Svindlere på finn.no/dba.dk kan jeg ikke like. Jeg har vært borti mange forskjellige folk på finn.no, men han her er av de værre. Fikk kort mail fra han hvor han lurte på om klokken fortsatt var til salgs. Jeg svarte at den var det, og fikk denne responsen:
Kan ikke like at det dumpet ned 7kg med proteinpulver i posten idag, hvor jeg kjapt konkluderte etter første slurk at den smakte helt grusomt.
Får vel bare lære meg å like smaken
Kan ikke like at det dumpet ned 7kg med proteinpulver i posten idag, hvor jeg kjapt konkluderte etter første slurk at den smakte helt grusomt.
Been there. Fikk ei bøte med jorbærsmak proteinpulver, Fysj med stor f, gikk heller over til 1 l melk etter trening.
Takk for tips, skal prøve meg på det i morgen
Gikk for en av de billigste jeg fant siden det går endel shaker så prøver jeg å holde kostnaddene nede, men det er jammen forskjell på Tech Nutrition og denne "billige"
Føler med deg Relox!
Når vi snakker om proteinpulver: Jeg bruker for tiden dette, med smaken "double rich chocolate". Anbefales, selv om den ikke er blant de billigste.
IKEA f****** garderobeskap!!! Brukt fire timer på å montere djævelskapen- og jeg regnes som en handyman... Grøss!!!!