Som jeg skrev. Nordmenn som ikke unner Marit det hun fortjener. Om man er i langrennsmiljøet eller ikke er uvesentlig for meg..Nordmenn, eller langrennsmiljøet?
Ser ikke helt at man blir en «bedre Nordmann» bare fordi man liker sport.
Som jeg skrev. Nordmenn som ikke unner Marit det hun fortjener. Om man er i langrennsmiljøet eller ikke er uvesentlig for meg..Nordmenn, eller langrennsmiljøet?
Ser ikke helt at man blir en «bedre Nordmann» bare fordi man liker sport.
"Beat for beat"?
Hvem er det egentlig som ser på slikt?
Hehe..ikke uenig i budskapet, men her var det jo litt å ta tak ihttps://www.dn.no/d2/2018/04/05/153...-et-ubevisst-signal-om-hva-du-mener-om-jobben
Morsom type. Belærer om stil, men så går han med brune arbeidssko, tilsynelatende når han skal være pent kledd? Det slipset ser jo også ut til å ha blitt knytt i et veldig mørkt rom. Er det en ironi som går meg over hodet?
Folk som går på GTGs.
De andre sleiker rett og slett den sleske dildoen. *)
*) De andre er verre.
Søkte på alle, fikk ikke plass.
Problemet er at alle barnehagene der oppe har «t-bane service», så de som bor lenger ned kan levere barna på alle t-banestasjoner fra Majorstuen og opp. Det gjør at nedslagsfeltet blir enormt. Og i tillegg er jo skibarnehager/aktivitetsbarnehager/friluftsbarnehager blitt veldig «in» å ha barna i. Legg til veldig store kull med barn (vi fikk plass i 6. opptaksrunde i juni).
Ikke for å være frekk, men mistenker at mine barn er yngre enn dine. Og endringen som kom med et opptak i året hjelper heller ikke på.
Her er du nok på linje med FSB sitt synHvordan skal regjeringen snart få Nato styrker rett på grensen uten å utløse motsand i lokalsamfunnet?
Oh ja, sprer litt frykt først...
https://www.nrk.no/finnmark/full-alarm-i-vadso-_-noen-trodde-det-var-krig-1.13992527
Her er du nok på linje med FSB sitt syn
NAV og deres saksbehandlere.
En større gjeng med døgenikter og innavla noksagter skal man lete lenge etter. Gjeng med betente rævhål hele gjengen.
Ja, jeg generaliserer, ja jeg skjærer alle over en kam. Men for min husholdnings vedkommende, har deres seneste mangel på kompetanse, kostet 15k/mnd.
Og om det er noen her som jobber i NAV, og måtte føle seg truffet? Synd. Spis ei hagle..
Help a watchbro, og hack systemet!Tittei!
Jeg er profesjonell NAV'er (jobber i NAV).
Dessverre så er jeg ikke saksbehandler, så jeg har ingen påvirkning for saksbehandlingen.
Jeg skjuler meg bak en annen maske.
8
NAV og deres saksbehandlere.
En større gjeng med døgenikter og innavla noksagter skal man lete lenge etter. Gjeng med betente rævhål hele gjengen.
Ja, jeg generaliserer, ja jeg skjærer alle over en kam. Men for min husholdnings vedkommende, har deres seneste mangel på kompetanse, kostet 15k/mnd.
Og om det er noen her som jobber i NAV, og måtte føle seg truffet? Synd. Spis ei hagle..
Det er helt rett. Og, en annen ting - hvordan klarer folk å svindle NAV for hundretusenvis? Vi fatter det helt enkelt ikke.