Tok to dager med PAX her, 300x238x60 med innebygde kommoder og you name it. Mer veldig glad i det skapet nå da!
Men hva er det som skal være så vanskelig med å gjøre nøyaktige skjær som gjør at del A passer med del B???? IKEA: Screw you!!
Tok to dager med PAX her, 300x238x60 med innebygde kommoder og you name it. Mer veldig glad i det skapet nå da!
Men hva er det som skal være så vanskelig med å gjøre nøyaktige skjær som gjør at del A passer med del B???? IKEA: Screw you!!
Hæhæ. Og det er........ nåh du oppdager at du har montert skapet liggende men har for liten takhøyde til å reise det opp
At foreleseren min i matte er kongen av digresjoner!!!
Jeg er der for å lære, ikke høre røverhistorier og historier om sin egen skolegang, helt ubrukelig. Kan han ikke bare snakke om matte? Han er jo så flink i det
Høres ut som vi har samme foreleser,jeg syntes digresjonene er fine innslag i en ellers hard time..
BIs beste historieforteller da kanskje? Jeg har ingenting imot forelesere som går litt off topic for å lette timene litt, men når det blir mer historier enn undervisning så syns jeg det er respektløst ovenfor de som har stilt opp for å lære noe.Snakker vi om Lauritzen? I så fall er det BIs beste foreleser Husker mer av historiene hans, enn av faget dessverre
Vernepliktige som går ute blant folk, upropert kledd (dvs uten lue, egne tillempinger på uniform, hender i lomme, snodige frisyrer, hodetelefoner osv).
En ting er hvordan de kler seg sivilt - noe annet er hvordan de kler seg i uniform, det finnes faktisk uniformsreglementer av en grunn.
Det som nesten er verre, er alt befal og alle offiserer som ser dette, og ikke strekker/korrigerer som nødvendig!