Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Liker ikke at jeg ikke har 36k på bok eller i madrassen til 312`n Guybrush Threepwood har for salg :mad: crap!
 
3YcKoNS.jpg


Dette er tiden jeg brukte fra Smestad til Skøyenåsen tidligere i dag mellom 15:25 til 16:26 hele 1 time, 1 minutt og 24 sekunder. På 13,7km, det vil si: 13,4km/t på turen. Nå skjønner ikke jeg hvor alle disse bilen kom fra, men...

Liker ikke folk som kommer utenfra byen og lager kaos, ta kollektivt for FAEN!!! folk som ikke klarer å oppføre seg i køen, folk som ikke klarer å følge køen, og sist men ikke minst...

Politikere som ikke klarer å få på plass ett fungerende veinett og kollektivtilbud slik at jeg slipper å sitte i kø når alle sullikene skal hjem fra jobb. Virker som alle slutter 15:15 slik at de er klare for kø, skjønner det bare ikke:confused:

For min del kunne det ha vært 1500kr i rushtidsavgift:eek:
 
Har ikke ødelagt kvelden min, men føler meg litt snytt av cdon.no etter bestilling av Samsung Galaxy S4 like før helga, for nå å oppdage at prisen er dumpa 400kr. Har nå sendt de en mail for å lufte stemninga, så får vi se om det blir pluss 400kr til klokkekontoen :)
 
Ringte DHL i går angående en pakke, den skulle komme på døren i dag. Står fortsatt "Shipment on hold". Enten har de rotet den bort, eller så er de late og udugelige. I morgen kommer den sikkert, for da er jeg ikke hjemme på dagtid... Hvorfor er UPS aldri et alternativ? :/
 
Ringte DHL i går angående en pakke, den skulle komme på døren i dag. Står fortsatt "Shipment on hold". Enten har de rotet den bort, eller så er de late og udugelige. I morgen kommer den sikkert, for da er jeg ikke hjemme på dagtid... Hvorfor er UPS aldri et alternativ? :/

Jeg har hatt samme greia med DHL jeg og, blitt fortalt at de skulle komme en viss dag, tilogmed ringt for å få bekreftelse, og så har det ikke skjedd noe annet.
 
Den kom faktisk i dag! Men viser seg at teksten på nettsidene om at de leverer mellom 08-16, men at privatpersoner i Oslo må regne med pakker senere på ettermiddagen ikke er helt oppdatert. Så selv om den ikke kom med på dag-kjøringen lastet de opp en ny kveldsrunde etter kl 16. Halv ni er en stund etter kl 16. Nå irriterer det mer at divers extensionen på lenka er idiot, og at låsen bøyer seg før den åpner seg...
 
Kombinasjonen av at det er vår, at de flotte damene blir yngre og jeg blir eldre.
 
At jeg har et særs alvorlig tilfelle av manflu som selvfølgelig måtte inntreffe helgen før en uke med tett-i-tett eksamener. Snufs.
 
Att pakken som ble bestilt for 3 dager siden ikke en gang er registrert hos UPS...Om det skal gå så lang tid i USA tørr jeg ikke tenke på hva som skjer når pakken blir møtt av Norges største vernede bedrift... :(
 
2 ting i dag...

1. Thomas, at han påvirker meg.
2. Visa, at de ringer kona og spør om unaturlig aktivitet på mitt kort.

:mad:
 
Alle idiotene av noen løker på WUS som er fullstendig ute av stand til å merke trådene sine med "SOLD". Samt WUS selv, som ikke har fått på plass noe så fullstendig elementært i reglene. Gjør at jeg har gitt opp hele skjiten, og jeg nekter å tro at jeg er den eneste.
 
Alle idiotene av noen løker på WUS som er fullstendig ute av stand til å merke trådene sine med "SOLD". Samt WUS selv, som ikke har fått på plass noe så fullstendig elementært i reglene. Gjør at jeg har gitt opp hele skjiten, og jeg nekter å tro at jeg er den eneste.

Bruk WatchRecon
Da slipper du å browse salgssidene på utenlandske klokkefora, helt genialt faktisk :D
 
Skulle klippe plenen, så røk snoren, vet at det koster 1200kr å fikse det, har gjort det før.
Turen går så til Jula, Lørenskog. Kjøper en fin klipper til to tusen, far får hendene i denne og starter klipperen uten å sjekke olje, var ingen. Så da var den ødelagt. Turen gikk så til Jula, Sandvika. Ja, den gikk! Bare kø utover. Kjøpte så nøyaktig samme McCulloch klipper til to tusen. Samme på vei hjem, bare kø!
Så her sitter jeg med to ødelagte gressklippere. Knott oppover ørene, men plenen er klippet:)

Skal vel nevnes at jeg er veldig fornøyd med den klipperen som fungerer da:eek: