Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Haha, frimerker!? Really? :D

Snakket med kundeservice tidligere i dag, og de ønsket at avsender skulle sende de nødvendig info + konto nr , så regner med det eventuelt er tilbakebetaling? Mogens får holde oss oppdatert :D
 
At jeg kommer til krepere av refreshing ......

Sendingen er ankommet mottakerlandet 04.03.2013 19:32 OSLO LETTER CENTER
 
Telefonsamtaler av typen ....
"Hei det er Turid fra barnehagen, allting går bra, .... men din sønn har ..."
- ikke verre denne gang enn at toåringen løpt inn i en benk i stridens hete, nesblod men med alle tenner i behold så greitnok det
 
haha, Adam. Minner om den gangen jeg ringte mor fra sykebilen etter å ha kræsjet på motorsykkel.

"Hei mamma, alt går bra... men..(...) ja, det er sirener du hører"
 
At Obi-Van i Revenge of the Sith sier "Only a Sith deals in Absolutes"..

Kunne vært en bra scene, men blir ødelagt av motsetningen....
 
Viasat som skal snyte meg for årets fotballkamp eller tvinge meg inn i en abonnementsløsning !!:mad::mad:
Kommer overhodet ikke til å tegne noe abonnement der i overskuelig fremtid om dette skal være fremgangsmåten.:mad:
 
Finnes da andre metoder for å se det man vil TomB :) men gymmen stenger 23 i kveld, så rekker ikke å se stort mer.. nå scorte akkurat United også, så da er det ikke stort mer å se heller!
 
Haha, sleit med det i vinter med min 99' Peugeot. Måtte tvilholde på døra i rundkjøringene til kupeen hadde blitt god og varm.
 
Når "Frank" (ikke på TS) avtalte å kjøpe en klokke av meg på mandag for f2f overlevring i dag for så en sende en sms i dag at han "dropper handelen". DUST
 
Jeg HATER Posten Norge AS! :mad:

Jeg er rett og slett imponert over de. At de fortsetter å overraske. Det er godt gjort.
 
Redigert:
Når man akkurat rekker å sette seg ned til Lørdagsnyhetene kl 19, og skal oppdatere seg litt på hva som skjer og kanskje få med en seg en god dybdereportasje eller to, for så å bli servert sportsnyheter før nyhetene!! Som om jeg er interessert i å se på en eller annen skiløper med trynet fullt av snørr. Sporten kommer etter nyhetene, alle vet jo det. Man tar jo ikke været først bare fordi det har vært en flott dag med sol???
 
Når man akkurat rekker å sette seg ned til Lørdagsnyhetene kl 19, og skal oppdatere seg litt på hva som skjer og kanskje få med en seg en god dybdereportasje eller to, for så å bli servert sportsnyheter før nyhetene!! Som om jeg er interessert i å se på en eller annen skiløper med trynet fullt av snørr. Sporten kommer etter nyhetene, alle vet jo det. Man tar jo ikke været først bare fordi det har vært en flott dag med sol???

Dersom det har vært vær som har allmenn interesse kommer dette gjerne som hovedak, type flom, orkan, storm etc. Og i Norge har faktisk ski-VM allmenn interesse.

Hilsen

Sportsidiot ;)
 
Det var ikke det jeg siktet til.

Når det skjer store ting i verden, er det av allmenn interesse. Bjørgens mannekropp kan spesielt interesserte beskue senere

Dersom det har vært vær som har allmenn interesse kommer dette gjerne som hovedak, type flom, orkan, storm etc. Og i Norge har faktisk ski-VM allmenn interesse.

Hilsen

Sportsidiot ;)