Vennligst gå tilbake til topic.
Off-topic-innlegg vil bli slettet.
EDIT: Utdyper litt, da min korte og direkte kommentar tydeligvis gir rom for feiltolkninger.
1. Det må gjerne uttrykkes misnøye med forumet her i tråden – det er tross alt en tråd for små irritasjonsmomenter i hverdagen. Hvor konstruktivt eller underholdende det er, kan diskuteres.
2. Lange redegjørelser med egne meninger om driften av TS osv. hører derimot ikke hjemme i denne tråden. Jeg tar selvkritikk for å ha kommet med svar noen innlegg opp, som bidro til å sette kursen mot videre utsporing.
3. Jeg har sagt mitt, og har ikke noe behov for å måtte forsvare mine avgjørelser vedrørende det operative her på TS. Skulle noen likevel ha et sterkt behov for å dele sine tanker med andre brukere, bør det tas i en egen tråd. Det er alt.
4. Gi det en sjanse da folkens. Minner om at det foreligger mer data og statistikk på bruk enn det som kommer til syne for registrerte medlemmer, og at TS – sammenlignet med stort sett det som er av fora – har klart å holde det gående på et stabilt høyt nivå (men naturligvis ikke helt uforandret) i 11 år. Husker flere upopulære valg, som senere har vist seg å være smarte trekk.
Husker hylekoret da vi switchet fra vBulletin til Xenforo. Prøv gjerne et vBulletin 4 nå, og føl hvor kjipt det er.
Husker også hylekoret da vi avviklet visning av annonser i "Nye innlegg" – og ikke minst hylekoret da vi tidligere i år lot annonser dukke opp der, som en test