Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Huff da. Håpar alt står bra t me deg! No ha du isofall god grunn t å sitta inne å drikka øl;)

Hehe, trur dei må slutte å gi meg morfin før eg kan drikke øl..
Sleit noken muskel fester til kneskålen, så blir avstivet fot i noken veker. Men ellers alt topp :) (kan være morfinen som prater ;)

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Bears
God bedring @JD83. Hvis det er noen trøst er det andre som har det verre..

Fikk beskjed om at en pakke skulle være inne i leiligheten min på torsdag kveld. Neida, fredag var det visst de mente. Fredagen kommer. Oops. Fedex glemte at tollen skal studere pakken helt til siste bilen forlater terminalen. Mandag! Ukens beste dag. Pakken blir lastet på bilen og nærmer seg. Det blir varmere. Varmere. Varm- vent, kaldere? Faktisk så kaldt at bilen nekter å gi slipp på pakken, og tar den med tilbake til Skedsmokorset. Dette er verre enn alt Tusenfryd kan by på.
Screenshot_20170227-195818.png

• Liker
Reaksjoner: JD83
Flyplassparkeringspriser. 720 kroner for en langhelg på desidert billigste plass, nærmere nabokommunen enn avgangshallen. Det hjalp ikke på humøret at jeg, på tross av nøye utvalgt hjørneplass med minst mulig fare for dørslamring og bagasjetrallepåkjørsel kommer frem til en bil med avkjørt speil.

Folk som uttaler kj-lyden feil. Er møkklei ungdommer som spiser "skylling" og "skjører" bil. Til og med dama på GPS'en sier "skilometer" istedetfor kilometer. Svarte og, jeg er 32 år og allerede en gammel grinebiter.
Det verste er at disse sj-lydene dukker opp i media og. Har hørt det i opptil flere reklamer på TVen...
Mvh. 30 år gammel grinebiter.

• Liker
Reaksjoner: Grendel og Frost
Folk som uttaler kj-lyden feil. Er møkklei ungdommer som spiser "skylling" og "skjører" bil. Til og med dama på GPS'en sier "skilometer" istedetfor kilometer. Svarte og, jeg er 32 år og allerede en gammel grinebiter.

På den positive siden... så er du ikke en 21 år gammel grinebiter, slik som undertegnede. ;)

• Liker
Reaksjoner: Nicolai og Preacher