
 
Blir vel litt slik at gymlæreren som lar alle ligge på matta og sove er kul, men ikke spesielt god til å utøvre kroppsøvning... :)
 
Fulle 17 år gamle briter som har nach til kl 5 og hører på alt fra JB til Alexander Rybakk. Jeg bryr meg ikke om de har nach, men å synge/skrike Fairytale er ikke OK! Jesus nå føler jeg meg gammel!

Minner meg litt om dette:
10_posternew-%28Read-Only%29.jpg
 
Folk som kjøper eldre enebolig med dertilhørende gammel hage, valser hagen ned med buldozer, og legger grus rund baut! Atter et bevis på at estetisk sans ikke kan kjøpes for penger....
 
Dette kan jeg ikke like... Fytti$#&5 det her er jævli.

[video=youtube;fgPCBlllyv0]http://www.youtube.com/watch?v=fgPCBlllyv0[/video]
 
Å dra på baskettrening med gutta som er fra halve min alder til 10 år yngre, og tape alle kampene (3 on 3). Da føler jeg meg gammel da. :p
Og j**** stiv i ryggen etterpå.

Ny sjanse på onsdag :eek:
 
At KRK monitorene mine ikke skrur seg på i dag. Strømforsyningen har tydeligvis kortsluttet og tatt kvelden. De er bare 2 år gamle.

Det verste er at jeg husker at fyren i butikken som solgte dem til meg for to år siden frarådet meg akkurat denne modellen, da de hadde hatt flere inne til reparasjon for nettopp dette. Selvfølgelig tenkte jeg "dette skjer sikkert ikke med meg", og så meg blind på lovordene jeg hadde lest om lydkvalitet... Den delen har de ihvertfall innfridd fullstendig, kongebra lyd.

:(
 
Redigert:
Vernepliktige som går ute blant folk, upropert kledd (dvs uten lue, egne tillempinger på uniform, hender i lomme, snodige frisyrer, hodetelefoner osv). :mad:
 
En ting er hvordan de kler seg sivilt - noe annet er hvordan de kler seg i uniform, det finnes faktisk uniformsreglementer av en grunn.

Det som nesten er verre, er alt befal og alle offiserer som ser dette, og ikke strekker/korrigerer som nødvendig!

:mad:
 
En ting er hvordan de kler seg sivilt - noe annet er hvordan de kler seg i uniform, det finnes faktisk uniformsreglementer av en grunn.

Det som nesten er verre, er alt befal og alle offiserer som ser dette, og ikke strekker/korrigerer som nødvendig!

:mad:

Ikke rart det er krig i verden!