Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

6 - antallet klovner observert ikledd shorts på kontoret i dag.

upload_2018-5-15_8-57-28.jpeg

PostNord ass... De kan brenne i hælvete... :mad:

8:00
Velkommen til PostNord Kundechat!

8:01
Hei, du snakker med Arooj. Jeg skal se på saken din. hvis du ikke allerede har oppgitt sendingsnummer er det fint om du kan gjøre det nå.

Fredrik 8:01
Hei

Fredrik 8:01
Denne forsendelsen har det visst bare blitt rot med...

Arooj 8:03
Hei denne er lastet på bil og på vei til utleveringstedet.

Fredrik 8:03
og hva er registrert som utleveringssted?

Arooj 8:04
Coop prix ganddal

Arooj 8:04
men du har oppført adresse i oslo ?

Fredrik 8:04
nettopp.. det var der den ble levert inn...

Fredrik 8:04
den skal leveres til Coop prix Refstad i oslo

Fredrik 8:05
den var i oslo i går ifølge appen, men nå er den tilbake i stavanger...

Arooj 8:06
Fordi avsender har valgt utleveringstedet i sandnes,

Fredrik 8:07
nei, det stemmer ikke

Arooj 8:07
Det du kan gjøre er at når du for sms om at pakken har kommet kan du benytte deg av flexchange til å endre dette til oslo, dermed kontakte avsender for kreditering

jeg har bilde av seddelen, der står det utleveringssted coop prix refstad

avsender har ikke gjort feil

Arooj 8:08
Et lite øyeblikk skal jeg sjekke

Fredrik 8:09
jeg fikk sms om at pakka var klar for henting på fredag, ett minutt etter at den hadde blitt levert inn på Ganddal, så de som tok imot der må ha gjort noe feil

Fredrik 8:15
det står jo Coop Prix Refstad på trackingsiden også:

Arooj 8:16
Jeg skal ringe butikken og sjekke opp dette,

Fredrik 8:18
merker jeg blir litt oppgitt, hadde regna med at pakka var her før 17. mai i morra...

8:28
Takk for at du tok kontakt.
Ha en fin dag.
Mvh PostNord Kundeservice

Redigert:
Dette er toppen av kvalm oppførsel. Utpreget festing og fyllelag hører INGEN steds hjemme før barna har herjet fra seg. Hvis i hele tatt.
https://www.aftenposten.no/osloby/i/Ql0ja4/Dette-bordet-koster-30000-kroner-a-reservere-pa-17-mai

Er vel greit at Oslo har tilbud til flere deler sv befolkningen? Det er nada tilbud til barnefamilier i dette området, derfor er det bedre at de yngre samles der enn at de forstyrrer alle andre.

17. mai på Solli Plass er en «institusjon» for flere i Oslo, og har vært en fast greie i tiår.

Dog skal det sies at ting har endret seg litt. Da jeg var ung (å herregud!) var det vel ikke mulig å reservere bord. Og det kostet i så fall ikke penger. Men det er vel en endring som gjelder utelivsbransjen generelt og ikke dette opplegget spesielt.

Men hva med å være litt åpen for at folk forskjellige og befinner seg på forskjellige steder i livet? Noen av oss har små barn med forpliktelser og søvnunderskudd det medfører. Andre er yngre med mindre forpliktelser og har mulighet for å gå fra champagnefrokost til Solli Plass. La dem nå gjøre det en gang i året. De plager ingen.

Redigert:
  • Liker
Reaksjoner: Grendel og Fulgur
Nei. Jeg trenger ikke være åpen for at andre er i en annen situasjon enn meg.
Denne tråden er titulert ‘Dette kan JEG ikke like...’, og jeg liker ikke at det skrives i BT om stupfulle folk som urinerer åpenlyst eller utagerer mot ansatte ved utesteder, eller at det i dette hjelpeløse landet må drikkes med begge nevene når det er en nasjonal fridag eller høytid.
Er det barn involvert, hold alkoholen unna til de er lagt.
Og jeg feirer ikke engang. Så tygg på den.

Er jo ikke Oslo-ungdom sin skyld at bergensere urinerer åpenlyst og er ufine mot ansatte på utesteder o_O:cool:.
Er enig med deg når barn er involvert, men i saken du linket til er ingen barn involvert. Hadde du linket til oppslagene etter femmila i Kollen hadde jeg ikke motsagt deg.

6 - antallet klovner observert ikledd shorts på kontoret i dag.

Vis vedlegg 92982
Dette er hett tema på jobben om dagen. Om shorts skal være lov i fellesferien eller ikke. Vi har dresskode (For menn, damene gjør vel egentlig som de ønsker) og jeg opplever at mange synes det er veldig rart at vi ikke har lov å gå med shorts. Eller sandaler (!) På jobb.