Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Gleder meg, har bare 195 igjen. Forsetter det i samme tempo er jeg superimmun etter fylte 40:D

Influensaen kommer fra kamelene. "Noen" dro dem inn i hjemmene sine for mange mange år siden og deretter har den gått sin gang i de tusen hjem!

Litt historieundervisning på fredagskvelden.

8
 
Denne har sikkert vært oppe før:

Når man jobber hjemmefra fordi man venter klokkerealtert pakke på døra med Bring, men så dukker det plutselig opp på pakkesporingen at Bring angivelig har vært hos meg for 10 minutter siden ( da jeg satt på kjøkkenet og spiste lunsj og tittet ut av vinduet på innkjørselen). Ingen var visst hjemme hos meg og pakken derfor blir levert til nærmeste postkontor :mad:

Jeg bli mildt sagt ekstremt irritert og kastet meg over telefonen til kundeservice på Bring. Etter 5 minutter venting i kø fikk jeg på en høflig, men bestemt måte forklart at dette ikke går an. Bring tok affære der og da og en halv time senere sto en sjåfør på døra mi med pakka. Ting løste seg, men sjåføren var lite ydmyk, nærmest kastet pakka i armene mine og løp avgårde.
 
Redigert:
Opplevd det samme flere ganger med Postnord, makan til møkkafirma!
Men de er tydeligvis billig nok til at de vinner diverse anbud hos nettbutikker jeg handler hos.
 
  • Liker
Reaksjoner: fredskijj
Helt ny skralle som ikke funker...godt jeg fant ut det når jeg allerede var ute på jobb :mad:

15099944715171865241467.jpg


( Og deler som ikke passer i holderen sin :eek:)
15099945570531038246099.jpg



Grrrrrrr
 
Verktøy som ikke fungerer når du trenger det er noe "§%&@%!
Bacho er en sikker produsent.

8
Yup!!!
Jeg kjøper ikke bacho lenger fordi jeg er så misfornøyd med holdbarheten, spessielt på tenger og skrutrekkere.
Synest de har tapt seg de siste årene.
Men kam se ut som Wurth også har tapt seg :rolleyes: ( mangler vist en del i skralle :eek:)
 
  • Liker
Reaksjoner: Grendel
Yup!!!
Jeg kjøper ikke bacho lenger fordi jeg er så misfornøyd med holdbarheten, spessielt på tenger og skrutrekkere.
Synest de har tapt seg de siste årene.
Men kam se ut som Wurth også har tapt seg :rolleyes: ( mangler vist en del i skralle :eek:)


Takk for tipset!
Det er(selvfølgelig) en del år siden jeg trengte å kjøpe verktøy sist. Den gangen var Bacho state of the art. Trist at de har sunket i dypet. Men drt sier seg jo selv at noe må gjøres når produktene holdet så lenge!

8
 
At boksene til Pringles er så smale at etter man har spist seg 10cm nedover må begynne å riste frem chips fra bunn, ved mindre man har lyst å få en semi-permanent papphanske resten av kvelden. Jeg vet ikke hvilke pygmeer disse tingene er designet for.

#firstworldproblems
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Thomas84 og DoDe
Takk for tipset!
Det er(selvfølgelig) en del år siden jeg trengte å kjøpe verktøy sist. Den gangen var Bacho state of the art. Trist at de har sunket i dypet. Men drt sier seg jo selv at noe må gjøres når produktene holdet så lenge!

8
De fant vel ut at de kan tjene mer penger på å bruke noe mykere stål som akkurat holder lenge nok til at gjennomsnittsbrukeren som bruker skrutrekkeren i høyden en gang i måneden får inntrykk av kvalitet og husker "Bahco!" neste gang han står og glor i verktøyavdelingen. Kald matte. :p

Men, noen må vel ha tatt over tronen i markedet? Det finnes sikkert noen tyskere som lager skrutrekkere av noe ubåt überstahl som fremdeles vil se nye ut etter at arkeologer graver dem frem om noen tusen år. ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Bjorn
Link: CNN-sjef til Aftenposten: Uttrykket «falske nyheter» er gode nyheter for mediene

Folk flest legger nok mer i dette begrepet enn hva mainstream media selv innser. Falske nyheter innebærer også (IMO) det man velger å ikke skrive noe om og hvordan man vinkler en sak som har to sider. At disse såkalte "seriøse mediene" har en agenda er nok heller ikke vanskelig å se. Den nåværende måten vi får formidlet media på er utdatert.
 
Yup!!!
Jeg kjøper ikke bacho lenger fordi jeg er så misfornøyd med holdbarheten, spessielt på tenger og skrutrekkere.
Synest de har tapt seg de siste årene.
Men kam se ut som Wurth også har tapt seg :rolleyes: ( mangler vist en del i skralle :eek:)

Kjøp deg en Facom set. Jeg har jobbet med Facom nøkler i mange år.