UJU
Støttemedlem
Å måtte avlive hunden sin, som såvidt har bikka fem år. Det er faen meg kjipt det
Like = Kondolerer.
Helt for jævlig å miste hunder.
De er jo familie de også.
Å måtte avlive hunden sin, som såvidt har bikka fem år. Det er faen meg kjipt det
Helt klart. Mistet farfar tidligere i år. Hadde egentlig ventet på det en stund. Hunden er verre, faktisk.Like = Kondolerer.
Helt for jævlig å miste hunder.
De er jo familie de også.
Folk i mediebransjen har nå utviklet seg hurtig fra gulebøy/mellombanan og pre-pære. Det finnes nok noen her også. I gamle dager så utdannet man seg til "Journalist" - nå blir man blogger. Trist som faen? (A. B). https://en.wikipedia.org/wiki/Human_evolutionAvisene: "Søk i skattelistene er viktig for demokratiet"
De samme avisene: "Thomas tjente mest av Skam-skuespillerne"
Og nå ble jeg jaggu forbikjørt av en som gjorde sjakktrekket å stikke av etterpå. For en fantastisk dag!
Kunne jo stoppa og forklart hvorfor han kjørte forbi? Tatt en kaffe? Bydd på en cigar?Hva ville du han skulle gjort etter å ha kjørt forbi deg?
Påkjørt skulle det selvsagt stå, my bad. Skader for en sub.. Jeg fant heldigvis igjen tosken etter litt om og men. Jeg sto som bakerste bil i trafikk inn mot en rundkjøring da jeg så en nærme seg bakfra. Han slakket ikke av slik man skulle forvente, så jeg blinket med bremselysene og gjorde meg klar for sammenstøt. Vi tok en prat, og fant ut at vi skulle skrive skademelding på en bensinstasjon noen hundre meter unna. Da jeg svingte inn dit, tok han en u-sving og stakk av. Jeg var raskt etter, men fikk for mange biler mellom for å se hvor han tok veien. Kanskje greit han stakk, mtp humøret mitt etter hva jeg måtte gjennom tidligere på dagen.Hva ville du han skulle gjort etter å ha kjørt forbi deg?
Synd du ikke fikk tatt skiltnummeret på dritsekken før dere kjørte til bensinstasjonen. Sånne folk burde fått juling, de skjønner ikke annet.Påkjørt skulle det selvsagt stå, my bad. Skader for en sub.. Jeg fant heldigvis igjen tosken etter litt om og men. Jeg sto som bakerste bil i trafikk inn mot en rundkjøring da jeg så en nærme seg bakfra. Han slakket ikke av slik man skulle forvente, så jeg blinket med bremselysene og gjorde meg klar for sammenstøt. Vi tok en prat, og fant ut at vi skulle skrive skademelding på en bensinstasjon noen hundre meter unna. Da jeg svingte inn dit, tok han en u-sving og stakk av. Jeg var raskt etter, men fikk for mange biler mellom for å se hvor han tok veien. Kanskje greit han stakk, mtp humøret mitt etter hva jeg måtte gjennom tidligere på dagen.
Jeg gjorde det, men det var ikke eieren som kjørte..Synd du ikke fikk tatt skiltnummeret på dritsekken før dere kjørte til bensinstasjonen. Sånne folk burde fått juling, de skjønner ikke annet.
Lang historie kort: Jeg skrev skademelding med bileier etter mye om og men. Har anmeldt han som stakk av, med informasjon om at dette blir henlagt da det ikke var personskader. Motpart var tydelig ruset, så jeg informerte også om det. Håper han blir innkalt for blodprøver.Enda godt du gjorde det, så slapp du i det minste å betale skaden selv. Men eieren visste vel hvem det var?
Falsk krupp på mini.. I og for seg ikke verdens undergang, men i kombinasjon med astma så blir man gjerne bedt om å komme innom legevakten. Nei, jeg kan ikke like køen på legevakten!
Men, ilands-problem.