At kneskaden gjere at eg ikkje får reist på den planlagte langhelga til Gdansk med dama neste helg. Svigermor var kjapt ute å melde seg frivillig til å overta flybilletten min..
Kan ikke like at man går fra å ikke like DT - til å få mer sans for DT.
det var skrot med kneet. kjenner jo ikke til hva slag kneskade du har, men jeg har selv slitt noen måneder med skade i mitt høyre kne, og etter råd fra min fysioterapeut så gikk jeg til innkjøp av en balansebom fra airex; etter få uker har det blitt dramatisk forbedring
Vis vedlegg 33035
God bedring
Kjenner at jeg kan mislike at jeg ikke skjønner hva DT er...
Ok. Takk.
Men på et helt annet bevissthetsnivå; Skjønner fremdeles ikke helt hva DT er...
Var ikke så vanskelig og forstå+1
Nå vet vi jo at @Loevhagen har en tendens til å lage egne akronymer og ta dem i bruk uten forklaring med den største selvfølgelighet.
+1
Nå vet vi jo at @Loevhagen har en tendens til å lage egne akronymer og ta dem i bruk uten forklaring med den største selvfølgelighet.
Liker ikke at det ikke er en eneste plass i området hvor man får kjøpt skikkelig te..
Spesielt ferdig laget, kaffe får man... Men ingen som kan lage skikkelig te..
Ok. Takk.
Men på et helt annet bevissthetsnivå; Skjønner fremdeles ikke helt hva DT er...
Var ikke så vanskelig og forstå
Datejust twotone?Ha ha. Nei.
Men, på et klokkeforum klarte jeg ikke å skjønne hvilken modell DT skulle referere til...
Ved nærmere ettertanke er det vel heller denneHa ha. Nei.
Men, på et klokkeforum klarte jeg ikke å skjønne hvilken modell DT skulle referere til...
Ville vel også forklart hvorfor det ikke er ideelt om man begynner og like denÅ fytti grisen.
Det der kan jeg virkelig ikke like...
My eyes, my eyes...