Andreaskh
UTESTENGT
At @kristian88 legger ut min birthyeargrail 6 mnd før klokkekontoen aksepterer kjøp! Og han tilbyr heller ingen kreditt eller nedbetalingsplan til klokkesyke uten pengerRespektløst? Så, ikke løp og kjøp
Denne er min!!!
https://www.tidssonen.no/forum/threads/tudor-submariner-snowflake.53283/
(Ok da, lykke til med salget...).![]()
Har 15’ kroner, noen tomflasker i garasjen og ingen verdifulle klokker å bytte bort. Altfor langt unna noen fornuftig løsningSend meg en pm så kan vi kanskje bli enige om en løsning @Genta. Bytteforslag mottas også, glemte å få det med i annonsen
Har du mange poser?Har 15’ kroner, noen tomflasker i garasjen og ingen verdifulle klokker å bytte bort. Altfor langt unna noen fornuftig løsningNoter navn på kjøper så kan jeg forfølge ny eier når jeg har samlet ennå flere flasker
![]()
Har du mange poser?
At rolex/tudor delen på TS er flyttet til klokkediskusjonen
Likte heller ikke når Audemars delen ble borte for en stund siden![]()
Jeg kan heller ikke like at TS mener AP ikke er hestefor..Så har vi fått læren om «hestefor» aka:
Høyhorologi!
Jeg kan heller ikke like at TS mener AP ikke er hestefor![]()
Hvorfor ikke bare ha ett forum for klokkemerker? Og underforum for de enkelte merker der?Føl deg fri til å foreslå poster som skal flyttes over. Alt flyttes manuelt osv.
At rolex/tudor delen på TS er flyttet til klokkediskusjonen
Likte heller ikke når Audemars delen ble borte for en stund siden![]()
Ja, hvorfor ble de fleste merkeforaene flyttet til klokkediskusjonstråden? Ser at det nå heter «Sponsede...» for merkeforaene. Er det pengene som rår?
Ble fullstendig uoversiktlig nå, @Jon Henrik