Ja, holdt på å svime av da jeg var vitne til det i går.Det er så langt over streken som det er mulig å komme spør du meg!
Ja, holdt på å svime av da jeg var vitne til det i går.Det er så langt over streken som det er mulig å komme spør du meg!
I helsikke. Greit å være Moods-gründer, men det finnes da normer og regler.
Altså en nordmann som tvinges til å gå med langbukser i 25 pluss!!!??!!
Nå er jeg i den situasjonen at jeg befinner meg på charterferie, men hotellet er ett femstjerners hotell som ikke aksepterer shorts til middag......
Hva faen er vitsen med charterferie om man ikke kan være brautete nordmenn som gjør som man føler for til enhver tid???
Nypressa slacks, 25cl Mythos i stetteglass og 30C..blir lett dårlig stemning av såntNå er jeg i den situasjonen at jeg befinner meg på charterferie, men hotellet er ett femstjerners hotell som ikke aksepterer shorts til middag......
Hva faen er vitsen med charterferie om man ikke kan være brautete nordmenn som gjør som man føler for til enhver tid???
Tør jeg tippe at hovedklientellet på det hotellet stammer fra det store Britannia...?
Du mener Isle of Griserosa.
Solkrem som renner ned i øynene!
PostNord ass... De kan brenne i hælvete...
En humor-oppdatering: Pakka er nå tilbake på Coop Prix Ganddal for tredje gang...