Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Avtaler!!!! Kona bestiller møbel og betaler for hjemkjøring. Dog presiserer at vi begge faktisk er yrkesaktive, slik at transportøren MÅ komme etter klokken 17. Joda, selvfølgelig kan de gjøre det.
Sitter i et møte kl 1155 og et ukjent nummer ringer....og vil fa.... Ikke gi seg. Så en får gå ut og ta telefonen, for dette er jo nød, må vite.
"Døh....erre du som skal ha et bord...." I svarte.... JA, men avtalen var etter klokken 17, altså etter kl 5. "jeg fikk bare en lapp me adressa, skjønneru.... Det endte med at bordet ble plassert inntil utgangsdøren, da alternativer ikke akkurat oset.....

Men, alle skal med.....:mad:

...at brannalarmen i naboleiligheten har skreket konstant de siste 24 timene.

Brannvesenet var innom og konstaterte at brannalarmen var defekt, men at den skulle få lov til å ule helt til den gikk tom for batteri. Flott at naboen ikke er hjemme...

Brannvesenet var innom og konstaterte at brannalarmen var defekt, men at den skulle få lov til å ule helt til den gikk tom for batteri. Flott at naboen ikke er hjemme...
Ring politiet og si at du tror naboen har hatt innbrudd, og at du så noen knarkere gå inn der. Håp at de ikke leser loggen, og la de bryte opp døra for deg. Så er det bare for deg å traske inn og røske ut fandenskapet:p

Evt ta en telefon til naboen.

... og fortsatt uler alarmen som bare det. Forhåpentligvis blir det utbedret i kveld, men jeg evakuerer...

Lettkrenkede feminister, Social Justice Warriors, regressive-leftists og mennesker hvis oppfatning av seg selv skal danne grunnlag for å regulere andres atferd og samfunnsregler. Illustrasjon av sistnevnte gruppe under.

58e.jpg
8e3.jpg

Lettkrenkede feminister, Social Justice Warriors, regressive-leftists og mennesker hvis oppfatning av seg selv skal danne grunnlag for å regulere andres atferd og samfunnsregler. Illustrasjon av sistnevnte gruppe under.

Vis vedlegg 32522 Vis vedlegg 32523
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.

• Liker
Reaksjoner: HadronCollider
#denfølelsen når man trår inn bremsepedalen på den noe tilårskomne tilleggsbilen, og man får et øyeblikk med pedal før den siger pyntelig til bunns..og man må kjøre 10 min før man er hjemme.

Én var greit nok. Så kom det en til "jaja, det er vel en populær modell" Men pr dags dato ligger det tre, TRE 114300 ute og frister meg på K/S o_O