Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Kan ikke like at det dumpet ned 7kg med proteinpulver i posten idag, hvor jeg kjapt konkluderte etter første slurk at den smakte helt grusomt.
Får vel bare lære meg å like smaken:mad:
 
Svindlere på finn.no/dba.dk kan jeg ikke like. Jeg har vært borti mange forskjellige folk på finn.no, men han her er av de værre. Fikk kort mail fra han hvor han lurte på om klokken fortsatt var til salgs. Jeg svarte at den var det, og fikk denne responsen:

Her ville jeg vakumpakket (så den holder seg fersk) og sendt avgårde det man på svensk kaller en "bajskorv".:cool:
 
Kan ikke like at det dumpet ned 7kg med proteinpulver i posten idag, hvor jeg kjapt konkluderte etter første slurk at den smakte helt grusomt.
Får vel bare lære meg å like smaken:mad:

Blande med frukt e.l.? Type smoothie :) Så forsvinner den jævlige smaken.
 
Takk for tips, skal prøve meg på det i morgen;)
Gikk for en av de billigste jeg fant siden det går endel shaker så prøver jeg å holde kostnaddene nede, men det er jammen forskjell på Tech Nutrition og denne "billige"

scitec_pro-mix-1543-lbs-7000g_1.jpg
 
Kan ikke like at det dumpet ned 7kg med proteinpulver i posten idag, hvor jeg kjapt konkluderte etter første slurk at den smakte helt grusomt.
Får vel bare lære meg å like smaken:mad:

Been there. Fikk ei bøte med jorbærsmak proteinpulver, Fysj med stor f, gikk heller over til 1 l melk etter trening.:eek:
 
Been there. Fikk ei bøte med jorbærsmak proteinpulver, Fysj med stor f, gikk heller over til 1 l melk etter trening.:eek:

No pain osv... Etter å ha spist alt for mange kilo med vondt proteinpulver (aj! vanilje er på tilbud!) bestiller jeg ikke annet enn fra myrevolution.
 
En tidligere sjef fant ut at det billigste proteinpulveret var tørket, industriell eggehvite og kjøpte vel 20kg av faenskapet.

Dyrt å handle billig i lengden :p
 
Hehe, ja får prøve å tvinge den i meg, blir vel vandt til smaken etter noen kilo:p.
Men ingen topper "tropical" til PF, unner selv ikke den værste fakeselger den.:cool:

More pain, more gain!
 
Takk for tips, skal prøve meg på det i morgen;)
Gikk for en av de billigste jeg fant siden det går endel shaker så prøver jeg å holde kostnaddene nede, men det er jammen forskjell på Tech Nutrition og denne "billige"

scitec_pro-mix-1543-lbs-7000g_1.jpg

Vel, her har du faktisk bare fått det du har bedt om... (skit(ec) :confused:)...
 
at posten har gått over til kjerre og hest som et ledd i en storstilt ENØK kampanje..

Stillhet..... :mad:

Sendingen er sortert og videresendt

10.01.2013 09:56

0024 OSLO


Sendingen er innlevert til terminal og videresendt

08.01.2013 20:39

5020 BERGEN

Sendingen er innlevert etter fristen, og vil bli sendt neste virkedag

07.01.2013 17:59

5824 BERGEN

Sendingen er innlevert på postkontor

07.01.2013 17:59

5824 BERGEN
 
Føler med deg Relox! :(

Når vi snakker om proteinpulver: Jeg bruker for tiden dette, med smaken "double rich chocolate". Anbefales, selv om den ikke er blant de billigste. :)
 
Føler med deg Relox! :(

Når vi snakker om proteinpulver: Jeg bruker for tiden dette, med smaken "double rich chocolate". Anbefales, selv om den ikke er blant de billigste. :)

Burde nesten flytte oss over i treningstråden, meeeen..

Gold standard er veldig god på smak, de har spesielt en som heter rocky road (krokan?). Men selv om de er dyr i pris er de billig i innhold...
 
IKEA f****** garderobeskap!!! Brukt fire timer på å montere djævelskapen- og jeg regnes som en handyman... Grøss!!!!
 
Tok to dager med PAX her, 300x238x60 med innebygde kommoder og you name it. Mer veldig glad i det skapet nå da!
 
Har prøvd å like smaken, men det går bare ikke.
Nesten så jeg lurer på om Greg har rett og at det er tørket avføring.:mad:

Skal prøve Gold neste gang;)