Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

image.jpeg

Hjelpe meg så ubrukelig..

Du skjønner vel selv at eksamensvakter, som som regel er pensjonister, ikke kan skille mellom ett "gammeldags" armbåndsur og nyere smartklokker med alle mulige "duppeditter". Har full forståelse for forbudet. Er snakk om 5-6 timer, noen dager i semesteret hvor man må av med klokken.

Du skjønner vel selv at eksamensvakter, som som regel er pensjonister, ikke kan skille mellom ett "gammeldags" armbåndsur og nyere smartklokker med alle mulige "duppeditter". Har full forståelse for forbudet. Er snakk om 5-6 timer, noen dager i semesteret hvor man må av med klokken.
Glad jeg er ferdig med slikt. VGS ftw:cool:
Og jeg finner det trist at samfunnet skal ledes av en gjeng potensielle juksemakere.

Derimot er det mange som ikke ser det alvorlige omfanget av slike tiltak!

I april tok jeg teori-eksamen for MC-lappen. Da tok jeg av meg klokken og stilte den opp på bordet ved siden av skjermen. Planen min var at det da ville være raskt og enkelt å se hvor mye klokken var. Ulempen med min handling kunne blitt katastrofal! Plutselig oppdaget jeg at jeg, fordi klokken manglet, hadde en usikkerhet med høyre og venstre!

Dette er en problemstilling som kommer alt for lite frem...

8

Trippel dose utblåsning! :mad:

- Posten som sender hentemeldinger (hentelapp i postkassen) på pakker som ikke engang er sendt.
- Idioter som fingrer med mobil mens de opererer motoriserte kjøretøy

943010f5fe5e438945c180ad72b61dfc_distracted-driving-a-tragic-epidemic-bunow-bloomsburg-texting-and-driving-meme_236-226.jpeg

- 70 år gamle menn som sprader rundt toppløse i Bergen grunnet litt sol. Det er absolutt ingen som vil se hvor jævlig tyngdekraften har behandlet deg! :mad:

4be11312e3a69c630d1c50f0506e508b_lotions-gifs-find-share-on-giphy-suntan-lotion-meme_500-355.gif

Da slipper jeg å prøve den ølen selv

Hvordan vil du beskrive smaken ?

Nå er ikkje eg noke serlig fan av hveteøl i utgangspunktet, så det er kanskje feil person å spørre. Men det som gjorde det helt feil for meg var ettersmaken av chili og at det svei i halsen ved store slurker. Men godt mulig at @Preacher har rett med at Micro bryggerier er flinkere med slikt. Liker godt chili i mat så det var difor det vart prøvd. Vil vanligvis ha ølet mitt mørkt som ei stormfull haust natt :)