Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

18301975_10213006395693641_630159907615108891_n.jpg

Da jeg arbeidet som lærer fremhevet vi at skolen var elevene sin arbeidsplass. Hadde de møtt frem beruset på en vanlig arbeidsplass hadde det blitt sparken.

8
Så hjertens enig.
Om det ikke ble utvisning, hadde de fått beskjed om å ta kontakt med Akan umiddelbart etter de er edru, som hadde vært eneste alternativ til det å måtte gå på dagen i det virkelige arbeidsliv.
Russefeiringen er noe som med fordel kunne vært avskaffet, evt. lagt til etter eksamen, slik at de hadde noe å feire.
Fjas hele greien..

Pøh..alle vet at om man skal ha en helg med haraball, så tar man fri mandagen. Man er jo ikke dum heller.. ;)

På min tidligere arbeidsplass var det en som hadde gått til sin leder og bedt om å få avspasere torsdag og fredag påfølgende uke.

Leder sjekker litt og svarer at det går fint. Han hadde satt opp Hjemmekontor på fredagen, så om han ikke måtte være på noen møter torsdag, så var det OK.

Svaret lederen fikk var at hadde glemt at han hadde satt opp hjemmekontor på fredagen. Da ville han heller avspasere bare torsdagen....

Her var det ikke snakk om noe promille eller slikt, men ved den kommende "Høstjakten" ble det noen følger...

8

Kan ikke like at enkelte prøver seg på 50k i fortjeneste på en masseprodusert Rolex i stål, som allerede er overpriset. Venteliste eller ei, fader ikke verdt 50k over dagens listepris.
Er noen som synes 116500 er verdt 150k. Det er noen som kjøper 116500 til 150k. Spoiler: 116500 er "verdt" 150k.

Du får heller ta det opp med Rolex og be de pushe ut flere kronografer. ;)

• Liker
Reaksjoner: Sub
Er noen som synes 116500 er verdt 150k. Det er noen som kjøper 116500 til 150k. Spoiler: 116500 er "verdt" 150k.

Du får heller ta det opp med Rolex og be de pushe ut flere kronografer. ;)
Spørsmålet er vel heller om det faktisk er noen som er villig til overbetale så til de grader...jeg har sett 116500 til salgs for helt opp mot 160k (!!!) Men de blir jo stående til salgs i evigheter. Tror neppe de fleste av oss gidder å bli lurt for 50k bare pga venteliste. Med mindre du har så idiotisk mye penger at det ikke betyr noe...og da står neppe en Daytona i stål øverst på ønskelisten :D:D

• Liker
Reaksjoner: raknes og Andreaskh
17.mai altså.. blir kvelden tidligere og tidligere, og med færre enheter med alkohol. Noe må være galt, det er da ikke sååå lenge siden jeg var russ.

• Liker
Reaksjoner: Grendel