Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Det var da veldig til raljering om russen her inne. Selvfølgelig må de komme seg på skolen og helgefyll er ikke en veldig god unnskylding for å ta seg en "studiedag", men jeg antar jeg ikke er den eneste her inne som en gang i blandt møtte opp med en ørliten promille:oops: Jeg har heldigvis klart meg bra i arbeidslivet og har møtt opp edru hver dag i 20år;)

• Liker
Reaksjoner: DJM
17.mai altså.. blir kvelden tidligere og tidligere, og med færre enheter med alkohol. Noe må være galt, det er da ikke sååå lenge siden jeg var russ.

Hvis det er en trøst, så merker du vel "det du drakk" lenger og lenger ut over påfølgende dag?

8

:mad::(
20170520_011722.jpg

At en av australias virkelig gode vinprodusenter selger vin med skrukork.
Penfolds BIN 138, 407 og st. Henri som jeg hadde tenkt til å bestille...

Vin i 300-700kr prisleiet som har skrukork. Jeg har som prinsippsak at jeg kun drikker vin korket med ekte kork.

For all del, skrukork har sine fordeler, men en seriøs vin med lagrings og utviklingspotensiale skal ikke ha en 100% tett skrukork

Et ordentlig i-landsproblem, men fa**en eller..

• Liker
Reaksjoner: Ceramic og Grendel
Roger Moore er død!
Tidenes beste James Bond er nå "på den evige scene".
http://www.aftenposten.no/kultur/Skuespilleren-Roger-Moore-er-dod_-89-ar-gammel-621770b.html

Han har alltid vært "min James Bond". Hans humoristiske gentlemann-tolkning er noe jeg alltid har likt!
Senene hvor han dukker opp fra ruinene og børster støv av skuldrene på dressen, som er like fin, er klassiske. Han hadde Lotus, og Seiko. Det siste er jo ikke helt innafor, men det får bare være!

Hos meg vil han være den beste James Bond!

8

Gammel isolasjon som detter fra taket når jeg lager hull til takspotter. Hoster, nyser og lurer på hvor jeg gjorde av støvmasken.