Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

#deletefacebook

30124877_1562213420492587_4740425416857092096_n.jpg

Småbarnsförälder logistik :mad:
Boende på Holmenkollen - bhg på ullern & majorstuen - arbete på Aker brygge.

Borde nästan köpa en GMT :cool:

Kjenner meg igjen. Bodde helt øverst i Voksenkollen (nabo til Lysebu), barnehage i Gardeleieren ved Persbråten. Jobb i Vika.

Vi flyttet.
Det er jo plenty av barnehager i Holmenkollen, skjønner ikke helt problemet deres. Bor der selv og har aldri hatt slike logistikk problem som dere beskriver.

Marit Bjørgen legger opp og NRK kaster om på «gullrekka» og fjerner det første «Beat for Beat» jeg kan huske og hatt lyst til å se.
Hva faan betyr en avdanka skiløper mot Norges «blues-elite» med Vidar Busk og Paal Flåta i programmet:mad:
Ja-ja, kan vel se det på nett-tv, men alikevell at sport trumfer kultur - faan!:mad:

Det er jo plenty av barnehager i Holmenkollen, skjønner ikke helt problemet deres. Bor der selv og har aldri hatt slike logistikk problem som dere beskriver.

Søkte på alle, fikk ikke plass.
Problemet er at alle barnehagene der oppe har «t-bane service», så de som bor lenger ned kan levere barna på alle t-banestasjoner fra Majorstuen og opp. Det gjør at nedslagsfeltet blir enormt. Og i tillegg er jo skibarnehager/aktivitetsbarnehager/friluftsbarnehager blitt veldig «in» å ha barna i. Legg til veldig store kull med barn (vi fikk plass i 6. opptaksrunde i juni).

Ikke for å være frekk, men mistenker at mine barn er yngre enn dine. Og endringen som kom med et opptak i året hjelper heller ikke på.

• Liker
Reaksjoner: Gin
https://www.dn.no/d2/2018/04/05/153...-et-ubevisst-signal-om-hva-du-mener-om-jobben

Morsom type. Belærer om stil, men så går han med brune arbeidssko, tilsynelatende når han skal være pent kledd? Det slipset ser jo også ut til å ha blitt knytt i et veldig mørkt rom. Er det en ironi som går meg over hodet? :)

+1

For en pompøs type.... Han burde kanskje se seg selv i speilet før han uttaler seg om stil?

Skjorte som er for vid i halsen, slips langt opp på magen og høyvannsbukser med dobbelpress:eek:

Redigert:
Søkte på alle, fikk ikke plass.
Problemet er at alle barnehagene der oppe har «t-bane service», så de som bor lenger ned kan levere barna på alle t-banestasjoner fra Majorstuen og opp. Det gjør at nedslagsfeltet blir enormt. Og i tillegg er jo skibarnehager/aktivitetsbarnehager/friluftsbarnehager blitt veldig «in» å ha barna i. Legg til veldig store kull med barn (vi fikk plass i 6. opptaksrunde i juni).

Ikke for å være frekk, men mistenker at mine barn er yngre enn dine. Og endringen som kom med et opptak i året hjelper heller ikke på.
Ikke frekt, men sant;) Mine er nå +20, så situasjonen er nok annerledes idag. Dog, det var den gang en utbredt mangel på barnehageplasser generelt. I dag skryter jo politikerne våre av 100 % barnehage dekning, så samlet er situasjonen kanskje ganske lik?

Marit Bjørgen legger opp og NRK kaster om på «gullrekka» og fjerner det første «Beat for Beat» jeg kan huske og hatt lyst til å se.
Hva faan betyr en avdanka skiløper mot Norges «blues-elite» med Vidar Busk og Paal Flåta i programmet:mad:
Ja-ja, kan vel se det på nett-tv, men alikevell at sport trumfer kultur - faan!:mad:
Enig. Rævva. De rundt her sitter og glor på skipensjonisten som griner. Patetisk opplegg fra NRK.

* Direkte over til Marit *

• Liker
Reaksjoner: Gin
"Beat for beat"? Hva f**n er det?
Ser ut som en dritkjip selskapslek for gamlinger, som ikke engang ser morsom ut å være med på, selv med et alvorlig inntak av ulovlige rusmidler.
Hvem fikk den feberfantasien om at folk skulle like å se på dette?
Med den sleske dildoen til programleder.
Hvem er det egentlig som ser på slikt?
Stiller forøvrig det samme spørsmålet om sport på tv.
Nei, hadde det vært rettferdighet i verden hadde tv-kanalene kun sendt dokumentarer om klokker, biler, rødvin og whisky.

"Beat for beat"? Hva f**n er det?
Ser ut som en dritkjip selskapslek for gamlinger, som ikke engang ser morsom ut å være med på, selv med et alvorlig inntak av ulovlige rusmidler.
Hvem fikk den feberfantasien om at folk skulle like å se på dette?
Med den sleske dildoen til programleder.
Hvem er det egentlig som ser på slikt?
Stiller forøvrig det samme spørsmålet om sport på tv.
Nei, hadde det vært rettferdighet i verden hadde tv-kanalene kun sendt dokumentarer om klokker, biler, rødvin og whisky.
Ha ha, :D kone og eventuelt «barn» som er er hjemme, liker å se på dette.
Selv er jeg dypt nede i Ipadn når dette sendes, men i dag skulle noen av mine «helter» være deltakere:(.

• Liker
Reaksjoner: UJU