Hehe.. jeg må le litt da.. Vis vedlegg 34513
jeg må være bra tett i pappen, for jeg evner ikke forstå utsagnet 'og da er det dessverre første prioritet å selge til de...'
jeg må være bra tett i pappen, for jeg evner ikke forstå utsagnet 'og da er det dessverre første prioritet å selge til de...'
Åpenbart!
Mangel på norskkunnskaper; Det skal være "dem".
Med andre ord; mangel på språk, betyr mangel på....
8
Edit: Det er jo typisk Finn-språk.
mangel på språk, betyr mangel på... hva da?
Neh,Det er noe jeg merker fra denne typen. Litt mindre oppfølging og slurvete. Selvfølgelig ikke uten unntak. Derimot at folk lærer seg korrekt språk, bør man kunne forlange.
8
I helga la jeg ut min Geneva XXL på Finn. Det tok ikke lang tid før førstemann ringte og sa han tok den for annonsert pris. Så etter litt småprat kom det frem at vedkommende ikke hadde bil. Ålreit som jeg er tilbød jeg meg å levere den hos ham samme kveld. Jeg rigget ned, vasket den, ryddet i bilen, fant frem noen myke tepper og stroppet genevaen fast. Etter et kvarters kjøretur ringer jeg og sier at jeg nærmer meg, og tror du ikke løken trakk seg?! Takk skal du ha!
Mao; Er du interessert, så si fra. Den står fortsatt i bilen i påvente av en kjøper. Slår av 2k for snille TSere i Oslo-området. 15000,- ferdig levert kan ikke være ille
Kom deg tilbake på Finn.no!Ferdig levert i Tromsø?
Fint kjørevær har vi også akkurat nå.
Kom deg tilbake på Finn.no!
Siste gang jeg prøver og gi bort noe på finn. Skulle gibort en komfyr og to kjøleskap, sto tydelig gis bort mot henting. Folk forventer naturligvis gratis levering.
( ikke nok med det, ga bort en fryser for 3. Mnd siden. Nå kommer tosken og forventer at jeg skal dekke reprasjon av den " bør jo forvente at termostaten holder i mer enn 3 mnd.")