Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

IMG_6570.JPG
Ikke til ingen nytte, for du har jo en bil med fantastisk vannskrekk. Og det er terapi for sinnet.
Det hjelper litt, men det er ren og blank bil som trigger meg. Så da ble den en vask i dag også:)

At jeg er blitt så underernært på sol etter 6 år i Bergen at 2 dager med oppholdsvær og litt frisk luft har gjort meg ferrari-rød i nakken til tross for solfaktor 25(!)..
Må du gi deg..komme deg ut av kontoret litt oftere, så slipper du sånt :p ;)

Personlig mener jeg det letteste ville være å koordinere solen med fridagene mine, men sliter litt med å få den kabalen til å gå opp. Til nå kan man basere værmeldingen på ferielistene mine. Har jeg fri blir det regn, uten unntak :rolleyes:;)
Når hadde du sommerferie sa du?? :p

At BKK avvikla anleggsbidrag frå 01.01.16. Dersom eg skal ha straum i naustet så må fordelingsboksen/kabelskap i området oppgraderast :mad::(

Han som reposter annonsen på WG Pepsi annenhver time for å holde den på topp på finn. Hvis noen er ute etter en sånn klokke, så får du solgt den.

Flyplass lounge der det ser ut som en helt alminnelig avgangshall, med dertilhørende oppførsel. Folk ligger over 2 seter og sover, prater i mobil MED høytaler osv. Betjeningen bryr seg heller ikke. Føles ikke mye premium altså!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/datoendring-skaper-17-mai-troebbel-for-nav-brukere/a/23992479/

Tenk å måtte bytte handledag, det er tydeligvis veldig vanskelig når man ikke har jobb...

Man burde kanskje forvente en smule ydmykhet med tanke på at man lever av fellesskapets midler?

Helt klart. En mager trøst er jo at om pengene hadde kommet før så blir det lenger å vente til neste utbetaling. Hvis dette nå fører til at man handler mindre til 17-mai, så fører jo dette til at pengene ikke blir brukt opp så fort, og at det miljømessige argumentet med lavt forbruk bør komme inn i bildet. Disse gode argumentene så jeg ikke i VG-innlegget. Kanskje det var noe mangel på ironi over det hele....

Egentlig er det jo veldig kjedelig.... Dette burde jo egentlig vært planlagt.17-mai er en dag som kommer hvert år.... Og vil alltid ha sitt faste forhold til en utbetaling som skulle skje i midten av måneden...

8

• Liker
Reaksjoner: Christoffer91