Hjelpes, hvor mange gamle og noen nye lommeur, gamle micro dameur og annet ræl og rot skal det spørres om verdien på da?
Har ikke disse folka hørt om "Klokkeriet"?
Har ikke disse folka hørt om "Klokkeriet"?
Måtte gjøre det hos naboen igår...ble stille gitt@Hopalong - Ta strømmen!
Hjelpe meg så ubrukelig..
Glad jeg er ferdig med slikt. VGS ftwDu skjønner vel selv at eksamensvakter, som som regel er pensjonister, ikke kan skille mellom ett "gammeldags" armbåndsur og nyere smartklokker med alle mulige "duppeditter". Har full forståelse for forbudet. Er snakk om 5-6 timer, noen dager i semesteret hvor man må av med klokken.
Er ikke samfunnet ledet av en gjeng juksemakere nå ?Glad jeg er ferdig med slikt. VGS ftw
Og jeg finner det trist at samfunnet skal ledes av en gjeng potensielle juksemakere.
Joda, men de jukset på andre måter igjen At man nedverdiger seg til å jukse seg til bachelor eller mot formodning ennå høyere grad av utdanning ved hjelp av noe så simpelt som en smartklokke, er bare trist.Er ikke samfunnet ledet av en gjeng juksemakere nå ?
Du skjønner vel selv at eksamensvakter, som som regel er pensjonister, ikke kan skille mellom ett "gammeldags" armbåndsur og nyere smartklokker med alle mulige "duppeditter". Har full forståelse for forbudet. Er snakk om 5-6 timer, noen dager i semesteret hvor man må av med klokken.
Øl med chili er det ikke noe å utsette på, men så fort man masseproduserer det, det er da man ryker på en smell.
Da slipper jeg å prøve den ølen selv
Hvordan vil du beskrive smaken ?
- 70 år gamle menn som sprader rundt toppløse i Bergen grunnet litt sol. Det er absolutt ingen som vil se hvor jævlig tyngdekraften har behandlet deg!