Nei det kan jeg ikke like - hverdags-edition

Hentet bilen på verkstedet i dag, "skaden" kom på rett under 4000. :D

Det ble heldigvis ikke så ille som jeg først trodde. :) Ble mørkeredd da jeg googlet "bensin på dieselbil."

Vi har 2 dieselbiler, jeg synes derfor jeg var ganske flink som klarte å fylle bensin. Jeg får skylde på julestresset! :p

Flaut...:eek:

Vikingmannen som hentet bilen min trøstet meg med at jeg slett ikke var alene om å gjøre denne feilen. Selv bilselgere, bilmekanikere og kjørelærere har gjort den samme blemma.

Det er en glede å "like" når det kommer en så "lav" regning på en slik jobb! Da var du vel også rask nok til å oppdage uhellet før det fikk "godgjøre" seg i systemet.

8-D
 
De som ikke orker å lese filosofi eller annet tankegods og heller tar snarveien til livsvisdom med wall stickers a la "Happiness is not a destination, it's a way of life!" !!!!!
 
De som ikke orker å lese filosofi eller annet tankegods og heller tar snarveien til livsvisdom med wall stickers a la "Happiness is not a destination, it's a way of life!" !!!!!

hmmm! :cool:

Min favoritt av slike one-liners er: "Bare en død fisk følger strømmen".

:cool:
 
hmmm! :cool:

Min favoritt av slike one-liners er: "Bare en død fisk følger strømmen".

:cool:

Jeg er personlig veldig glad i alle "motivasjonsplakatene" og one-linersene fra fitnessmiljøet. Disse blir om mulig enda bedre når gjerne de samme personene publiserer tilsvarende bilder hver eneste dag, gjerne med en nydelig selfie eller en referanse til en obskur øvelse eller muskel. Hva skjedde med at man gikk en tur i fjellet eller tok en tur på senteret uten å dele det med hele verden.. Det gjør så voooondt…
8444318021709078_dUPWSc2f_c.jpg


ps. 1 time av min dag er på ingen måte 4% av dagen min, men så sover jeg også da.
 
Jeg er personlig veldig glad i alle "motivasjonsplakatene" og one-linersene fra fitnessmiljøet. Disse blir om mulig enda bedre når gjerne de samme personene publiserer tilsvarende bilder hver eneste dag, gjerne med en nydelig selfie eller en referanse til en obskur øvelse eller muskel. Hva skjedde med at man gikk en tur i fjellet eller tok en tur på senteret uten å dele det med hele verden.. Det gjør så voooondt…
8444318021709078_dUPWSc2f_c.jpg


ps. 1 time av min dag er på ingen måte 4% av dagen min, men så sover jeg også da.

Disse har nr to oss meg, de absolutt verste er motivasjonsplakatene til MLM folk! WORK HARD bla bla bla...

Sorry om noen EQ`s eller herbies føler seg truffen nå....
 
Kan ikke like å forstue ankelen på første joggeturen etter over en uke med forkjølelse. Nå blir det enda flere dager med stillesitting :mad: :p
 
Disse har nr to oss meg, de absolutt verste er motivasjonsplakatene til MLM folk! WORK HARD bla bla bla...

Sorry om noen EQ`s eller herbies føler seg truffen nå....

Herre min skaper. EQ`s og herbies... Den gruppen hadde jeg fortrengt etter min "julevask" av sosiale medier.. Folk kan nyte disse helseproduktene til det tyter ut tarmtottene for min del, men jeg vil helst ikke bli forsøkt vervet annenhver dag eller bli fortalt hvordan mitt kosthold uten deres slangeolje forså vidt kunne bestått av fett og hjerteinfarkt. Denne tråden er jo utrolig terapeutisk :eek:
 
At det skal være så forbaska vanskeleg å få sangen "The bridge on the river Kwai" som ringetone på min fars nye iPhone.
Er jo tydlegvis ikkje berre å kjøpe sangen via iTunes og velge som ringemelodi. Kjenner eg er glad i Android.
 
De som ikke orker å lese filosofi eller annet tankegods og heller tar snarveien til livsvisdom med wall stickers a la "Happiness is not a destination, it's a way of life!" !!!!!

Fancy - The Advice Mug

The Advice Mug by Good Fucking Design Advice gives you some simple rules to help you through your morning cup of joe.

No. 59 / Love your fucking job.
No. 194 / Seek fucking criticism.
No. 178 / Change your fucking routine.
No. 181 / Carve your own fucking path.
No. 168 / Make a fucking difference.
No. 212 / Learn to fucking improvise.
No. 213 / Be fucking bold.
No. 170 / Get up fucking early.
No. 211 / Fucking risk everything.
No. 208 / Fail, fail, and fucking fail again.
 
Traff nå Tbanen som stoppet på Godlia etter "bombe funn" på Hellerud... Her sitter vi og venter... Heldigvis har det nå dukket opp at linjen er åpnet. Da var det nok en stakkar som hadde glemt sin tomme koffert. Det var den julegaven han hadde fått?

Tro hva som skjer med eieren?

:cool:
 
Nei det kan jeg ikke like - nyttårs edition.
Otrivin, feber og vondt i hodet på nyttårsaften.
 
Idioten(e) som synes det er en god idé/kult/tøft å sende opp nødbluss for å prøve å ødelegge fyrverkeriet som byen/kommunen står bak.
Skjerpings! :mad: