Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Gnagsår og rasshøl.

large_compeed-fingerrevner%20(2).jpg

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Søkte på alle, fikk ikke plass.
Problemet er at alle barnehagene der oppe har «t-bane service», så de som bor lenger ned kan levere barna på alle t-banestasjoner fra Majorstuen og opp. Det gjør at nedslagsfeltet blir enormt. Og i tillegg er jo skibarnehager/aktivitetsbarnehager/friluftsbarnehager blitt veldig «in» å ha barna i. Legg til veldig store kull med barn (vi fikk plass i 6. opptaksrunde i juni).

Ikke for å være frekk, men mistenker at mine barn er yngre enn dine. Og endringen som kom med et opptak i året hjelper heller ikke på.

En av barnhagen vi sökte på i området fick 5 lediga platser till hösten och vi stod som nr 86 på listan. Större chans att få köpt en 116500 över disk hos bjerke än att få in kidsa där ;).

• Liker
Reaksjoner: Sjø og Fulgur
Her er du nok på linje med FSB sitt syn

;)

Ja, jeg jobber som trippelagent for FSB og spiller 6D sjakk med de norske myndighetene;)
Nei, jeg har kanskje lest litt for mye om flase-flag kunsten og psykologisk manipulering for å selge krig til folket.
Dessverre er Nato blitt avhengig av kaldkrigen sin. Hva skulle det bli uten den?
Halv av populasjonen er gift med russiske damer i disse områder...Ikke lett for Nato:D

• Liker
Reaksjoner: Sjø
NAV og deres saksbehandlere.
En større gjeng med døgenikter og innavla noksagter skal man lete lenge etter. Gjeng med betente rævhål hele gjengen.
Ja, jeg generaliserer, ja jeg skjærer alle over en kam. Men for min husholdnings vedkommende, har deres seneste mangel på kompetanse, kostet 15k/mnd.
Og om det er noen her som jobber i NAV, og måtte føle seg truffet? Synd. Spis ei hagle..

Tittei!
Jeg er profesjonell NAV'er (jobber i NAV).
Dessverre så er jeg ikke saksbehandler, så jeg har ingen påvirkning for saksbehandlingen.

Jeg skjuler meg bak en annen maske.

8

NAV og deres saksbehandlere.
En større gjeng med døgenikter og innavla noksagter skal man lete lenge etter. Gjeng med betente rævhål hele gjengen.
Ja, jeg generaliserer, ja jeg skjærer alle over en kam. Men for min husholdnings vedkommende, har deres seneste mangel på kompetanse, kostet 15k/mnd.
Og om det er noen her som jobber i NAV, og måtte føle seg truffet? Synd. Spis ei hagle..

En bør være helt frisk og full av overskudd for å takle NAV.