Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Å sette meg rolig ned på venteværelset hos legen, for så å oppdage at jeg sitter midt mellom to meget snakkesalige døve....og attpåtil med utbrendt batteri på telefonen min. Og nei- det var ingen andre ledige stoler. Har aldri vært så svimmel i edru tilstand :mad:
 
At remmen fra Hodinkee ikke har kommet enda, og at jeg begynner å få en større og større følelse av at Posten (nok en gang) har tullet det til... :(

Edit: @PerØ Føles nesten "feil" å like innlegget ditt, men jeg måtte le, den situasjonen hørtes rimelig drit ut for å si det mildt. :p
 
Redigert av en moderator:
@Kohe321 Jeg fikk remmene mine hele tre uker etter at de var sendt fra USA. På konvolutten stod det stempel om at forsinkelsen skyldtes norsk fortolling. Tror nok det er det som har skjedd med pakken din også.

Hva venteværelset angår, ler jeg så det griner nå. Fortalte historien til min kone da jeg kom hjem, og hun lo så hun spydde (!!)
Intet vondt å si om døve, men det er en kjensgjerning at all fektingen med hendene rett foran fjeset på en som ikke kan "språket", og alle snøftelydene gjør det relativt vanskelig å "være i det", når en da heller ikke har batteri til spillelistene sine....
 
Redigert av en moderator:
@PerØ og @Kohe321:

Det er nok ikke umulig at den henger fast i tollen. For to timer siden ble pakken min ferdig fortollet. Ifølge sporingsappen så mottok de pakken 1. Mars.

Posten FTW! :rolleyes:
 
Redigert av en moderator:
At naboene ser på meg som sur og gretten fordi jeg ikke synes det er særlig kjekt at deres barn har gjemmeleken i oppkjørselen/hagen/terrassen min.

Har du hund så sender du den inn i deres oppkjørsel/hage/terrasse når dere går tur...
"Hva? har du noe imot at lille Bonzo lukter på blomstene dine?"
 
haha, Adam. Minner om den gangen jeg ringte mor fra sykebilen etter å ha kræsjet på motorsykkel.

"Hei mamma, alt går bra... men..(...) ja, det er sirener du hører"

Som igjen minner meg om min første samtale hjem til foreldrene etter en måned i Indonesia (før Internett, veldig vanskelig å ringe fra Indonesia):

"Hei, det er ingenting å bekymre seg for; bror lever."

(Han fikk en guffen malaria-variant mens vi ruslet rundt i Borneos regnskoger; å bo i longhouse var en stor opplevelse. Fikk evakuert bror til Singapore i siste liten ... )
 
(Han fikk en guffen malaria-variant mens vi ruslet rundt i Borneos regnskoger; å bo i longhouse var en stor opplevelse. Fikk evakuert bror til Singapore i siste liten ... )

Den flyturen har jeg også tatt, sammen med en kjæreste som ble bitt av etellerannet i Sarawak-jungelen og utviklet eggestore byller i jevn fart av fem i timen mens jeg prøvde å finne ut hvordan jeg skulle fortelle moren hennes hvordan den pene piken hennes etter noen uker med meg hadde blitt forvandlet til et gigantisk bringebær. Sykehuset i Singapore sparte meg for den forklaringen.
 
Den flyturen har jeg også tatt, sammen med en kjæreste som ble bitt av etellerannet i Sarawak-jungelen og utviklet eggestore byller i jevn fart av fem i timen mens jeg prøvde å finne ut hvordan jeg skulle fortelle moren hennes hvordan den pene piken hennes etter noen uker med meg hadde blitt forvandlet til et gigantisk bringebær. Sykehuset i Singapore sparte meg for den forklaringen.

Mount Elizabeth Hospital? De gjorde en god job med min bror i hvert fall.
 
En endeløs strøm av Dansker som skal prøve å få ordnet refundering, og nå retur av min iPhone5 som er belemret med robotstemmesyndrom etc.
Har jo alltid opplevd Apple som service-minded og prompte, men denne gangen har det vært helt latterlig hvor mange som har hatt saken. 3 måneder and counting !

Er jo rett før jeg børster støvet av 4S igjen, men da må jeg jo bestille nytt SIM-kort igjen. Og da hadde det vel blitt en ny post i denne tråden: oppsett av bankID for mobil....
 
At jeg får sint epost med trusler om namsmannen osv, og når jeg får kopi av fakturaen (som jeg ber om) så har tøtta skrevet navnet mitt feil, har rett gateadresse men har gamle postnummeret. Når jeg påpeker dette får jeg kjeft for at jeg ikke har ringt å spurt om hvor det blir av fakturaen.
Kan ikke like udugelige regnskapsdamer med høyt aggresjonsnivå...