Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Like = Kondolerer.
Helt for jævlig å miste hunder.
De er jo familie de også.:(
Helt klart. Mistet farfar tidligere i år. Hadde egentlig ventet på det en stund. Hunden er verre, faktisk.

Skille

Og nå ble jeg jaggu påkjørt av en som gjorde sjakktrekket å stikke av etterpå. For en fantastisk dag!
 
Redigert:
Avisene: "Søk i skattelistene er viktig for demokratiet"
De samme avisene: "Thomas tjente mest av Skam-skuespillerne"
Folk i mediebransjen har nå utviklet seg hurtig fra gulebøy/mellombanan og pre-pære. Det finnes nok noen her også. I gamle dager så utdannet man seg til "Journalist" - nå blir man blogger. Trist som faen? (A. B). https://en.wikipedia.org/wiki/Human_evolution
 
Redigert:
FB_IMG_1509303834631.jpg
 
  • Liker
Reaksjoner: Chronodiver
Hva ville du han skulle gjort etter å ha kjørt forbi deg?
Påkjørt skulle det selvsagt stå, my bad. Skader for en sub.. Jeg fant heldigvis igjen tosken etter litt om og men. Jeg sto som bakerste bil i trafikk inn mot en rundkjøring da jeg så en nærme seg bakfra. Han slakket ikke av slik man skulle forvente, så jeg blinket med bremselysene og gjorde meg klar for sammenstøt. Vi tok en prat, og fant ut at vi skulle skrive skademelding på en bensinstasjon noen hundre meter unna. Da jeg svingte inn dit, tok han en u-sving og stakk av. Jeg var raskt etter, men fikk for mange biler mellom for å se hvor han tok veien. Kanskje greit han stakk, mtp humøret mitt etter hva jeg måtte gjennom tidligere på dagen.
 
Påkjørt skulle det selvsagt stå, my bad. Skader for en sub.. Jeg fant heldigvis igjen tosken etter litt om og men. Jeg sto som bakerste bil i trafikk inn mot en rundkjøring da jeg så en nærme seg bakfra. Han slakket ikke av slik man skulle forvente, så jeg blinket med bremselysene og gjorde meg klar for sammenstøt. Vi tok en prat, og fant ut at vi skulle skrive skademelding på en bensinstasjon noen hundre meter unna. Da jeg svingte inn dit, tok han en u-sving og stakk av. Jeg var raskt etter, men fikk for mange biler mellom for å se hvor han tok veien. Kanskje greit han stakk, mtp humøret mitt etter hva jeg måtte gjennom tidligere på dagen.
Synd du ikke fikk tatt skiltnummeret på dritsekken før dere kjørte til bensinstasjonen. Sånne folk burde fått juling, de skjønner ikke annet.
 
Enda godt du gjorde det, så slapp du i det minste å betale skaden selv. Men eieren visste vel hvem det var?
Lang historie kort: Jeg skrev skademelding med bileier etter mye om og men. Har anmeldt han som stakk av, med informasjon om at dette blir henlagt da det ikke var personskader. Motpart var tydelig ruset, så jeg informerte også om det. Håper han blir innkalt for blodprøver.
 
På kontoret 05:45 for å få alle dagens gjøremål gjort til 11.15. Så sette seg i bilen for å rekke møte 12:00-16:00. I å for seg selv ikke så ille, hadde det ikke vært for at dette er hverdagen i 2 uker, og at en av de nyansatte har funnet ut at han skal ta ut sykedager og feriedager i hytt og gæver samtidig (som selvsagt gjør at jeg også sitter vikar for han opp i det hele).

Endelig godt det snart er jul gitt..
 
  • Liker
Reaksjoner: Preacher og Thomas84
Falsk krupp på mini.. I og for seg ikke verdens undergang, men i kombinasjon med astma så blir man gjerne bedt om å komme innom legevakten. Nei, jeg kan ikke like køen på legevakten!

Men, ilands-problem.
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Falsk krupp på mini.. I og for seg ikke verdens undergang, men i kombinasjon med astma så blir man gjerne bedt om å komme innom legevakten. Nei, jeg kan ikke like køen på legevakten!

Men, ilands-problem.

God bedring til mini. Selvom det koster litt drar jeg på Volvat de få gangene jeg MÅ på legevakt. Prisen er absolutt verdt å betale mtp den køen som ofte er på de alternative legevaktene.