Liker ikke at det ikke skal være mulig å gå mer enn 5 meter før bikkja blir møkkete.
Morsomt å gå tur, men ikke å dusje hunden 3 ganger om dagen
Morsomt å gå tur, men ikke å dusje hunden 3 ganger om dagen
Når jeg skal ha en vannbestandig lær-reim fra Heroic hos Bjørklund, og frøken i skranken spør om å få se på klokken for så og dra frem ett skyvelær i stål å gå til angrep på min 320!
Trodde hun stolte på meg da jeg sa at sa reimvidden var 24mm og at hun bare ville se på klokken. Fikk panikk å sa "vær forsiktig med den der". Hun sa "det er jo bare en klokke!?" Hva svarer man på slikt...
Nei her gikk det litt fort i svingene. Mente selvfølgelig Hirsch. Dette er nå rettet i innlegget og.@Hermod - fører Bjørklund Heroic? Som i Heroic18
Synd min badeskinnreim kun er 22mm hvis ikke kunde den fort fått føtter å gå på
Ja var en stor del av meg som ønsket å forlate stedet i frustrasjon. Foreslo at de burde bruke skyvelære i plast om de skulle måle klokker, vertfall når det kommer til overflater som er børstet. Noe hun mente var tull, for det var tydeligvis ikke like nøyaktig. Hun tilbydde å sende klokken til Bjørklund sin 'urmaker' for å bytte rem, istede for at hun gjorde det, siden jeg var så redd for den - skulle få rembytte til halv pris....Woah, for et fjols! Du skulle snappet den ut av hendene hennes og marsjert rett ut mener jeg. Håper den slapp unna angrepet uten riper? Grrr.
Når jeg skal ha en vannbestandig lær-reim fra Hirsch hos Bjørklund, og frøken i skranken spør om å få se på klokken for så og dra frem ett skyvelær i stål å gå til angrep på min 320!
Trodde hun stolte på meg da jeg sa at sa reimvidden var 24mm og at hun bare ville se på klokken. Fikk panikk å sa "vær forsiktig med den der". Hun sa "det er jo bare en klokke!?" Hva svarer man på slikt...
Folk som subber med skoene når de går!
"Folk fra byen" som skal til hyttene sine og ikke har tålmodighet til å ligge bak en traktor i 300 meter. Satser på det beste og klemmer til på gassen i en mørk venstrekurve.
Skal du avslutte ditt opphold her på jorden så får du gjøre det uten barna i baksetet og andre uskyldige i motgående trafikk.
+1 !
Jeg liker ikke når folk har på seg lue innendørs. Spesielt på spisesteder.