Høres ut som en Baker Hughes retningsborer (?)
Hva er oddsen? Du har truffet han du og skjønner jeg
Høres ut som en Baker Hughes retningsborer (?)
Hentet bilen på verkstedet i dag, "skaden" kom på rett under 4000.
Det ble heldigvis ikke så ille som jeg først trodde. Ble mørkeredd da jeg googlet "bensin på dieselbil."
Vi har 2 dieselbiler, jeg synes derfor jeg var ganske flink som klarte å fylle bensin. Jeg får skylde på julestresset!
Flaut...
Vikingmannen som hentet bilen min trøstet meg med at jeg slett ikke var alene om å gjøre denne feilen. Selv bilselgere, bilmekanikere og kjørelærere har gjort den samme blemma.
Hva er oddsen? Du har truffet han du og skjønner jeg
Har truffet på han jeg også desverre....
De som ikke orker å lese filosofi eller annet tankegods og heller tar snarveien til livsvisdom med wall stickers a la "Happiness is not a destination, it's a way of life!" !!!!!
hmmm!
Min favoritt av slike one-liners er: "Bare en død fisk følger strømmen".
Jeg er personlig veldig glad i alle "motivasjonsplakatene" og one-linersene fra fitnessmiljøet. Disse blir om mulig enda bedre når gjerne de samme personene publiserer tilsvarende bilder hver eneste dag, gjerne med en nydelig selfie eller en referanse til en obskur øvelse eller muskel. Hva skjedde med at man gikk en tur i fjellet eller tok en tur på senteret uten å dele det med hele verden.. Det gjør så voooondt…
ps. 1 time av min dag er på ingen måte 4% av dagen min, men så sover jeg også da.
Disse har nr to oss meg, de absolutt verste er motivasjonsplakatene til MLM folk! WORK HARD bla bla bla...
Sorry om noen EQ`s eller herbies føler seg truffen nå....
De som ikke orker å lese filosofi eller annet tankegods og heller tar snarveien til livsvisdom med wall stickers a la "Happiness is not a destination, it's a way of life!" !!!!!
Da var det nok en stakkar som hadde glemt sin tomme koffert.