Andreaskh
UTESTENGT
At @kristian88 legger ut min birthyeargrail 6 mnd før klokkekontoen aksepterer kjøp! Og han tilbyr heller ingen kreditt eller nedbetalingsplan til klokkesyke uten penger Respektløst? Så, ikke løp og kjøp Denne er min!!!
https://www.tidssonen.no/forum/threads/tudor-submariner-snowflake.53283/
(Ok da, lykke til med salget...).
Har 15’ kroner, noen tomflasker i garasjen og ingen verdifulle klokker å bytte bort. Altfor langt unna noen fornuftig løsning Noter navn på kjøper så kan jeg forfølge ny eier når jeg har samlet ennå flere flaskerSend meg en pm så kan vi kanskje bli enige om en løsning @Genta. Bytteforslag mottas også, glemte å få det med i annonsen
Har du mange poser?Har 15’ kroner, noen tomflasker i garasjen og ingen verdifulle klokker å bytte bort. Altfor langt unna noen fornuftig løsning Noter navn på kjøper så kan jeg forfølge ny eier når jeg har samlet ennå flere flasker
Har du mange poser?
At rolex/tudor delen på TS er flyttet til klokkediskusjonen
Likte heller ikke når Audemars delen ble borte for en stund siden
Jeg kan heller ikke like at TS mener AP ikke er hestefor..Så har vi fått læren om «hestefor» aka:
Høyhorologi!
Jeg kan heller ikke like at TS mener AP ikke er hestefor
Hvorfor ikke bare ha ett forum for klokkemerker? Og underforum for de enkelte merker der?Føl deg fri til å foreslå poster som skal flyttes over. Alt flyttes manuelt osv.
At rolex/tudor delen på TS er flyttet til klokkediskusjonen
Likte heller ikke når Audemars delen ble borte for en stund siden
Ja, hvorfor ble de fleste merkeforaene flyttet til klokkediskusjonstråden? Ser at det nå heter «Sponsede...» for merkeforaene. Er det pengene som rår?
Ble fullstendig uoversiktlig nå, @Jon Henrik