Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Folk som skal føre en samtale fra hver sin ende av en togvogn... nonstop chitchat uten stopp...
Folk som prater konstant på inn- og utpust når togvognen er smekkfull.
NEI! Jeg vil ikke høre om tante Olgas hudkreft eller at barnet ditt hadde spygrønn dritt i bleien i går.

I dag kjørte jeg til jobb... det var en velsignelse helt til jeg passert bomringen. Det gjorde vondt i lommeboken.
 
  • Liker
Reaksjoner: Pippen
At denne er 43 mm og ikke mindre
grid-m79250bm-0001.png
 
  • Liker
Reaksjoner: Sjø
Folk som prater konstant på inn- og utpust når togvognen er smekkfull.
NEI! Jeg vil ikke høre om tante Olgas hudkreft eller at barnet ditt hadde spygrønn dritt i bleien i går.

I dag kjørte jeg til jobb... det var en velsignelse helt til jeg passert bomringen. Det gjorde vondt i lommeboken.
Og La La Lan jubler.
 
Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Sjø og Thomas84
Hjertesukk her, men fytti satan som jeg hater Klokkeriet/Breitlingeriet/Breskeriet/Blingeriet/Kvalmeriet. Er jo faen nord-Europeisk mesterskap i bling og harry der. Vet at det finnes en rekke kunnskapsrike og fine folk der inne(les Ts-medlemmer), men virker som om det er 90% spekulasjon i Rolex-flipping, bilder bak bilratt og annet superkleint drit der inne. Har vaket litt inn og ut der, i håp om at det skulle dukke opp noe originalt og kult(ikke verdt tiden), men nå er feeden min full av faenskapet.
 
Hjertesukk her, men fytti satan som jeg hater Klokkeriet/Breitlingeriet/Breskeriet/Blingeriet/Kvalmeriet. Er jo faen nord-Europeisk mesterskap i bling og harry der. Vet at det finnes en rekke kunnskapsrike og fine folk der inne(les Ts-medlemmer), men virker som om det er 90% spekulasjon i Rolex-flipping, bilder bak bilratt og annet superkleint drit der inne. Har vaket litt inn og ut der, i håp om at det skulle dukke opp noe originalt og kult(ikke verdt tiden), men nå er feeden min full av faenskapet.

Det er mulig å luke det ut av feed'en, sammen med alt annet skrot man ikke ønsker fra ulike grupper. Da står du fritt til å oppsøke innholdet når det selv passer deg ;)
 
  • Liker
Reaksjoner: Sjø og Genta
I dag skulle jeg selv ha sittet med denne klokken på håndleddet... Men AD´en jeg handlet hos har informert meg om at Oris har hatt problemer med leveringen av "barte-remmene". Ergo estimerer AD at første leveranse først kommer neste uke...
Oris 65.png
 
  • Liker
Reaksjoner: JD83
Det er mulig å luke det ut av feed'en, sammen med alt annet skrot man ikke ønsker fra ulike grupper. Da står du fritt til å oppsøke innholdet når det selv passer deg ;)

Den der «velge å fokusere på det som er positivt i livet holdningen» din er et godt eksempel på ting jeg ikke kan like. For mange av oss har det å opparbeide og formidle vrede over uvesentlige og flyktige bagateller egenverdi. Det er kanskje mulig å luke dette ut av livet/feed’en, men det ville skapt et grenseløst irriterende tomrom. Og ødelagt hele poenget med denne tråden :D