Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Jeg er helt enig! Flere ganger i året er det "vårslepp" hvor rekrutter fra KNM Harald Haarfagre slippes løs nede i byen i uniform. Drita 18 åringer i uniform som spyr i gatene etter å ha drukket dårlig hjemmebrent. Det blir bare helt feil...
 
Jeg er helt enig! Flere ganger i året er det "vårslepp" hvor rekrutter fra KNM Harald Haarfagre slippes løs nede i byen i uniform. Drita 18 åringer i uniform som spyr i gatene etter å ha drukket dårlig hjemmebrent. Det blir bare helt feil...

Husker madla, første helg med fri i gakk gakk, ahh those where the days:eek:

Det jeg derimot ikke liker nå, er at kodebrikken til dnb er borte i min ryddeaksjon :(
 
Redigert:
Når det er stillestående trafikk innover E-18 til Oslo og vedkommende har kjørt 3 kilometer i kollektivfeltet-forbi ca 1000 lovlydige billister og utbryter..... jammen jeg har akkurat lagt meg ut for å ta av ved neste avkjøring, jeg har det travelt, hva er problemet? Get a life and stay tuned.
Tom
 
Nå er jo du heldigvis på riktig side av blokka da Tom.

Absolutt, men de 999 som står i kø og ser at "min" bilist står og har et problem til slutt, ser at det ikke går raskere ved å ta en shortcut og gi fullstendig F--- i alle andre, Barneoppdragelse? Ser sånn ut av- og til.
Tom
 
Hvis man har dårlig tid innover, så er ikke kollektivfeltet det raskeste uansett. Paralellveiene er så fine:)
 
Apple sin magsafe-lader. Har vært gjennom 2 stk på 1.5 år og venter på nr. 3 nå. Ekstra fint at mac'en har vært tom for strøm i litt over ett døgn og jeg har en oppgave som skal leveres på fredag!
 
Apple sin magsafe-lader. Har vært gjennom 2 stk på 1.5 år og venter på nr. 3 nå. Ekstra fint at mac'en har vært tom for strøm i litt over ett døgn og jeg har en oppgave som skal leveres på fredag!

+100000000000

Har vært igjennom 6 ladere nå, og er rimelig lei av kundeservicen til Apple når jeg prøver å reklamere på disse laderne. Jeg har nok brukt snaue 4k på Magsafe ladere nå, og merker at min nåværende synger på siste verset....

Rart at laderen skulle være flaskehalsen til en Macbook, hva det gjelder holdbarhet. Har mistet macen ned trappen, har mistet den ut av bilen, har et stort antall bulker og andre skader, men den har funket fjell i over 2 år nå;)


Lykke til med oppgaven, Golfballen!
 
Merker at jeg er mektig irritert over "søppelungdom" som driver random hærverk :mad: Tre idioter passerte her tidligere i kveld og jeg hørte noen kraftige dunk etterfulgt av "mærsche jo". Innen jeg hadde fått på meg sko og kommet meg ut løp de langt borte i veien. De hadde da slått to mindre bulker i bakdøra og sparket en kraftig bulk i fordøra i samboerens Mercedes R 320. Ringte politiet og de skal ha ros selv om de ikke fant søpla, kom med både en sivil bil samt en "uniformert" bil i løpet av kort tid. Anmeldelse tatt opp på stedet så får vi se hva forsikringsselskapet sier... Jeg lurer virkelig på hva som foregår i hodet på slike, men det er vel ikke plagsomt mye!
 
Katten skal takke høyere makter for at jeg er glad i den. Når jeg kom hjem tidligere idag var det bare å vaske etter den, skal spare dere for detaljene. Fikk vasket gulvet, skiftet sand i kassen hennes og lagt meg godt rette i sofaen. Tror dere ikke djevelskapet kvitterer med å spy på kjøkkengulvet, for deretter å spankulere inn på toalettet hvor hun grafser kattesand utover hele gulvet? :mad: Tviler på at jeg noen gang skal ha barn.:rolleyes:
 
Katten skal takke høyere makter for at jeg er glad i den. Når jeg kom hjem tidligere idag var det bare å vaske etter den, skal spare dere for detaljene. Fikk vasket gulvet, skiftet sand i kassen hennes og lagt meg godt rette i sofaen. Tror dere ikke djevelskapet kvitterer med å spy på kjøkkengulvet, for deretter å spankulere inn på toalettet hvor hun grafser kattesand utover hele gulvet? :mad: Tviler på at jeg noen gang skal ha barn.:rolleyes:

Har ofte en følelse av at barn må være mindre frustrerende enn katter.

@ivar: om jeg havner i fengsel noen gang vil jeg tro det er fordi jeg tar noen på fersken i å gjøre noe sånt. Jeg hadde faktisk en drøm for noen dager siden hvor jeg gikk amokk på noen kids med balltre fordi de hadde gjort akkurat det der. Kjipt å høre :/.
 
Ivar: Lykke til med forsikringsselskapet.

Om man følger Oslopolitiet på Twitter er det sykt mange bilbranner i Oslo, regner med at det er folk av samme kaliber som hos deg.
 
Når ein tilbringer eit par veker på flott hotell i syden og må betale i dyre dommer for wifi på rommet - for så å få ræva dekning og treigare nett enn eg hadde med ISDN på 90-talet.
 
Merker at jeg er mektig irritert over "søppelungdom" som driver random hærverk :mad: Tre idioter passerte her tidligere i kveld og jeg hørte noen kraftige dunk etterfulgt av "mærsche jo". Innen jeg hadde fått på meg sko og kommet meg ut løp de langt borte i veien. De hadde da slått to mindre bulker i bakdøra og sparket en kraftig bulk i fordøra i samboerens Mercedes R 320. Ringte politiet og de skal ha ros selv om de ikke fant søpla, kom med både en sivil bil samt en "uniformert" bil i løpet av kort tid. Anmeldelse tatt opp på stedet så får vi se hva forsikringsselskapet sier... Jeg lurer virkelig på hva som foregår i hodet på slike, men det er vel ikke plagsomt mye!

Er omringet av slik ungdon der jeg bor, det hender at jeg sitter hjemme med skoene på..:cool:

Håper virkelig det løser seg med forsikringen deres. Hadde innbrudd i bilen min, men det ble kun ansett som hærverk siden den ikke var forsøkt stjålet, noe forsikringen selvsagt ikke dekket.:mad: Kunne selvsagt bruke kaskoen med tilhørende bonustap, noe som ikke ville svart seg uansett. Syyyykt irriterende, og strafferetslig veldig bra at jeg ikke fikk tak i dem.
 
Lykke til med forsikringsselskapet Ivar. Det der var rett og slett ille å lese igjennom, for noen svin. :mad:

@Lynvingen: beklager, men jeg lo godt når jeg leste om episoden med katten. :p
 
Redigert:
Merker at jeg er mektig irritert over "søppelungdom" som driver random hærverk :mad: Tre idioter passerte her tidligere i kveld og jeg hørte noen kraftige dunk etterfulgt av "mærsche jo". Innen jeg hadde fått på meg sko og kommet meg ut løp de langt borte i veien. De hadde da slått to mindre bulker i bakdøra og sparket en kraftig bulk i fordøra i samboerens Mercedes R 320. Ringte politiet og de skal ha ros selv om de ikke fant søpla, kom med både en sivil bil samt en "uniformert" bil i løpet av kort tid. Anmeldelse tatt opp på stedet så får vi se hva forsikringsselskapet sier... Jeg lurer virkelig på hva som foregår i hodet på slike, men det er vel ikke plagsomt mye!

Opplevde noe av det samme :(

Fikk heldigvis tak i "løkhuene," noe som resulterte i at de måtte tilbringe resten av kvelden i fiskedammen, godt bevoktet av Hector :)
 
når du trykker den foldbare plastskjeen til godmorgenyoghurt ned i yoghurten og den bestemmer seg for å folde slik at den xxxxxx på armen din.