Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Man må jo holde avstand når man browser Facebook, Instagram, Snapchat og Tinder.

min tidligere svoger hadde en artig opplevelse med slikt, for lenge, lenge siden.

Da han kom inn i køen oppdaget han at mannen i bilen foran satt og leste avisen. Dette var den gang det fantes slike store aviser i papir. Denne var brettet ut over rattet og okkuperte en god del av sikten hans fremover. Som følge av dette ble det etter hvert et stort gap frem til bilen foran han. Min svoger tutet, mannen brettet sammen avisen og kjørte fremover. Dette gjentok seg en god del ganger.... Mannen foran begynte å basere seg på disse "varslene" om at det var klart foran fra bilen bak. Så ble støtet til slutt satt inn. Min svoger tutet uten at det var plass foran... Det sa pang...

8

.... og nå får du politiet på nakken siden du "spurte dem om de trengte hjelp til noe"?

8
Tror ikke det. De tre gutta ble sjokkert når jeg kom ut å sa hei. Så med en gang på reaksjonene deres at de ikke hadde ærlige hensikter. Den ene sa på dårlig engelsk at de bare tittet før de kom seg inn i bilen og kjørte avgårde. Jeg ringte ned til politiet etter de var her og fortalte dem at det hadde vært noen å snoket her.

• Liker
Reaksjoner: Dr. Fiddy og Grendel
Tror ikke det. De tre gutta ble sjokkert når jeg kom ut å sa hei. Så med en gang på reaksjonene deres at de ikke hadde ærlige hensikter. Den ene sa på dårlig engelsk at de bare tittet før de kom seg inn i bilen og kjørte avgårde. Jeg ringte ned til politiet etter de var her og fortalte dem at det hadde vært noen å snoket her.
Om ditt avatarbilde er bare litt i samme gate som deg i egen person, forstår jeg at gutta hev seg i bilen :p

upload_2018-8-20_11-59-59.png

Når en drita nabo har tatt feil etasje og prøver å komme seg inn i min leilighet kl 03 natt til dåpsdagen til førstefødte.
Først forsøkte han nøklene sine som ikke passet, så prøvde han skulder som rambukk. Da jeg åpnet for å be han pelle seg til helvete avgårde forsøkte han å trenge seg inn forbi meg fordi han «bare skal inn å legge seg».

Da jeg omsider fikk dyttet han ut og smelt døren igjen, fortsatte jævelen å banke og dra i døren 15 minutter til frem til vekter fikk fjernet ham. Da hadde dåpsbarnet våknet og dagen kunne begynne litt tidligere enn planlagt:)

Når en drita nabo har tatt feil etasje og prøver å komme seg inn i min leilighet kl 03 natt til dåpsdagen til førstefødte.
Først forsøkte han nøklene sine som ikke passet, så prøvde han skulder som rambukk. Da jeg åpnet for å be han pelle seg til helvete avgårde forsøkte han å trenge seg inn forbi meg fordi han «bare skal inn å legge seg».

Da jeg omsider fikk dyttet han ut og smelt døren igjen, fortsatte jævelen å banke og dra i døren 15 minutter til frem til vekter fikk fjernet ham. Da hadde dåpsbarnet våknet og dagen kunne begynne litt tidligere enn planlagt:)

Sukk, føler med deg. Man sover heller ikke godt etterpå med tanken på at vedkommende kanskje er sugen på litt nattmat etter strabasene, og nå begynner å grave frem en Grandiosa fra fryseren som skal stekes på 350 grader til langt utpå morgenkvisten.

• Liker
Reaksjoner: Mulliner og Grendel
Du skal alltid, alltid, alltid ha et riv tørkerull over makrellbokslokket når det åpnes.
Lurer du på hvorfor jeg "vet" det?

8
Haha ja, jeg gjorde den naive tabben i å åpne den i "luften" rett ved brystkassa. Fra nå av skal disse åpnes på kjøkkenbenken med åpningen vendt bort og med et lag tørkerull over, gjerne med et "varsko her" ropt ut før den sprettes. :p

• Liker
Reaksjoner: Grendel
Mange fine ting å irritere seg over her, jeg kommer ikke på noe å tillegge sånn rent generelt.

Derimot har jeg noe helt konkret. Etter å ha prøvd meg på en av kantinas tvilsomme kyllingbaguetter fikk jeg et alvorlig tilfelle av magetrøbbel på vei hjem fra jobben i går. Det er full krise og to hjul i svingen. Jeg børner opp innkjørselen, kappgår som en pingvin på amfetamin opp trappa og river febrilsk i låst dør. Fruen har dratt på møte, for en gangs skyld tatt med seg nøkkelen istedet for å legge den under matta, og jeg har som alltid glemt min egen.

Da tenkte jeg at dette, dette kan jeg ikke like noe særlig.

Føler dette er verdt en «retweet» som setter standarden for noe man man ikke kan like.. noe særlig.

@JoLu hvis du fortsatt er der ute, og har recovered fra denne traumatiske hendelsen ✌