- Medlem
- 11. juni 2008
For seint....Gratulerer dere har nå opplevd det mest effektive prevansjonsmiddel som finnes.
For seint....Gratulerer dere har nå opplevd det mest effektive prevansjonsmiddel som finnes.
Bare når de kjører bil ?Høres ut som om du har vært på vestlandet.
Har etter mange år ikke klart å finne ut hva som gjør at vestlendinger skrur av hjernen med en gang de setter seg bak et ratt.
KondolererFor seint....
Nåh..jeg tar en vestlending som kollega fremfor en østlending any day. Og da er jeg fra Østfold selvBare når de kjører bil ?
Eg var nok ikkje med i det tur følget. Kom meg ikkje lenger en 50 meter fra huset eg...
Huff da. Håpar alt står bra t me deg! No ha du isofall god grunn t å sitta inne å drikka øl
Det verste er at disse sj-lydene dukker opp i media og. Har hørt det i opptil flere reklamer på TVen...Folk som uttaler kj-lyden feil. Er møkklei ungdommer som spiser "skylling" og "skjører" bil. Til og med dama på GPS'en sier "skilometer" istedetfor kilometer. Svarte og, jeg er 32 år og allerede en gammel grinebiter.
Det verste er at disse sj-lydene dukker opp i media og. Har hørt det i opptil flere reklamer på TVen...
Mvh. 30 år gammel grinebiter.
Dette er vist dessvere nå også godkjent i skolenJepp. I tillegg til reportere i nyhetene osv. Disse utyskene dukker opp over alt.
Gullskjede hørtes stas ut. Det samme gjelder vel også skjedereaksjon.Fordelen er at skjedebrev, skjedereaksjon og gullskjede virker langt mer interessante enn de skjedelige kj-variantene.
Folk som uttaler kj-lyden feil. Er møkklei ungdommer som spiser "skylling" og "skjører" bil. Til og med dama på GPS'en sier "skilometer" istedetfor kilometer. Svarte og, jeg er 32 år og allerede en gammel grinebiter.