Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

vJuFGm

Hva med de som stiller i shorts i eget bryllup?
https://goo.gl/images/vJuFGm
vJuFGm
I helsikke. Greit å være Moods-gründer, men det finnes da normer og regler.

Nå er jeg i den situasjonen at jeg befinner meg på charterferie, men hotellet er ett femstjerners hotell som ikke aksepterer shorts til middag......

Hva faen er vitsen med charterferie om man ikke kan være brautete nordmenn som gjør som man føler for til enhver tid???
Altså en nordmann som tvinges til å gå med langbukser i 25 pluss!!!??!!

Nå er jeg i den situasjonen at jeg befinner meg på charterferie, men hotellet er ett femstjerners hotell som ikke aksepterer shorts til middag......

Hva faen er vitsen med charterferie om man ikke kan være brautete nordmenn som gjør som man føler for til enhver tid???

Var i samme situasjon i fjor. Hadde ikke lest meg opp på hotellets regler for benklær. Men det hadde fyren som solgte Bossbukser med påslag Daytona verdig i klesbutikken ved siden av :D

Nypressa slacks, 25cl Mythos i stetteglass og 30C..blir lett dårlig stemning av sånt

• Liker
Reaksjoner: Loevhagen og Jone
Bukse i 100% lin er tingen. Kjører du i tillegg på med en lys farge så tør jeg påstå at det faktisk oppleves som mer komfortabelt i solsteiken enn kortbukse.

NN07 - New Simon har vært min go-to bukse i varme strøk i to år nå. Foretrekker å bruke denne i 7 av 10 tilfeller når jeg ikke er på stranden/bassengkanten.
iu